Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1685344858:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51418
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-05-29
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אגמ נכסים: משרד תיווך מקומי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אגמ נכסים: משרד תיווך מקומי הוא יתרון באיתור נכס מדויק
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => העיר חיפה היא העיר הצפונית הגדולה ביותר, השלישית בגודלה בישראל, והמטרופולין העירוני המוביל של הצפון כולו. חיפה משתרעת על הר הכרמל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 45
        )

)
אנשי עסקים צילום אילוסטרציה pexels
צילום אילוסטרציה: pexels

אגמ נכסים: משרד תיווך מקומי הוא יתרון באיתור נכס מדויק

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

העיר חיפה היא העיר הצפונית הגדולה ביותר, השלישית בגודלה בישראל, והמטרופולין העירוני המוביל של הצפון כולו. חיפה משתרעת על הר הכרמל ולמרגלות רצועת החוף, מוכרת כזירת הייטק מובילה בישראל בזכות מגוון מתחמי פיתוח, עסקים ומגדלי החברות המובילות בישראל ובעולם.

חיפה היא גם עיר מעורבת בה חיים בדו קיום בני כל הדתות, מה שהופך אותה למוקד תיירות מוביל בישראל. בחיפה מתגוררים קרוב ל-300,000 תושבים, והיא מציגה גידול ממוצע בן 2.5% בשנה בהגירה החיובית אליה, מה שהופך אותה גם ליעד אטרקטיבי עבור המשקיעים.

אילן גרוס הבעלים של משרד התיווך בחיפה אגמ נכסים, משתף בחוויית הרוכשים והחששות שלהם: בעבור המשקיע שאינו מקומי, חיפוש דירה בחיפה הוא תהליך ארוך ומלא בשאלות. רכישת דירה היא אחת העסקאות הגדולות בחייהם של מרבית הציבור, בין אם מדובר בקניית דירה ראשונה לצרכי מגורים או דירה להשקעה.

בעידן הדיגיטלי בו ניתן למצוא כל מידע ולפרסם דירות למכירה, ללא עלויות פרסום, באמצעות מגוון אתרי אינטרנט, איזה מקום נותר למתווכי הנדל"ן, ומה היתרונות שלהם?

בדומה לתחומי עיסוק וענפים אחרים, גם בתחום הנדל"ן אפשר לצאת לדרך לבד ואפשר באמצעות ליווי מקצועי, כאשר רכישת דירה בעזרת ליווי מקצועי תספק מספר יתרונות מובילים:

היכרות לוקאלית – היכרות עם הסביבה של הדירה המבוקשת, מסייעת רבות בהכוונת הלקוח אשר מחפש נכס, על פי מטרותיו. כאשר מדובר בדירה להשקעה, המתווך ידע לאתר עבור הלקוח הזדמנויות אטרקטיביות, דירות באזורי ביקוש גבוה לשכירות, דירות במבנים העומדים לפני התחדשות עירונית ועוד. כאשר הרוכשים מבקשים למצוא דירה למגורים, ההכוונה תהיה על פי מאפייני הרוכשים וצרכיהם: אזור שקט או תוסס, בחינת איכות החינוך עבור משפחות עם ילדים, נגישות ותחבורה, קרבה למוקדי תעסוקה ועוד. גם ברמת הנכס הפרטני תתבצע התאמה, החל מצורך במעלית עבור מוגבלים וקשישים, כלה מאפשרויות הרחבה לבעלי צרכים דינמיים, הסתכלות על איכות הנכס וצורך בהשקעה נוספת ועוד.

בלעדיות – שיטת הבלעדיות היא שיטה בה בעל הנכס מספק למשרד התיווך את הזכות הבלעדית לשיווק הנכס. משמעות הדבר שקונים ומתעניינים פוטנציאליים לא יוכלו להגיע לנכס שלא באמצעות משרד התיווך האמור. המשמעות: מאות דירות אשר נמצאות מחוץ לשוק החופשי, ואינן נגישות למתעניינים בחיפוש עצמאי.

סיכון מופחת – חלק מתפקידו של המתווך בקבלת זכויות התיווך של דירה, היא לוודא מראש את מעמד הדירה, הרישום בטאבו, הבעלות, קיום הערות אזהרה, התאמה בין הנכס בפועל לרישומים ומידע רלוונטי נוסף. מתווך אשר מציע לקונים דירה, הן חוסך את הזמן והעלויות שבבדיקות האמורות, והן מונע עיכובים, עוגמת נפש והשקעה במשא ומתן ובהתנהלות מוקדמת שאינה יכולה להבשיל לכדי עסקת רכישת הדירה בפועל.

משא ומתן – מתווך נדל"ן מביא ידע וניסיון הנוגעים לא רק לדירה האמורה, אלא לסביבה ולענף כולו. המתווך ידע לאזן בין שאיפות הרווח של המוכר, היכולת הכלכלית וההון של הקונה ונתונים אופרטיביים בשוק. מתווך דירות מקצועי ידע לחבר בין בעלי נכסים לרוכשים בעלי התאמה גבוהה, לנהל את הליך המשא ומתן ואזן בין פערים, ומאידך גיסא, להימנע מחיבורים בהם קיימים פערים גדולים, בין אם בצרכי הרוכש ביחס לנכס ובין אם בעלות אל מול תקציב. ליווי זה מונע פעמים רבות מפח נפש שבהתנהלות ארוכה ומייגעת ללא הבשלה והתקדמות, חוסך בזמן ומבטיח התקדמות לעסקה בה כל צד יצא בתחושה טובה ותוך קבלת מענה לצרכיו.

לצפייה בדירות למכירה בחיפה לחצו > https://www.a-g-m.co.il/apartments-for-sale/

(תוכן מקודם)

*** Best Links

 

 

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *