Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1692255005:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52023
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-08-17
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 244
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => השקעות נדל״ן בספרד
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => גם עשירי אמריקה הלטינית מגלים את פוטנציאל השקעות הנדל״ן בספרד
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מגמת ההשקעות הזרות בשוק הנדל״ן הספרדי לא החלה היום. כבר שנים רבות שהמדינה בחצי האי האיברי מהווה אבן שואבת למשקיעים מכל אורחות החיים
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 97
        )

)
בתים נדלן צילום להמחשה פריפיק
צילום להמחשה: פריפיק

גם עשירי אמריקה הלטינית מגלים את פוטנציאל השקעות הנדל״ן בספרד

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

מגמת ההשקעות הזרות בשוק הנדל״ן הספרדי לא החלה היום. כבר שנים רבות שהמדינה בחצי האי האיברי מהווה אבן שואבת למשקיעים מכל אורחות החיים. אין ספק, אמנם, שהמגמה התגברה משמעותית מאז התפוצצות בועת הסאב-פריים בשנת 2008. ספרד הייתה אחת מהמדינות שחוותה קשיים ניכרים עקב המשבר וכתוצאה מכך, חלה צניחה משמעותית במחירי הנדל"ן. גורם זה היה ככל הנראה המרכזי בהפיכת המדינה למוקד אטרקטיבי למשקיעים המחפשים הזדמנויות רווחיות. כבר כמה חודשים שישנם דיווחים שבעלי הון מובילים בכלכלות אמריקה הלטינית נוהרים להשקעות בנדל"ן ספרדי. זרם זה של משקיעים באמריקה הלטינית לא רק הביא לצמיחה כלכלית אלא גם משקף את המשיכה הגוברת של נכסים ספרדיים עבור קונים בינלאומיים. כאן, נסקור את התופעה ונבחן את הגורמים למשיכה הגוברת של השוק המתפתח הזה.

מדוע נוהרים כה רבים מאמריקה הלטינית אל הנדל״ן הספרדי?

המשקיעים הזרים בספרד כבר מזמן אינם מוגבלים רק לאזור אירופה. על פי דיווחים המפורסמים לאחרונה מטעם גופים פיננסיים בכירים בעולם, נעשו רכישות בהיקפים עצומים במדריד על ידי בעלי הון מאמריקה הלטינית, בעיקר ברובע סלמנקה היוקרתי. ההשקעה מתבצעת הן בנכסים למגורים והן במתחמי מסחר, כשהשאיפה המרכזית של משקיעים אלו היא להפוך את רובע סלמנקה למיאמי החדשה. מרכזי הקניות האטרקטיביים, שפע מסעדות היוקרה ומתחמי התרבות החשובים שברובע סלמנקה, טומנים בחובם פוטנציאל אדיר לצמיחה. המשקיעים מזהים זאת כיום וזוהי ככל הנראה גם התובנה שמניעה כיום השקעות נדל"ן בספרד ממדינות אלו.

מגמת ההשקעות בשוק הספרדי נמשכת

על אף שרובע סלמנקה מפגין כיום עלייה ניכרת בהשקעות עקב הגל מאמריקה הלטינית, מגמת ההשקעות בספרד ממש אינה אקסקלוסיבית רק לאזור זה. ישנם אזורים רבים בספרד המהווים כיום מעוז להשקעות נדל״ן. משקיעים מכל רחבי העולם, המעוניינים בקניית בית באירופה להשקעה ומחפשים מידע כיצד לבצע השקעה חכמה, מגלים שספרד היא אחת מהאפשרויות האטרקטיביות ביותר. אלו כמה מהערים המובילות כיום במגמת ההשקעות הנוכחית.

ברצלונה

העיר התוססת ברצלונה ממשיכה לצוד את סקרנותם של משקיעים הודות לשילוב הייחודי שלה בין קסם היסטורי ותשתיות מודרניות מפותחות. עם תעשיית תיירות משגשגת ונגישות גבוהה בתחבורה ציבורית, ברצלונה מציעה פוטנציאל הכנסה מעולה משכר דירה. בנוסף, שוק הנדל"ן בעיר נותר גמיש ומושך אליו משקיעים שמעריכים יציבות וצמיחה לטווח ארוך.

ולנסיה

ולנסיה, הממוקמת בחוף הדרום מזרחי של ספרד, התגלתה כיעד אטרקטיבי להשקעה בנדל״ן. העיר מתהדרת בחופים יפים, במורשת תרבותית עשירה ויוקר מחיה נמוך יותר בהשוואה לברצלונה ומדריד. מחירי הנכסים הנמוכים יחסית בוולנסיה טומנים בחובם פוטנציאל מזמין לתשואות גבוהות אשר יגברו ככל שמחירי הנדל״ן ימשיכו לעלות.

מלאגה

העיר הממוקמת בלב קוסטה דל סול, ידועה באקלים שטוף השמש שלה ואווירת החוף הנעימה. שוק הנדל״ן בעיר חווה צמיחה מתמדת, המונעת על ידי תיירות והשקעות זרות. שדה התעופה המתרחב בתקופה זו והשיפורים הניכרים ברשת התחבורה, טומנים בחובם פוטנציאל משמעותי להמשך עליית ערכי הנכסים באזור.

סביליה

גם בירת אנדלוסיה מושכת כיום משקיעים רבים. מדובר בעיר עתיקה בעלת מורשת תרבותית יקרת ערך וכלכלה הזוכה בשנים האחרונות לשגשוג ניכר. תנופת ההתחדשות העירונית בסביליה פותחת הזדמנויות חדשות בקרב משקיעים לרכוש נכסים אטרקטיביים במחירים נוחים. הביקוש ההולך וגובר לשכירות באזור הופך אותה לנקודת עניין משמעותית בקרב משקיעים.

עם מגוון אפשרויות ההשקעה בכל רחבי המדינה, המחירים שנותרים נוחים והפיתוח העירוני ההולך וגובר, ספרד ממשיכה למצב את עצמה כיעד מבוקש להשקעות נדל״ן עבור משקיעים מכל הגדלים, מאמריקה הלטינית ומחוצה לה כאחד.

(תוכן שיווקי)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

עבודה היברידית מהבית ומהמשרד

שתפועבודה היברידית מגפת הקורונה שהתרחשה בארץ ובעולם לפני כמה שנים בודדות יצרה שינויים מהותיים בדפוסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *