Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1704287979:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52520
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 4735
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי בטור מיוחד לשנה החדשה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אלון אזולאי בטור מיוחד לשנה החדשה: ״שנת 2024 צריכה להביא יציבות וביטחון לאזרחי ישראל״. מדינת ישראל נמצאת במערבולת בלתי נגמרת
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => בחירות 2024 | אלון אזולאי בטור מיוחד לשנה החדשה: ״שנת 2024 צריכה להביא יציבות וביטחון לאזרחי ישראל״
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות מקומיות
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 67
        )

)
צילום: מדיה אלון אזולאי
אלון אזולאי. צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי בטור מיוחד לשנה החדשה: ״שנת 2024 צריכה להביא יציבות וביטחון לאזרחי ישראל״

שתפו

מדינת ישראל נמצאת במערבולת בלתי נגמרת משנת 2019 – בחירות, קורונה, שוב בחירות ומלחמה, הביאו אותנו אל קצה גבול היכולת; מדינת ישראל חייבת להחזיר את היציבות לאזרחי ישראל

– מוגש מטעם רשימת "כרמיאל חדשה" –

בסימן יציבות וביטחון: השנים האחרונות, לא היו מהטובות שידעה מדינת ישראל, במובנים רבים. אומנם 2021-2022 היו שנים ההיסטוריות לכלכלה הישראלית עם תנופה חסרת תקדים של הנפקות, מכירות ואקזיטים לחברות ישראליות רבות, אך בעוד הקטר המרכזי של המשק המשיך לעבוד, יציבות עבור האזרח הפשוט, לא באמת הייתה.

שנת 2019 החלה מערבולת כמעט בלתי נגמרת של חוסר יציבות פוליטית, עם לא פחות מחמש מערכות בחירות בתוך שנים ספורות. ובתוך הכאוס הפוליטי, מגיפה אחת קטנה שהתחילה בכלל אי שם במזרח הרחוק, שיתקה בסופו של דבר עולם שלם. מי זוכר בכלל שכפפות, מסכות וסגרים ליוו אותנו במשך שנה וחצי. ובמדינת ישראל, כמו במדינת ישראל, אין רגע דל ואל הפלונטר הפוליטי והמגיפה, הצטרפו גם מבצע קצר אחד של ארבעה ימים ומלחמה ארורה.

חבר טוב וחכם אמר לי פעם, יציבות היא דבר שברירי. היום, יותר מכל, אני מרגיש שהוא צדק. הרי מה בסך הכל ביקשנו, אזרחי ישראל ותושבי כרמיאל – יציבות ומעט שקט נפשי. לקום בבוקר ולהתעסק במשפחה ובעבודה, לומר תודה על מה שיש וגם על מה שאין, ולא להיות טרודים באירועי היום הקשים כל כך, שמלווים אותנו בימים אלו.

כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים

ובכן, דווקא בכל הכאוס הגדול, כאשר בשלטון המרכזי היו מרוכזים בכעסים במקום בעשייה למען התושב הפשוט, בשנים האחרונות התגלו מנהיגים מקומיים כמי שיודעים לנווט את הספינה ולהוביל אותה לחוף מבטחים. כך בנהריה שהפכה לעיר נהדרת וצומחת בתוך מספר שנים, כך בעכו, בנוף הגליל ואפילו בצפת. כשהגלים התחזקו וערערו את היציבות של כולנו, המנהיגים המקומיים התגלו. בערים רבות, על אף חוסר היציבות הלאומית, היו מי שהפכו את עריהן לפנינות של ממש והמשיכו לפתח ולדחוף קדימה, בעוד מנגד, היו כאלה שהביאו דווקא למגמה הפוכה, מגמת הדעיכה, הנטישה והפגיעה בביטחון.

הבחירות המקומיות הקרובות, שכידוע נדחו לתאריך 27 בפברואר, הן יותר מכל, בעייני, על הזכות של כל אחת ואחד מאיתנו לחזור ליציבות. לפחות, ברמה המקומית. אין לי ספק כי גם חברינו בערים אחרות ברחבי המדינה מעוניינים בכך אצלם. אך בכרמיאל, מדובר לתפיסתי בלהיות או לחדול. הבחירות האלו הן על השאלה האם כרמיאל של היום תראה אחרת, לטוב או לרע, בעוד חמש שנים מהיום. הבחירות האלו, הן על השאלה האם ילדינו ימשיכו להתגורר בעיר הזו, והאם מי שהלך, ישוב בחזרה. הבחירות האלו, הן על השאלה האם כרמיאל תהפוך באמת למרכז החיים בגליל, עם תעסוקה משגשגת, משרות טובות בעלות שכר גבוה, וכלכלה מקומית איתנה, לצד חיזוק הביטחון האישי.

יש שיאמרו שאני פסימי. יש שיאמרו שאני חולם. אבל מציאות, מתחילה מחלום קטן, שהופך לתוכנית עבודה, שהופכת למטרות עם אסטרטגיה ברורה, וכל אלו יחד הופכים למציאות. כך, חלמתי בהיותי ילד שגדל בכפר הילדים בכרמיאל. כך, החלום הפך ועודנו הופך מבחינתי למציאות.

שנה אזרחית חדשה, ההזדמנות

אנחנו יוצאים לדרך חדשה. כולי תקווה, שנצא לשנה אזרחית חדשה עם בשורות טובות הרבה יותר, ממה שידענו בשנה החולפת. שנדע ימים של שקט ונחת, של פיוס בתוכנו וניצחון על אויבינו. שנה שבה חיילינו ישובו הביתה בשלום, שנה של הגשמת חלומות. מי ייתן ושנת 2024 תהיה טובה אלינו ואנחנו אליה, שנהיה טובים לסובבים אותנו. מי יינתן ונצעד כולנו בדרך חדשה, בדרך של בשורה.

 

 

כתבה מעניינת:

אלון אזולאי וקפטן ג'ורג'. צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי משיק: התוכנית הביטחונית לעיר כרמיאל

שתפוהתוכנית הביטחונית של אלון אזולאי תעניק מעטפת מלאה למכלול האיומים על העיר ותושביה – בפשיעה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *