Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1697375800:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52440
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-10-15
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מוצרי אריזה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => אריזות נוה, החברה הגדולה והמובילה למוצרי אריזה בישראל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אם יש לכם עסק קטן, חברה, חנות, או יוזמה עסקית כלשהי שעוסקת בשיווק של מוצרים, ואתם לא מוצאים אריזה מתאימה שתהלום את המוצר שלכם
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 31
        )

)
אריזות נוה. צילום יח״צ
אריזות נוה. צילום יח״צ

אריזות נוה, החברה הגדולה והמובילה למוצרי אריזה בישראל

שתפו

אם יש לכם עסק קטן, חברה, חנות, או יוזמה עסקית כלשהי שעוסקת בשיווק של מוצרים, ואתם לא מוצאים אריזה מתאימה שתהלום את המוצר שלכם ותיתן לו את הטאצ' הסופי, הגעתם למקום הנכון. אנו הולכים להציג לכם כאן את אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום האריזות. אם תיצרו קשר עם החברה, אנו בטוחים שתצליחו למצוא את האריזה שתתאים למוצר הייחודי שלכם, ולעצב אותה כך שהיא תשלים אותו. מוכנים? בואו נצא לדרך!

למה להשקיע באריזות איכותיות?

השאלה שעולה לנו בראש היא מה החשיבות של מוצרי אריזה? למה לא לשים את הדברים בשקית ניילון ולשלוח אותם ללקוחות שלנו? אבל כל בעל עסק מבין שתדמית ומיתוג חשובים לא פחות מהמוצר עצמו, בטח היום, כאשר אנו חיים בעולם שבו יחסי הציבור הם דבר חשוב, ושהמידע נפוץ בקלות ובמהירות דרך רשת האינטרנט והרשתות החברתיות השונות.

ברגע שהמוצר שלכם מגיע באריזה ייחודית שמותאמת לו, וששם העסק או המותג שלכם מוטבע עליה, אתם משדרים ללקוחות שלכם שהעסק שממנו הם קנו את המוצר הוא ברמה גבוהה. אנשים אוהבים לרכוש מוצרים ברמה גבוהה, ואם תשקיעו גם באריזה של המוצר, הלקוחות שלכם יחזרו אליכם ויביאו איתם עוד לקוחות.

חשוב מאוד להכניס לראש, שגם אם המוצר שלכם יהיה מוצר מדהים וייחודי שאין כמותו בשוק, אם לא תעטפו אותו נכון, תרתי משמע, אף אחד לא ירצה לקנות אותו. אנשים מחפשים דברים מקוריים וייחודיים שמושכים את העין, ואחת הדרכים הכי טובות לעשות את זה היא לעצב למוצר שלכם אריזה ייחודית שאין כמותה. מעבר לזה, יש כמובן מוצרים שאי אפשר לארוז בשקיות ניילון, ודורשים אריזות מיוחדות כמו צנצנות זכוכית למשל.

איפה ניתן להשיג מוצרי אריזה איכותיים?

אם אתם זקוקים למוצרי אריזה קצת יותר מורכבים ומתוחכמים משקיות ניילון שעליהן מוטבע הלוגו של החנות שלכם, כדאי שתכירו את חברת אריזות נוה. מדובר על חברה ותיקה מאוד עם ניסיון רב בכל מה שקשור לתחום של פתרונות אריזה. אצל נוה תוכלו ללא ספק למצוא את האריזות שמתאימות באופן הטוב ביותר למוצרים שלכם, וכך לשדרג את המיתוג של העסק שלכם ולהעלות אותו בכמה רמות.

מהם פתרונות האריזה שחברת אריזות נוה מציעה?

סקירה קצרה על חלק מהמגוון העצום של האריזות ופתרונות האריזה שחברת אריזות נוה מציעה.

  1. צנצנות – תוכלו למצוא הרבה מאוד צנצנות בשלל גדלים וצבעים, שעשויות מחומרים שונים. כך, תוכלו למצוא צנצנות מאקריל, פלסטיק, זכוכית, או אלומיניום, בנפחים שנעים בין 10 מ"ל ל- 500 מ"ל.
  2. בקבוקים – אריזות נוה מציעה לכם שלל בקבוקים ובקבוקונים שמהווים פתרון אריזה נהדר לכל מי שמוכר מוצרים נוזליים כמו סבונים, בשמים, מיצים, ועוד. תוכלו למצוא את הבקבוקים בנפחים שונים, בין 5 מ"ל לליטר, וכמובן שבצבעים שונים, מחומרים שונים, ובעיצובים שונים.
  3. איירלסים – איירלס (airless – בלי אוויר), למי שלא מכיר, מתבססת על שיטת הוואקום, בשיטה זאת אנו נמנעים ממגע יד אדם ישיר עם קרם או הנזול לפני הוצאתו מהמיכל, ובכך אין אנו "מזהמים" או "מלכלים את הקרם או הנוזל במיכל טרם שימושו על העור או הגוף. באריזות נוה תוכלו למצוא איירלסים בנפחים שונים, בין 15 ל- 200 מ"ל, ובצבעים שונים כמו כסף מט או מבריק, שקוף, לבן, ועוד.
  4. פקקים ומכסים – אריזות נוה מציעה לכם שלל מכסים ופקקים שמתאימים לבקבוקים שונים ולשימושים שונים. כך למשל, תוכלו למצוא פקקי דיסקטופ שמתאימים בעיקר למשחות, מכסים ופקקים פשוטים, וכמובן שהכל מגיע במגוון ענק של צבעים, גדלים, חומרים, ועיצובים שיתאימו לכל צנצנת או בקבוק שתבחרו עבור המוצר שלכם.
  5. מתזים ואקדחי התזה – אם יש לכם מוצר שהוא נוזל שמרססים או מתיזים, כמו חומרי ניקיון שונים, הסעיף הזה מיועד עבורכם. תוכלו למצוא אקדחי התזה בשלל צבעים וגם שלל מתזים שמתאימים לצנצנות ולבקבוקים קטנים יותר, המיועדים לשמנים לבשמים למטהרי אוויר סרומים ועוד.

הדפסת לוגו על אריזה

שירות נוסף של אריזות נוה שחשוב מאוד שתכירו, הוא הדפסה של הלוגו או הסמל של המותג שלכם על גבי האריזה. אם יש לכם עסק משלכם, כנראה שאנו לא צריכים לספר לכם מה החשיבות של מיתוג ושיווק, וכמה צריך להשקיע בתחומים הללו. ברגע שאתם מדפיסים על אריזת המוצר שלכם את הלוגו של המותג, אתם בעצם הופכים כל מוצר לפרסומת מהלכת שלכם. אם מישהו רכש את המוצר שלכם והעניק אותו במתנה לחבר או לבן משפחה, עכשיו גם מי שקיבל את המוצר במתנה יודע בדיוק מאיפה הוא הגיע.

אריזות נוה מציעה לכם להדפיס את הלוגו שלכם על המוצר שתבחרו, כאשר ניתן להדפיס לוגו כמעט על כל מהוצרים של החברה. כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לשלוח את הקבצים הגרפיים הרלוונטיים, והם כבר דואגים לכל השאר.

החנות המקוונת

אנחנו יודעים טוב מאוד שבעלי עסקים הם אנשים עסוקים ועמוסים מאוד, ולא תמיד הם יכולים לפנות כמה שעות או יום עבודה שלם כדי להגיע למחסן או לתצוגה של חברה ולבחור את מה שהם רוצים.

בדיוק מהסיבה הזו, אריזות נוה השיקה לאחרונה אתר אינטרנט נוח לשימוש עם חנות מקוונת. באתר ובחנות תוכלו להתרשם ממוצרי אריזה השונים שהחברה מציעה, ואף לרכוש את מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם, וכל זה בכמה לחיצות כפתור בלי לצאת מהבית.

אם אתם נכנסים לחנות המקוונת, לא כדאי לפספס את דף המבצעים המיוחד.

סיכום

אין ספק שהשקעה נכונה באריזה ייחודית וממותגת למוצר שלכם, תיקח את המוצר ואת העסק כמה צעדים קדימה. אז כנסו לאתר של אריזות נוה, החליטו מהי האריזה שמתאימה למוצר שלכם, וצאו לדרך.

(תוכן מקודם)

***Wise Digital

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *