הילה ג׳רבי גרינברג מבקרת תלמידה בית חולים
המפגש בין הילה ללינור. צילום פרטי

התלמידה אושפזה, המחנכת נסעה במיוחד והעניקה לה תעודת סיום

שתפו

התלמידה אושפזה בנהריה ממש בסיום שנת הלימודים בעקבות חום גבוה, המחנכת לא ויתרה ועשתה את כל הדרך מכרמיאל כדי להעניק לה תעודת סוף שנה ומתנות

מאת גיל דובריש
מרגש: ילדה מכרמיאל שהחמיצה את היום האחרון בשנת הלימודים בגלל שנאלצה להתאשפז, זכתה לביקור מפתיע מהמחנכת – אשר העניקה לה את תעודת הסיום.
לינור מכיתה ב' בבית הספר הדקל היתה אמורה לסיים היום (יום ה׳) את לימודיה, אך לאחר מספר ימים שבהם סבלה מחום גבוה, אושפזה אתמול במפתיע במצוות רופאיה. במקום לחגוג עם חברותיה את סיום השנה, הגיעה לינור למחלקת הילדים במרכז הרפואי לגליל (בית החולים) בנהריה והתקשתה להסתיר את גודל האכזבה מכך שלא תוכל לסיים את השנה כמו שאר התלמידים.
האכזבה התחלפה במהרה בהפתעה מוחלטת כאשר למרכז הרפואי הגיעה מחנכת הכיתה, הילה ג׳רבי גרינברג, שעשתה במיוחד את כל הדרך מכרמיאל ועד לנהריה רק כדי לפגוש את לינור ולהעניק לה באופן אישי מתנות וכמובן את תעודת הסיום.
אימה של לינור, יסמין מיארה, סיפרה בהתרגשות רבה: ״האישה המדהימה הזאת, המחנכת היחידה והמיוחדת הילה, הגיעה במיוחד אחרי יום עבודה מלא, עם חיוך ענק, שקית הפתעות ובלון גדול, כדי להעניק לבת שלי את תעודת סוף השנה בבית החולים. כשבעלי שבדיוק באותה שעה החליף אותי בשמירה על הילדה בבית החולים, שלח אליי תמונה של הילה מבקרת את לינור, לא יכולתי שלא לבכות מהתרגשות״.
האם הוסיפה בפניה נרגשת למחנכת: ״הילה שלנו.. את מורה לחיים. כאשת חינוך את השראה יום יומית עבורי ועבור תלמידייך. הרגע הזה יזכר לעולם! תודה על מי שאת ותודה לאנשי החינוך שנמצאים תחת מתקפה אין סופית וממשיכים לתת בלי גבולות״.
יסמין ביקשה גם להוסיף כמה מילים על מאבק המורים בשבועות האחרונים: ״בימים כאלו כשעולה השיח על מורות ראויות או לא להעלאה בשכר, עובדות 4,7 שעות ביום, הסיפור הזה אולי יכול להאיר את עיניהם של אלו שעדיין לא הבינו מי הוא מורה ומחנך בישראל״.
הילה, המחנכת שהפתיעה את תלמידתה אמרה לנו: "לינור לא הייתה במהלך השבוע וחצי האחרונים של סוף שנה בבית הספר כיוון שהיא הרגישה לא טוב. בתחילת השבוע שיתפה אותי אמא שלה שהם נאלצים לקחת אותה לבית חולים ולבסוף היא גם התאשפזה. ידעתי כמה חשוב ללינור לסגור את השנה, להיפרד כמו שצריך ולקבל את התעודה שלה כמו כל תלמידי הכיתה. ברגע שהבנתי שהיא לא תגיע ליום האחרון של הלימודים, מבחינתי לא הייתה אפשרות אחרת מלבד לנסוע אליה, לשמח אותה ולהעניק לה את התעודה של סיום כיתה ב' כמו כל חבריה לכיתה. זה המעט שיכולתי לעשות עבור ילדה ששימשתי כמחנכת שלה בשנה האחרונה".

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *