ניתוחי אף. צילום להמחשה: Freepik
ניתוחי אף. צילום להמחשה: Freepik

איך קובעים עבור ניתוחי אף מחירים?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים האסתטיים הפופולריים ביותר במדינות רבות, וגם בישראל מתבצעים מדי יום כמה עשרות הליכים כירורגיים שמטרתם היא הענקת מראה מחמיא יותר לאיבר שבמרכז הפנים. סיבה אחת לפופולריות היא שגם גברים וגם נשים עוברים ניתוחי אף, ועוד סיבה היא מנעד הגילאים הרחב – החל מ-16-17. באופן טבעי כשאדם שוקל לעבור ניתוח אף מחיר התהליך מהווה שיקול משמעותי – ובכתבה זו תמצאו הסבר מפורט כיצד נקבעים מחירי הניתוח הפלסטי הזה.

היקף השינויים המבוקש

כירורגים פלסטיים גובים עבור ניתוחי אף מחירים שונים בהתאם להיקף העבודה הצפוי. באופן טבעי ככל שהאדם מבקש שינויים משמעותיים יותר באף, כך הניתוח יתארך והעלות שלו תעלה. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי יש שתי שיטות אפשריות להקטנת אף גדול מדי, יישור אף עם סטייה, הצרת נחיריים, הסרת גבנון, תיקון א-סימטריה ושאר שינויים – השיטה הפתוחה והשיטה הסגורה.

השיטה הפתוחה כולל חתך חיצוני ולכן גם צלקת (שמיטשטשת עם הזמן). בשיטה הסגורה הפעולות הכירורגיות מתבצעות מתוך האף, כך שלא נותרת צלקת. השיטה השנייה מחייבת מיומנות גבוהה יותר של המנתח הפלסטי, ולא תמיד ניתנת ליישום (ישנם שינויים שמחייבים בחירה בשיטה הפתוחה).

סוג ההרדמה

פרמטר מרכזי שני בגיבוש הצעת מחיר למי שרוצה לעבור ניתוח אף הוא סוג ההרדמה. הרדמה מלאה מחייבת מעורבות של רופא מרדים בתהליך, ומן הסתם השכר שלו ייקר את המחיר. במקרה של הרדמה מקומית אין צורך במרדים מומחה, אבל כמובן שההחלטה תחת איזו הרדמה יתבצע ניתוח האף מתקבלת מטעמים רפואיים ולא כלכליים.

מקום

המקום שבו מתבצע הניתוח משפיע אף הוא על מחיר התהליך. מומלץ לא לנסות לחסוך בסעיף זה אלא לעבור את ההליך הכירורגי במרכז רפואי מאובזר היטב וגם מטופח. בדרך כלל ניתן להשתחרר הביתה כבר ביום הניתוח, לאחר מספר שעות. כשיש צורך באשפוז ללילה, המשקל של זהות המרכז הרפואי במחיר הסופי יהיה גבוה יותר.

הרופא שמבצע את ניתוח האף

רופאים שונים גובים עבור ניתוחי אף מחירים שונים, גם כשמדובר באותם שינויים ובאותו מקום. ההפרש עשוי להגיע גם לאלפי שקלים, והוא נובע מהמוניטין שיש לכל רופא, הוותק וכמובן מידת הביקוש לשירותיו. בהתאם מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר כירורגים פלסטיים, אבל לא לשכוח להתייחס גם לצד השני של המשוואה, התועלת – ולוודא שאתם מפקידים את האף, ואיתו הפנים כולן וגם הביטחון העצמי, בידיים מנוסות ומיומנות.

(תוכן מקודם)

***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

רופא שיניים אילוסטרציה

סוגי השתלות שיניים ב-2024 שכדאי להכיר

שתפוהקידמה מביאה בשורות חדשות לעולם הרפואה בכלל, וברפואת השיניים בפרט. הצורך הוא אבי ההמצאה, ונראה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *