לנה סוקולוב מוזיקאית כרמיאל מתוך קליפ יוטיוב copy
לנה סוקולוב. מתוך יוטיוב

בליווי אישי של צדי צרפתי: הקליפ של הזמרת הכרמיאלית יקודם בעולם

שתפו

צפו בקליפ של המוזיקאית לנה סוקולוב מכרמיאל, אחד מארבעה קליפים שהופקו במיוחד ע״י המיזם ״מוזיקאים בגליל״

מערכת פורטל זהר.נט

ארבעה מוזיקאים מכרמיאל, מעלות תרשיחא, שאר ישוב ושדה נחמיה מככבים בקליפים שהופקו במסגרת מיזם חדש על רקע נופי הגליל וביניהם נהר הירדן, קיבוץ ומושב בגליל העליון והטבע העירוני של כרמיאל ומעלות.

את המיזם החדש, ״מוזיקאים בגליל״, מובילה הרשות לפיתוח הגליל ביחד עם איגוד אמני ישראל (אמ״י) ומממן המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל. עשרות מוזיקאים ויוצרים תושבי הגליל עברו בחינה של החומרים המוזיקליים, ראיונות מקצועיים ואישיים, מפגש קבוצתי, כיתות אמן עם הבמאי צדי צרפתי ומפגש עם אנשי מקצוע מתחום המוזיקה בארץ. מתוך כל הניגשים, נבחרו ארבעה מוזיקאים שהגיעו לשלב הליווי המקצועי וההפקות. המוזיקאים שנבחרו קיבלו ליווי אישי של המלחין והמנצח רוני וייס והבמאי צדי צרפתי וזכו בהפקת קליפ לשיר חדש וקידום ממומן של יצירותיהם לקהלי יעד שונים ולגורמי מקצוע בביצוע של חברת דיגיסטייג'.

היוצרים והאומנים שזכו להפקת הקליפים הם: לנה סוקולוב מכרמיאל, מנהלת אומנותית ומוסיקלית, זמרת, נגנית ויוצרת בסגנון קלאסי וג`אז ומורה לפיתוח קול והרכבים ווקליים,  יגאל אוחיון ממעלות תרשיחא, יוצר, מלחין ומפיק מוסיקלי, מנהל אמנותי, מייסד וראש קבוצת האמנים "קול יוצר", יובל מלכה, משאר ישוב וירטואוז', גיטריסט עם טקסטים שנונים המציגים ישראליות עכשווית וסולן להקת 'מלכה והנסיכים', אלה דר משדה נחמיה, מוזיקאית, זמרת ומורה לפיתוח קול, מנחת סדנאות פרפורמנס, כתיבה והלחנת שירים.

הקליפ של לנה סוקולוב, שיר בשפה האנגלית בשם Sunflower צולם בפארק המחצבה בכרמיאל. נכון לעכשיו עומד השיר על קרוב ל-50,000 צפיות ביוטיוב.

ראש תחום תרבות ותיירות ברשות לפיתוח הגליל, גילה יעקבי גורביץ ציינה כי הרשות לפיתוח הגליל פועלת רבות לקידום הגליל במישורים שונים וביניהם חיזוק היוצרים והיצירה בגליל. כל משתתפי המיזם, הם יוצרים ומוסיקאים מוכשרים וייחודיים, אשר זוכים במסגרת המיזם לחשיפה ותמיכה במגוון של דרכים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו לכל תעשיית המוסיקה והתרבות בארץ ובגליל בפרט. אנו פועלים רבות על מנת לתת במה ליצירה הגלילית, על כל גווניה, על מנת להשתלב בתרבות הישראלית ברמה הארצית, מול גורמים מקצועיים, וגם כתוכן וחוויה איכותית לבילוי תרבותי ותיירותי ברחבי הגליל"

רינת גלאון, מנכ"לית אמ"י:  "בשם כל חברי א.מ.י. אני שמחה ונרגשת להיות שותפה לתהליך כה משמעותי וחשוב, בהובלת הרשות לפיתוח הגליל, המביא עימו פרי יצירותיהם של חברינו המוסיקאים המוכשרים תושבי הגליל. התהליך הארוך והמרגש  שהתקיים בתקופה מאתגרת זו  ותוצריו המצויינים, מובילים אותנו למסקנה המתבקשת שזוהי רק תחילת הדרך  בפתיחת דלת לאמנים ויוצרים נוספים וכמובן מזכירה לכולנו בתקופה זו  כי האמנות והתרבות הינן מרכיב חשוב והכרחי בחיינו".

לשירים ולקליפים של ארבעת האומנים לחצו כאן 

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול כרמיאל פרומו

הורה כרמיאל!

שתפופסטיבל כרמיאל חוזר בפעם ה-36, בסימן 100 שנות ריקודי-עם והמון מופעים, אווירה וצבע. הכנו עבורכם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *