מסכת בד דטוקס מאג'יריי

אזעקת טרנד: קוסמטיקה ״שחורה״

שתפו

מסכת פחם, אבקת יהלומים גרוסה ותמצית אבן המטייט – הכירו את הרכיבים השחורים שיסייעו לכם להסיר קומודונים, לנקות נקבוביות ויעצימו את האנרגיה בעור

הפחם הוא סוג של פחמן מעובד שמופק בדרך כלל מעץ, קליפות קוקוס ואגוזים שנשרפו בטמפרטורה גבוהה וחוממו באמצעות גז. שימוש רב בפחם מוכר בעיקר ברפואה הקונבנציונלית ולו שתי מטרות – ספיחת גזים וספיחת רעלים מהמעיים,  אך השימוש בפחם התרחב עם השנים גם לתחומים נוספים ולאחרונה כבש גם את תחום הקוסמטיקה.

"תמרוק הפחם השכיח ביותר בגזרת הטיפוח השחור הן כידוע מסכות הפחם הדביקות שמתקלפות יחד עם הראשים השחורים ומנקות את הנקבוביות", אומר גל אלטמן – המדריך הראשי בחברת חלאבין.

אך מסכת הפחם השחורה מסתבר, אינה התמרוק השחור היחיד בענף הקוסמטיקה.

מהו דיטוקס?

הדיטוקס הוא ניקוי רעלים המתייחס לטיפול כולל הבא לידי ביטוי בשינויים בתזונה, בניקיון העור ואפילו בהתנהגות. רבים מהסימפטומים הקשורים בהזדקנות הם כידוע סימנים של רעלים, ולניקוי הרעלים מעור הגוף והפנים יש השפעה מרעננת מורגשת. ניקוי שכזה גורם למראה עור צעיר יותר ותורם לתחושת אנרגיה מוגברת ולבהירות מנטלית.

"המושג `דיטוקס – אינו זוכה לחשיפה ראויה ביחס ישר לרמת חשיבותו", קובעת ד"ר ג`ני שטיימן – נטורפתית, מומחית לקוסמוטולוגיה טיפולית ומדריכה מקצועית בחברת מאג`יריי. "העור הוא אחד מאיברי הניקוז הגדולים בגוף והוא בעל חשיבות גבוהה. העדר פעולות ניקוז רעלים בשגרת הטיפוח עשויה לגרום למצב בו הרעלים נאגרים בעור ועלולים לגרום לדלקות עור חוזרות ונשנות ולרגישות יתר שלו".

מסיבה זאת כאמור אימצה הקוסמטיקה בחום את הפחם כמרכיב דומיננטי ובעל חשיבות גבוהה בתהליך הדיטוקס וגייסה אותו לסייע לעור להתמודד עם חשיפה לעישון, קרינה, זיהום ומתח נפשי.

אך הפחם אינו המרכיב השחור היחיד בתעשיית הקוסמטיקה,  ג`יבנשי – מותג הטיפוח הצרפתי מציע קרם שחור לעיניים בשם LE SOIN NOIR YEUX המבוסס על אצה שחורה בעלת יתרונות הישרדות נדירים ואצה זאת ניצבת גם בבסיסה של המסכה המתקלפת של חברת אהבה – מעבדות ים המלח המבקשת להחליק את העור ולמנוע קמטוטים.

לאחרונה השיק גם מותג הקוסמטיקה ג`ייד את המענה השחור שלו. ENIGMA FX – הינה סדרת אנטי- אייג`ינג להעצמת האנרגיה התאית ולהשבת החיוניות והזוהר לעור. סדרה מבוססת על תמצית אבן המטייט שחורה – המשפרת לטענת היצרנית את אלסטיות העור.

הסדרה מבוססת על תגלית זוכת פרס נובל משנת 2016 של פרופסור יושינורי אוסומי מיפן בנושא מנגנון "האוטופגיה" של המעניק לגוף "דלק" ואנרגיה לבניית אבני בניין במרכיבי התאים, ומהווה מנגנון הישרדות העוזר לקדם תוחלת חיים ארוכה של התאים. הפורמולה של הסדרה מבוססת על טכנולוגית ALLURE COMPLEX המשלבת רכיבים ביוטכנולוגיים עם רכיבים בוטניים הפועלים על תאי הגזע במטרה לסייע במיצוק עור הפנים, בהבהרת כתמי גיל ובהתחדשות העור ובניהם גם תמצית אבן המטייט שחורה – המשפרת כאמור את אלסטיות העור.

כתבה מעניינת:

חגיגת קונצילה ריגטה עם עגבניות שרי צלויות, קלמטה ומוצרלה צילום אפיק גבאי (1)

קונצילה ריגטה – איטלקית 100%

שתפומתחשק לכם איטלקית 100% על הצלחת? קבלו מתכון של פסטה קונצילה ריגטה עם עגבניות שרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *