Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1703521113:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49896
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-09-08
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => השקעות נדל"ן בארצות הברית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => איך לבחור חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט/ כשמדברים על השקעות נבונות בנדל"ן אמריקני, איתור הנכס האידיאלי ומפוטנציאל הרווחים שלו. איך בוחרים חברה להשקעות בנדל"ן אמריקני?
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 79
        )

)
נדלן צילום אילוסטרציה Freepik
צילום אילוסטרציה Freepik

איך לבחור חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

כשמדברים על השקעות נבונות בנדל"ן אמריקני, מדברים על הרבה יותר מאיתור הנכס האידיאלי ומפוטנציאל הרווחים שלו. נכון, אלה מרכיבים עיקריים בהשקעה מוצלחת, אך דרוש הרבה יותר כדי להצליח בנדל"ן בארצות הברית. הזמן המושקע באיתור הנכס הרווחי, המשא ומתן עם המוכרים, הקשר עם עורכי הדין או רואי החשבון המקומיים, הניירת, האישורים, האסמכתאות וניהול הנכס עצמו לאחר הרכישה – כל אלה מהותיים להשקעה מוצלחת ומחייבים זמן, כסף, ידע וניסיון. כיוון שלמשקיע הממוצע בדרך כלל אין הזמן, הידע או הניסיון הנדרשים להשקעה מיטבית, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בהשקעות בנדל"ן בארצות הברית ולתת לה לעשות את העבודה הקשה. אז איך בוחרים חברה להשקעות בנדל"ן אמריקני? בואו נבדוק.

להשקיע בנדל"ן מהכורסה

אם תדברו עם צוות LIBERKEY – השקעות נדל"ן חכמות בארה"ב, תבינו שכדי לאתר נכס מושלם, להשקיעו בו וליהנות מהתשואות השנתיות שהוא מניב, לא צריך לצאת מהבית. גם לא צריך לקום מהכורסה. כל מה שצריך הוא להקצות את ההון להשקעה ולתת לו לעבוד בשבילכם. איך ההון שלכם יעבוד בשבילכם? באמצעות חברה שמתמחה בנדל"ן אמריקני. חברה שמחזיקה צוותים בשטח, מאתרת נכסים שיש להם פוטנציאל לתשואות שנתיות גבוהות, מנהלת משא ומתן עם המוכרים, מנסחת את החוזים עם המשפטנים המקומיים, מדווחת לרשויות המקומיות ולרשויות המס, מנהלת את הנכס ומתחזקת אותו לאחר הקנייה. חברת ההשקעות גם תעקוב אחר התשואות שהנכס מניב ותבצע אקזיט ברגע המתאים כדי לממש את ההשקעה ברווח גדול ולהגדיל עוד את רווחי המשקיעים בחיפוש אחר נכסים טובים נוספים.

לפני שבודקים את הנכס, בודקים את חברת ההשקעות

עבודה משותפת עם חברת השקעות בנדל"ן אמריקני נשמעת כמו רעיון מצוין, אך איך בוחרים חברת השקעות שבאמת תוביל אתכם לרווחים טובים ולעצמאות כלכלית? יש הרבה חברות שמתמחות בהשקעות בנדל"ן אמריקני, אך כמה מהן באמת חיות את השטח? כדי להשקיע בנדל"ן אמריקני חייבים להיות בשטח יום־יום, להכיר אותו, להתמצא בו, לאתר נכסים טובים, לזהות שינויים במחירי הקרקע, ליצור קשרים עם אנשי מפתח מקומיים ולעבוד איתם בשיתוף פעולה מלא. אי אפשר לאתר השקעות בארצות הברית מהארץ וודאי לא לנהל אותן. חברת השקעות טובה חייבת לעבוד תדיר על קו ישראל־ארצות הברית ולהיות מעורבת בנעשה בכל אזורי ההשקעה הנחשבים.

לפתח את ההשקעה ולנהל אותה

השקעה בנדל"ן אמריקני אינה מתחילה ונגמרת בקניית הנכס ובציפייה לתשואות שנתיות. השקעה בנכס מחייבת נוכחות אינטנסיבית בנכס, ניהולו, אחזקתו ואף פיתוחו. חברה ראויה להשקעות בנדל"ן אמריקני תציע לכם הרבה יותר מקניית הנכס. היא תאפשר לכם מעקב שוטף אחר הרווחים שלו ותבקש את המשוב שלכם – כבעלי עניין חשובים – בכל נושא הנוגע לנכס. חברת ההשקעות תדאג לניהול הנכס ולאחזקתו ותבחן את הצורך להשקיע בפיתוח שלו כדי להגדיל את הרווחים ממנו. אתם כמשקיעים תתבקשו לשקול יחד עם חברת ההשקעות את כדאיות ההשקעה ולהחליט על הפיתוח שלה. מדובר בשותפות מלאה החל ברגע איתור הנכס, דרך רכישתו וכלה באקזיט שתבצעו לאחר הפיתוח שלו. חברת השקעות שמציעה לכם עבודה משותפת וקשר הדוק מרגע ההשקעה הראשונית בנכס ועד לחלוקת הרווחים, היא החברה והמתאימה לכם.

להשאיר את העבודה הקשה למומחים

עבודה משותפת עם חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן בארצות הברית, מורידה מכם את העבודה הקשה הכרוכה בהשקעות בנדל"ן, ואל תטעו – זוהי עבודה קשה מאוד. לכן צריך להשאיר אותה למומחים. כשאתם נותנים לחברת ההשקעות לעבוד בשבילכם, אתם יכולים להתפנות לדברים החשובים באמת וליהנות משקט תעשייתי. כשנכס יתחיל להניב תשואות, תדעו שעשיתם את הדבר הנכון.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

 

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *