Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1455105452:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 642
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 14.2.2016-20.2.2016

שתפו

טלה

השבוע מתאפיין ביכולת עשייה מקורית ויצירתית. תוכלו לממש חלומות ישנים בתחום הפיסול/ הציור, הגיע הזמן להעז. מבחינה רגשית מצב הרוח הפכפך, רגעי דכדוך ורגעי שמחה מככבים אצלכם בתדירות גבוהה, יתכן מפגש רומנטי במהלך הימים הבאים. הטיפ השבועי – מומלץ לשמור יותר על הבריאות ולערוך בדיקות תקופתיות.

שור

השבוע רוח תזזיתית תוקפת אתכם, אתם חשים צורך להפוך כל אבן בבית: לשפץ, לנקות, לשנות ולהתחדש ברהיטים. עם זאת אתם חסרי סבלנות ופגיעים במיוחד, היזהרו פן תתישו עצמכם עד כלות הכוחות. בתחום הקריירה חלה האטה בעשייה, ונראה שנכנסתם לשגרה עד גבול האפתיה.  הטיפ השבועי – השתדלו לגלות איפוק ולא להיגרר לויכוחי סרק.

תאומים

לאחר תקופת תשישות וחולשה פיזית ונפשית הכוחות שבים אליכם, אתם חשים חיוניות ומרץ לפרוץ גבולות בעיקר בתחום החברתי. יתכן מפגש גורלי מרתק עם מישהו העשוי להשפיע על חייכם. אתם מודעים היטב לצורך שלכם בחופש, במרחב ובהתנסויות חדשות.  הטיפ השבועי – מומלץ לחשוב היטב לפני כל החלטה שתקבלו.

סרטן

שבוע עמוס מאוד בעבודה, יחד עם זאת אתם מלאי התלהבות מהפרויקט החדש ושקועים בו בכל נפשכם. אין לכם זמן לעיסוקים חברתיים. מאידך קיימת נטייה לפזרנות כספית כפיצוי על העדר הזמן וההשקעה בבני הבית.  הטיפ השבועי – רצוי לא לזנוח את המשפחה ואת החברים ולנסות למזג בין הקריירה לבין החיים הפרטיים.

אריה

שבוע סוער מזומן לאריות, אתם טעונים באנרגיות עשייה רבות שתתבטאנה בחתימת חוזים ובפרויקטים חדשים. שבוע טוב גם לבעלי עסקים, תחושו פריחה כלכלית שרווח נאה בצידה. התסיסה קיימת גם בתחום החברתי, הרצון שלכם לכבוש כל במה יוציא אתכם כמעט כל ערב מהבית. הטיפ השבועי – היזהרו פן תתישו את עצמכם עד כלות הכוחות.

בתולה

שבוע משפחתי מצפה לבני מזל בתולה. אתם מגלים נטייה חזקה לעסוק בצורכי הבית והמשפחה ולזנוח לעת עתה את העבודה והחברים. קיים בכם דחף לאחד וללכד סביבכם את בני המשפחה הקרובים והרחוקים באמצעות ארוחות, פיקניקים וטיולים בחיק הטבע.  הטיפ השבועי – השתדלו למתן את תחושת הרכושנות כלפי בן/בת הזוג ובכלל זה כלפי הילדים.

מאזנים

השבוע מתאפיין באיזון רגשי ובהתפכחות. לאחר שבועות של התלבטות וחוסר וודאות אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת לגבי הזוגיות שלכם. לפני שתקומו ותעשו מעשה עדיף לשתף את בן/בת הזוג בדבר ייעוץ זוגי.  בעבודה אתם עושים חיל ויתכן קידום לתפקיד בכיר יותר. הטיפ השבועי – רצוי לא לשתף בשלב זה את החברים ואת בני המשפחה בהחלטותיכם.

עקרב

שבוע רומנטי ומלא עדנה ורוך מצפה לבני מזל עקרב. הקשרים הזוגיים מתהדקים, בני הזוג מחזקים אתכם ותומכים בכל גחמותיכם. לאחרונה אתם שרויים בקשיים כלכליים המעיבים על  אושרכם, אל תתפתו לקחת הלוואה מהבנק. עדיף להתמקד במציאת משרה חלקית נוספת שתסייע לכלכלת הבית. הטיפ השבועי – רצוי ללמוד להדק את החגורה.

קשת

הנטייה שלכם לעסוק במספר תחומים בו זמנית, מתישה אתכם ומעכירה על הזוגיות שלכם. נסו לא לבלוע את כל העולם בביס אחד. בזכות הקלילות ובזכות הרצון להרחבת האופקים, אתם עשויים לקבל במהלך הימים הקרובים הצעת עבודה מפתה ששכר גבוה בצידה.  הטיפ השבועי – חישבו היטב על ההשלכות לפני עזיבתכם את מקום העבודה הנוכחי.

גדי

בעבודה אתם מלאי התלהבות ורצון לפעול מעבר לנדרש מכם, אתם מהווים השראה לכל עמיתיכם, מאידך מישהו עלול להתקנא בכם ולנסות לבלום אתכם ואת הצלחתכם. רצוי להשקיע אותה רמת אנרגיה גם בבית ובמשפחה, מישהו מילדכם זקוק מאוד לתשומת לבכם.  הטיפ השבועי – השתדלו לא “לצעוק” את הצלחתכם כדי חס וחלילה לא לנקר עיניים.

דלי

נושאים חשובים עומדים על הפרק ודורשים הכרעה מיידית, אל תתפתו בשום פנים ואופן לערוך שינויים מרחיקי לכת, לא בתחום העבודה ולא בתחום הזוגיות, שימרו על הקיים גם אם אתם חשים צורך עז בשינויים. אתם מחוזרים מאוד מבחינה חברתית וצפויים להיכרויות חדשות. הטיפ השבועי – נסו לשפר את היחסים עם מישהו מבני המשפחה שנראה כי התרחקתם ממנו לאחרונה.

דגים

השבוע הדגש על התחום החברתי. לאחר “תקופת יובש” ממושכת אתם צמאים למפגשים חברתיים ולבילויים. התקשורת המילולית שלכם טובה ותצליחו לרתק את שומעיכם. בכל מקום בו תהיו תרגישו שכולם מעריכים אתכם, אף תיתכן הצעת עבודה שתשנה מהותית את חייכם. הטיפ השבועי – רצוי להימנע ממשקאות אלכוהוליים בתקופה הקרובה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *