Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1666714811:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-10-25
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2681
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אולם אירועים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% איך בוחרים אולם אירועים לברית?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט. תכנון וארגון אירוע ברית מילה מביא עימו מן התרגשות מיוחדת. אחרי הכול, אירוע ברית המילה הוא אחד האירועים הכי חשובים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 70
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 39
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50109
        )

)
איך בוחרים אולם אירועים לברית צילום פריפיק
צילום להמחשה Freepik

איך בוחרים אולם אירועים לברית?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

תכנון וארגון אירוע ברית מילה מביא עימו מן התרגשות מיוחדת. אחרי הכול, אירוע ברית המילה הוא אחד האירועים הכי חשובים בחיים של הורים צעירים. כל כך הרבה מחשבה והכנה מושקעת בעת תכנון האירוע, כך שיהיה נעים, מוצלח ובלתי נשכח לכלל הנוכחים בו. ישנם מספר דברים שכדאי לזכור בעת הזמנת אולם לברית המילה. הכנו עבורכם כמה עצות שימושיות.

ברית בבית כנסת או באולם?

ישנם זוגות שבוחרים לקיים את טקס ברית המילה בבית כנסת באופן אינטימי. אך לא מעט זוגות בוחרים לערוך כיום את טקס הברית באולם אירועים המותאם למסיבות ברית, בר או בת מצווה, חתונות ועוד. הסיבה לכך טמונה בעובדה שאולמות אירועים מתוכננים במיוחד תוך מחשבה על אירועים מרובי משתתפים כך שהם כוללים את כל מה שצריך להיות בכדי לארח אירוע מוצלח. כמו כן, זוגות רבים, מעוניינים להפוך את טקס הברית לחגיגה של ממש, אליה יזמינו את כל יקיריהם. אולם לברית הוא מרווח לרוב וכולל מקומות ישיבה, מטבח, מקום לפריסת הקייטרינג, אזור מיועד לעריכת הטקס ו/או הריקודים ועוד.

בצעו מחקר אודות ספקים ומחירים

אם החלטתם לקיים את האירוע באולם לברית, מומלץ לערוך סקר קטן על אולמות לברית שניתן למצוא באזור מגוריכם. תוכלו למצוא באינטרנט ביקורות והמלצות של לקוחות שכבר ערכו אירועים באולם ולקבל מושג על המחירים המקובלים כיום. אנו ממליצים לברר מהו מספר האורחים המינימאלי והמקסימאלי שהאולם מסכים ויכול להכיל; כמה עובדים יהיו ביום האירוע שלכם ויתנו לאורחים שלכם שירות; כמה שולחנות וכיסאות תוכלו לקבל וכמה גדול האזור המיועד לריקודים. כמו כן, חשוב לברר כמה גובה אולם לברית על האירוע ומה כולל המחיר. האם הוא כולל גם קייטרינג ודיג'יי והאם ישנן עמלות נוספות שתצטרכו לשלם. דבר נוסף חשוב, הוא לבדוק האם המקום פועל עם כל האישורים הנדרשים להפעלת אולם לברית, כך שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהכול מתנהל כשורה.

ערכו רשימת אורחים

הכנת רשימת אורחים לאירוע הברית שלכם היא משימה מורכבת. אתם בוודאי רוצים להזמין את כל מי שישמח בשמחתכם, ובמקביל, כנראה שתצטרכו להגביל את הרשימה לאלו שאתם מניחים שאכן יגיעו, כך שלא תתחייבו בפני האולם על כמות אורחים ענקית ולבסוף תאלצו להתמודד עם הוצאות שלא תכננתם להוציא. אחת הדרכים לוודא הגעה של אורחים היא לתת לאנשים הקרובים לכם את רשימת הטלפונים של האורחים שהייתם רוצים שיגיעו לצורך וידוא הגעתם לאירוע. תוכלו גם לשלם לחברה שמציע שירותי ווידוא הגעה של אורחים. כך או כך, מדובר בתהליך מורכב שחשוב לעשות אותו בקפידה.

בחרו אולם הממוקם קרוב לביתכם

בחירה של אולם לברית הממוקם קרוב לביתכם הוא קריטי, שכן נסיעה ארוכה עם תינוק רך שרק נולד בעת משכב לידה עשויים להיות קשים במיוחד. הרי אין ספק שמדובר בחגיגה מרגשת ומשמחת, אך חשוב להתחשב גם במהפך שזה עתה חוויתם בחייכם, במחסור בשעות השינה ובהחלמה שהגוף דורש לאחר לידה. אנו ממליצים לנסוע לאולם האירועים ולהרגיש את האווירה במקום. כמו כן, חשוב לטעום מהקייטרינג על מנת לוודא שזה אכן תואם את הציפיות שלכם.

בחרו קייטרינג שמתאים לצרכים שלכם

בעת בחירה של קייטרינג שיתאים לאירוע שלכם, חשוב תחילה לעשות חשיבה מעמיקה על סגנון האוכל שתרצו להגיש לאורחים ועל הצרכים הייחודיים שלכם ושל האורחים שלהם. כיום, כל קייטרינג שמכבד את עצמו מספק מגוון אפשרויות וסגנונות של מזון להגשה במסיבת הברית. מרביתם, מציעים מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות וחלקם גם מציעים בר של שתייה קלה ואלכוהול. הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק באם הקייטרינג מציע לכם את ההתאמות שחשובות לכם. למשל, האם הוא מציע מזון כשר; מזון צמחוני או טבעוני; עם וללא גלוטן. לאחר שצמצמתם את הרשימה שלכם, מומלץ  לטעום את המנות כך שתהיו בטוחים שהתפריט אכן לטעמכם.

לסיכום, בחירה של אולם לברית עשויה להיות מורכבת. אם ביכולתכם, ערכו את המחקר שלכם עוד לפני הלידה כך שלאחר הגעתו לעולם של הרך הנולד, תוכלו להתמקד בצרכים שלו ושלכם. מאחלים לכם מזל טוב, בריאות ושמחות רבות נוספות!

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – כיצד מארגנים קייטרינג לשבעה ואזכרה

שתפומערכת פורטל זהר.נט סדרי האבלות ביהדות הם מאוד ברורים. עם היוודע מותו של אדם, עורכים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *