Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1692109733:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52014
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-08-15
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בדיקת מת״ק
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% בדיקת מת״ק - למה היא הכרחית?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בדיקת CRB באנגלית ובעברית, בדיקת מת״ק, בוחנת את צפיפות וחוזק הקרקע בנקודות בהן אנחנו מתכוונים להקים כבישים חדשים. מצב הקרקע
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 77
        )

)
בדיקת מתק
צילום להמחשה Freepik

בדיקת מת״ק – למה היא הכרחית?

שתפו

מערכת זהר.נט

מאז ומתמיד בני האדם תמיד שאפו ליותר. השאיפה הטבעית היא ליצור דברים חדשים, לבנות עוד מבנים, להגיע להישגים ולפתח את הכלכלה. הדבר היה נכון כאשר האדם גילה את האש והוא נכון היום, בכלכלה המודרנית. כחלק אינטגרלי מההתפתחות התעשייתית ומהמעבר לנסיעה בכבישים נוחים ורחבים, נולד הצורך לפתח עוד ועוד כבישים אשר יצליחו לספק מענה לנהגים נוספים המצטרפים לנסיעה בכבישים בכל יום מחדש. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך להקפיד ולערוך את כל הבדיקות הנכונות לפני הקמה של כבישים חדשים. במאמר הבא נדבר בהרחבה על בדיקת מת״ק. מה היא אומרת בדיוק ומדוע היא כל כך חשובה. מתחילים עכשיו.

המטרה היא לתת לנהגים ביטחון

בדיקת CRB באנגלית ובעברית, בדיקת מת״ק, בוחנת את צפיפות וחוזק הקרקע בנקודות בהן אנחנו מתכוונים להקים כבישים חדשים. הבדיקה בוחנת גם את מצב הקרקע עצמה וגם, מביאה לנו נתונים שיאפשרו לנו לעשות התאמה מושלמת, בין סוג החומרים בהם אנחנו מתכוונים להשתמש להקמת הכביש ובין הצרכים של הקרקע באופן נקודתי.

הבדיקה נעשית תוך שאנחנו משווים את צפיפות הסלע ואת מידת החוזק שלו, ביחס לאמת המידה הסטנדרטית, אשר פותחה בארצות הברית לפני כמעט מאה שנה. מדובר על אמת מידה מוכרת בה משתמשות מדינות רבות בכל רחבי העולם.

איך הבדיקה מתנהלת הלכה למעשה

במהלך הבדיקה, אנחנו רוצים להפעיל עומס על בוכנה מיוחדת, המיועדת לבדיקות מהסוג הזה. לאורך אותה בדיקת מת״ק עוזרת לנו להבין עד כמה ניתן לחדור לקרקע בקלות, האם אפשר להפעיל עומס על הקרקע בלי שיווצרו בעיות וליקויי בטיחות בהמשך וכן הלאה.

עד כאן הסברנו את ההיגיון מאחורי השיטה, אנחנו רוצים לפרט את שלבי העבודה, המתחלקים לשלושה חלקים מרכזיים:

בחלק הראשון, אנחנו מקבלים את המידע הרלוונטי על הפרויקט: מטבע הדברים, לאורך השנים, שיטת העבודה הפכה מדויקת יותר ואנחנו יודעים להתאים את אופי הבדיקה באופן נקודתי לצרכים של הלקוח. ככל ששיתוף הפעולה יהיה גדול יותר מהצד של מזמין הבדיקה, כך נוכל לתת את המענה המקצועי שלנו בצורה טובה יותר. כאן אולי המקום לציין כי ככל שתשתפו אותנו במידע רב יותר, כך יהיה לנו קל לעזור לכם, היזמים.

בשלב השני, אנחנו מגיעים לבצע את הבדיקה עצמה: אנחנו מגיעים עם אנשי הצוות שלנו ומכשור מתקדם. כמובן, משום שאנחנו מדברים על בדיקת מת״ק, כלומר, בדיקה שיש לה השלכות לטווח הארוך, אנחנו תמיד נרצה לשמור על מיומנות גבוהה בקרב אנשי הצוות שלנו ולא נוותר על רכישה של כלים חדשים, אשר יתנו לנו את התוצאות המדויקות ביותר, בכל פעם מחדש.

בשלב השלישי, נגיש את המסקנות שלנו בצורה מסודרת: בסוף, המסקנות שלנו מיועדות לכם, היזמים. הן מיועדות גם עבורכם כדי שתציגו אותן בפני הרגולטור, בין אם מדובר על פרויקט בשיתוף מדינת ישראל או רשות מוניציפלית זו או אחרת. אנחנו כמובן נגיש את המסקנות חתומות על ידינו, כך שיהיה לכם האישור הרישמי הדרוש לכם.

אנחנו כאן כדי לתת שירות מקצועי ומיומן

העבודה שלנו דורשת מאיתנו להכשיר אנשי צוות מנוסים כל הזמן, בנוסף, אנחנו מחזיקים בכל האישורים הרלוונטים הנדרשים, על פי החוק במדינת ישראל. מעבר לכך, אנחנו מאמינים כי בעבודה שלנו יש שליחות אמיתית. בסוף, הנהג הנוסע בכביש החדש אולי לא מודע לעבודה שנעשתה כדי לאפשר לו לנהוג בלב שקט, אבל אנחנו יודעים כי בלי עבודת הכנה מתאימה, לא נוכל לאפשר לעוד ועוד נהגים ליהנות מתשתיות איכותיות וברות קיימא.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *