Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1683096514:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51208
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2096
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חניה בצפון
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% בעיות החניה הגיעו גם לצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בעיות החניה הגיעו גם לצפון, ובגלל הגידול המואץ באחזקת רכבים פרטיים בישראל בקרוב מאוד יהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא חניה במרכזי הערים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 70
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 105
        )

)
חניה צילום להמחשה פריפיק
צילום להמחשה פריפיק

בעיות החניה הגיעו גם לצפון

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

חניה בערים גדולות יכולה להיות משימה מאתגרת, ולעתים קרובות קשה מאוד למצוא מקום בטוח ומאובטח. ואם חשבתם שבעיות החניה מטרידות את תושבי המרכז בלבד, כדאי שתחשבו שוב. בעיות החניה הגיעו גם לצפון, ובגלל הגידול המואץ באחזקת רכבים פרטיים בישראל בקרוב מאוד יהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא חניה במרכזי הערים גם במקומות שעד כה נחשבו נוחים למבקרים ולנוסעים בדרכים. למרבה המזל, אפשר לפתור את קשיי החניה בקלות. במקום לבזבז זמן יקר על חיפוש חניה במקומות המותרים ברחובות הערים, אפשר להיכנס לחניונים פרטיים ומוסדרים וליהנות משירותי חניה מודרניים, מהירים ומשוכללים. לחניונים פרטיים יש יתרונות רבים, ובעולם הצפוף והדינמי שלנו הם עדיפים על חניה ברחוב. בין כל היתרונות שלהם אפשר לציין את האבטחה הפרטית המצוינת, את מקומות החניה הרבים השמורים ללקוחות משלמים, ואת הסיכוי הנמוך לנזק לרכב או לגנבה. נוסף על כך, חניונים פרטיים שמצוידים במצלמות LPR (License Plate Recognition– זיהוי לוחית רישוי) יכולים לספק ללקוחות יתרונות גדולים עוד יותר. נוהגים בכבישי הצפון ומתייגעים בחיפוש אחר חניה? אל תשברו את הראש. חפשו את החניון המאובזר הקרוב אליכם. הינה כל הסיבות לעשות זאת.

למה לחנות בחניונים פרטיים?

  • נוחות – חניונים פרטיים עם מצלמות LPR יכולים להציע לנהגים חווית חניה נטולת טרחה. במקום לחפש מקום חניה ברחוב או להסתובב בחניון ציבורי עמוס אפשר להיכנס לחניון הפרטי המאובזר. המצלמות החדשניות יזהו אוטומטית את לוחית הרישוי שלכם ויפתחו מייד את השער לחניון. וזה יאפשר לכם להחנות את הרכב במהירות ובקלות.
  • אבטחה משופרת – חניונים פרטיים שמצוידים במצלמות LPR, מציעים לכם ולרכב שלכם שירות חניה מאובטח. המצלמות מצלמות תמונות ברורות של כל הרכבים הנכנסים לחניון ויוצאים ממנו, וזה מקל על זיהוי של כל פעילות חשודה. נוסף על כך, חלק ממערכות ה־LPR יכולות להתריע לצוותי אבטחה בזמן אמת אם יש חשד לגנבת רכב או לפעילות פלילית.
  • חישוב זמן חניה מדויק –מצלמות LPR מחשבות את זמן חניה בדיוק מושלם הודות לתיעוד המצולם של שעת הכניסה לחניון וליציאה ממנו. הן יחייבו אתכם רק בעבור הזמן שחניתם.
  • סיכון מופחת לנזק או לגנבה – חניה בחניון פרטי מפחיתה את הסיכון לנזק או גניבה. בחניונים פרטיים יש מקומות חניה ייעודיים, וזה מפחית את הסבירות שנהגים אחרים יפגעו בטעות במכונית שלכם. נוסף על כך, לחניונים פרטיים יש אמצעי אבטחה משופרים כמו מצלמות במעגל סגור ואנשי אבטחה המפחיתים את הסיכון לגניבה או להשחתה.

יוצאים לצפון? חפשו את החניון הקרוב אליכם

לחניה בחניונים פרטיים המצוידים במצלמות LPR, יש יתרונות רבים לרבות נוחות, אבטחה איכותית, חישוב זמן החניה במדויק והפחתת הסיכון לנזק או לגנבה. אם אתם מגיעים צפונה לעיתים קרובות ומחפשים שעות אחר מקום החניה המושלם, חשבו מסלול מחדש וחפשו את החניון הפרטי הקרוב אליכם. כך תבטיחו את בטיחות הרכב ואת הנוחות שלכם.

(תוכן שיווקי)

 

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חנייה כחול לבן חנייה בתשלום צילום דוברות עיריית כרמיאל

"החגיגה" נגמרה: קנסות לנהגים שחונים בכחול-לבן בלי לשלם

שתפוהעירייה חידשה את האכיפה המלאה על נהגים שחונים בכחול-לבן בלי תשלום, אחרי הטבה שניתנה בחודש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *