Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 5108
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1907
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 369
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/08/-----------------------------------957.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מתי יגיע האחד?
מתי יגיע האחד?

מתי יגיע האחד?

שתפו

עד גיל 31 רונית השקיעה בקריירה והגיעה להישגים מרשימים, אך נתקלה בקושי למצוא בן זוג. קלפי הטארוט הראו לה את הדרך להגשמת חלומה. האם היא בחרה בה?

 

חמש שנים לאחר שהחלה בחיפוש המתיש אחר אהבה גילתה רונית שהיא בהריון. בערגה היא הביטה בטבעת הבוהקת שקיבלה מבן זוגה חצי שנה קודם לכן והרגישה שלווה. אבל למה שלא נלך 5 שנים לאחור? בירושלים חיה אישה צעירה בת 31, מוכשרת בטירוף, עובדת על עבודת המחקר שלה בביו-טכנולוגיה, מתמרנת בין משרה כמתרגלת באוניברסיטה העברית, לבין החיפוש אחר אהבה.

היא נולדה וגדלה בבאר שבע, שם התגלתה כמחוננת, וכבר מגיל צעיר ידעה שחייה ייקחו אותה למקום של הצלחה וקריירה מבטיחה. אך דבר מה קטן נשכח בדרך – חיי החברה שלה. וכך, בהגיעה לגיל 30, הבינה העלמה החכמה שהיא נכספת לבן זוג ולאהבה, היה זה ריק נוראי בחייה, אותה היא כל כך כמהה למלא.

וכך מצאה רונית את עצמה ישובה אל מול קוראת קלפים (כלומר אני) בצחקוקים קלים של “איך הגעתי לפה? האיי קיו שלי הוא 150, ואני מחפשת תשובות אצל קוראת בקלפים ג’ינג’ית פה בקליניקה בת”א?” היא מצאה חן בעיני מהרגע הראשון. הגישה שלה הייתה – אני זקוקה לאהבה בחיי, ועכשיו. היא הייתה מוכנה לאמץ את כל הדרכים כדי להשיג את מה שרצתה. ואכן, הקלף הראשון שנפרש בפניי, היה קלף הקוסם. מספרו של הקלף הוא 1 והוא מחזיק בידיו את כל האופציות להגשמה, אבל משהו שם מונע ממנו לעוף, אלא להסס ולהסס.

לרונית לא היו שום כישוריים חברתיים, את מרבית חייה בילתה במעבדות, במחקרים ובאולמות הרצאות באוניברסיטאות, לא הלכה למסיבות, לא ראתה איש ממטר – רק את המטרה שהייתה לה: עבודה, מחקר והתקדמות אקדמית. היא מתוקה, נעימה ודעתנית, והאישיות החזקה שלה קצת הבהילה את הגברים, שלמרות שחשקו בה התרחקו ממנה בשל האינטלקט החריף שלה. רונית הגיעה אלי לסדרה של מפגשים, שבהם, יחד עם הקלפים, עזרתי לה להבין היכן הגבולות של העבודה, היכן זמן הפנאי שלה וכיצד מגיבים בחברה מצ’ואיסטית הישראלית לניסיונות חיזור.

“זה עובד!” היא פתחה את אחד המפגשים שלנו בחיוך. “הכרתי בחור מקסים, נעים ושקט, וטוב לי איתו!” ואני שמחתי בשבילה וביקשתי שתעדכן אותי איך זה מתפתח. ”נפרדנו”, היא סיפרה לי כעבור חמישה חודשים. “הוא לא מבין אותי, מנסה להתחרות בי כל הזמן, כנראה כי אני מאיימת עליו”. ומאז, במהלך חמש השנים הבאות, המשיכה לחפש, לאהוב, למעוד, להתאושש ושוב להיפרד. היא עברה כמה וכמה מערכות קשרים שכמעט כולן שברו אותה, אך מיד הניפה את דגל החיפוש.

רונית למדה לוותר, להניח, לדרוש את עצמאותה ולבקש הכרה בשיכלה וביכולותיה. זה אמנם לקח זמן ארוך, והרבה ניסיונות מייגעים ומתישים אך בסופו של דבר גם מתגמלים. השנים חלפו, והיא שוב מצאה עצמה מולי, שואלת בתקווה – “האם זה האחד, סוף סוף?” קלף שני הגביעים הופיע על השולחן, עטוף כולו בדבש, שמאלץ ואמת צרופה.

“כן,” עניתי, “זהו האחד, לבינתיים, בתקווה שהם יימשכו 40 שנה, או 5 שנים או לנצח – מי יודע? תיהני, תדעי אהבה מהי, תתפתחי ואל תוותרי על דבר!”. הייתי בחגיגת לידת הבת. היה מקסים ומרגש, והבנתי שאולי לעיתים יש גם סוף טוב במעללי הקלפים.

יום אהבה מדהים לכולם, שתמצאו אהבה ושתאחזו בה, החיים עלי אדמות קצרים.

*****

קלף הקוסם – קלף שמספרו 1 בסדרה הראשית, זהו קלף עם מסר מורכב. מצד אחד לקוסם יש את כל האלמנטים שקיימים: הגביע מים, המטה אש, המטבע אדמה והחרב אוויר, כולם יחד פונים אל יכולות אבסולוטיות להשגת כל מה שנרצה. אך מצד שני, הקוסם חסם עצמו מאחורי שולחן ואינו יוצא למרחב, הוא מגן עצמו. כמו המשפט שאמרו לנו כשהיינו קטנים – יש פוטנציאל אבל לא מימשת אותו.

נחמה מירב, נסיון של 26 שנה בקריאה בקלפי טארוט, מלמדת בסדנאות וויט וריידר, כנסים וערבי גיבוש

טל’ 052-3716939 דוא”ל [email protected]

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *