פינת החי השקה מחודשת משה קונינסקי צילום דרור גיל
השקת פינת החי. צילום: דרור גיל

כרמיאל תתחדשי: הושקה פינת החי המשודרגת

שתפו

אירוע הפתיחה הרשמי כלל הפנינג לכל המשפחה. לאחר תקופת ההרצה יפתח המקום למבקרים פעמיים בשבוע

מערכת פורטל זהר.נט

מאות כרמיאלים השתתפו בסוף השבוע האחרון בהפנינג הפתיחה המחודשת של פינת החי בכרמיאל.

פינת החי שודרגה לאחרונה בהשקעה גדולה של כ-3.4 מיליון שקלים, במימון משותף של קרן העזבונות ועיריית כרמיאל וצפויה להפוך בקרוב לאחד ממקומות הבילוי האטרקטיביים ביותר למשפחות בעיר. לאחרונה הושק גם פארק הפרפרים ע״י חברת קליל, כך שיש ניכרת תנופה בכל הקשור לפתיחת מקומות בילוי מתחום הטבע והחי.

פינת החי נחש צילום דרור גיל
נחש בפינת החי בכרמיאל. צילום דרור גיל

ראש העיר משה קונינסקי שהשתתף בהפנינג הפתיחה החגיג יחד עם רעייתו סוזי, יזם וקידם את התכנית לשדרוג והרחבת פינת החי הממוקמת ברחוב דרור, צמוד לכפר הילדים והפיכתה למקום אטרקטיבי.

לדבריו, ״עבודות השדרוג וההרחבה של פינת החי, ששטחה כמעט והוכפל, כללו סלילת שבילים חדשים המאפשרים כניסה של מבקרים לכל המתחמים, בניית מבנים – אורוות, דירים, אזורי מחיה ייחודיים לכל הזנים המיוחדים של בעלי החיים. כמו כן נוספו כ-200 בעלי חיים ובהן: איילים, סוסים ננסיים, חמורים, מגוון רחב של תוכים, כבשי אנגורה, טווסים, דורבנים ועוד״.

מעיריית כרמיאל נמסר עוד כי לאחר תקופת הרצה, פינת החי תהיה פתוחה למבקרים פעמיים בשבוע בשעות אחה״צ בשישי ושבת. הכניסה לתושבי העיר תהיה ללא תשלום. בשעות הבוקר במהלך השבוע יתקיימו במקום פעילויות העשרה לתלמידי מערכת החינוך העירונית בשיתוף עם רשת המתנ״סים.

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *