ילדה בת 11 וחברתה נפצעו באירוע בפארק בעיר. בין המשפחות התקיימה שיחה והושגו הבנות
מאת גיל דובריש
המשטרה פתחה בחקירת אירוע אלימות בין ילדות, שאירע השבוע באחד הפארקים בכרמיאל, במהלכו נפצעו ילדה בת 11 וחברתה.
על פי גרסת האם, האירוע התרחש בשעות הערב, כאשר בתה שהתה בגן המשחקים יחד עם חברתה. לדבריה, התפתח עימות ילדים במקום, שבמהלכו בתה ניסתה להתערב ולהפריד – וספגה חבטות קשות.
“קיבלתי טלפון ושמעתי שהיא בוכה”, סיפרה האם. “הגעתי למקום וראיתי שהיא נפגעה בפנים”.
לדבריה, לאחר המקרה פונתה תשומת הלב למצב הילדה, שטופלה במקום על ידי צוותי רפואה ולא נזקקה לפינוי לבית החולים.
“מד״א בדקו אותה, והחלטנו לעקוב אחרי המצב בבית”, הוסיפה.
האם ציינה כי בעקבות האירוע בתה חשה פחד וחשש לחזור לגן המשחקים, אך הדגישה כי מאז התקיימה שיחה בין המשפחות, במסגרתה נעשה ניסיון להרגיע את הרוחות.
מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה בנושא ונפתחה חקירה.