Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1690786540:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51886
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-07-31
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עיצוב לוגו
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% טיפים שימושיים לעיצוב לוגו
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => רוצים לעצב לוגו מוצלח שיוביל את המותג שלכם להצלחה? הינה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לעשות את זה. עיצוב לוגו
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 18
        )

)
עיצוב לוגו צילום אילוסטרציה Freepik
צילום אילוסטרציה Freepik

טיפים שימושיים לעיצוב לוגו

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

לוגו הוא הרבה יותר מסמל חזותי, הוא מבטא את הזהות של המותג, מייצג אותה ומשפיע על קהל היעד – הן ברמה המודעת והן ברמה הלא מודעת – לאורך שנים רבות. לוגו מעוצב צריך לעורר רגשות עמוקים שיביעו את ערכי המותג אותו וינכיחו אותו במודעות. עם זאת, עיצוב מוצלח של לוגו איננו דבר מובן מאליו. מאחורי כל עיצוב עומדות היכרות מעמיקה עם המותג, אסטרטגיה מגובשת לשיווקו ותשומת לב לפרטים. רוצים לעצב לוגו מוצלח שיוביל את המותג שלכם להצלחה? הינה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לעשות את זה.

1.    הבינו את המותג ואת קהל היעד

לפני יצירת לוגו חשוב לערוך היכרות עם המותג, עם החזון שלו ועם הערכים שלו. למה? משום שהלוגו צריך לבטא את כל אלה בצורה אופטימלית. כמו כן, אין לוותר על היכרות עם קהל היעד כיוון שהלוגו צריך למשוך את תשומת ליבו, להיטמע במודעות שלו – וגם בתת המודע שלו – ולהשפיע עליו.  מתחילים לעצב לוגו? זה הזמן למחקר יסודי, לשיחות עם מנהלי המותג ועם אנשי המפתח שלו ולגיבוש תובנות על הצרכים השיווקיים שלו.

2.    פשטות משפיעה יותר

אחד העקרונות הבסיסיים לעיצוב לוגו הוא פשטות. האמינו או לא, לוגו פשוט הוא לא רק קצר וקולע, מרשים ובלתי נשכח, הוא גם מזוהה בקלות בכל מקום. הימנעו ממורכבויות שעלולות לפגוע במסר של המותג ולהזיק לו. חשבו על סמלילים איקוניים כמו התפוח של אפל או תנועת הסווּש של נייקי; הם פשוטים אך רבי־עוצמה וללא ספק נצחיים.

3.    חשבו על קנה המידה

לוגו מוצלח צריך להיראות מושך בין שהוא מוצג על שלט חוצות גדול, ובין שהוא מופיע בפוסטים קטנים בדף הפייסבוק או באינסטגרם. חשוב מאוד לעצב לוגו שמתאים לכל קנה מידה ומושך את העין בכל תצוגה. ודאו שכל האלמנטים המופיעים בו ברורים וקריאים.

4.    התאימו צבעים

צבעים הם בין הדברים החשובים ביותר בעבודת עיצוב לוגו כיוון שהם מעוררים רגשות עמוקים ועזים ויוצרים אסוציאציות. התאמת צבעים תסייע לכם להעביר את המסר של המותג בפשטות ובעילות. אל תוותרו על מקוריות ואל תשתמשו בהתאמות צבעים שמזוהות עם מותגים מפורסמים. ודאו שהצבעים אכן הולמים את ערכי המותג ואת העשייה שלו. כמו כן אל תגזימו בשימוש בצבעים. גם בעניין זה יש לשמור על פשטות כדי לא להכביד על קהל היעד.

5.    השקיעו בטיפוגרפיה

לא רק הצבעים חשובים ללוגו איכותי אלא גם הטיפוגרפיה. הגופן צריך להתאים לעיצוב הגרפי ולהתמזג בו בטבעיות. טיפוגרפיה מושקעת מוסיפה ייחודיות ללוגו, אך היא חייבת להיות ברורה, קריאה ונקייה. מומלץ לא להשתמש בגופנים אופנתיים שעלולים להתיישן במהירות; כדאי להיצמד לגופנים שעומדים במבחן הזמן. לוגו מונצח הוא לוגו שמצליח לנכס לעצמו את הגופן ולהיות מזוהה איתו.

6.    אל תוותרו על מקוריות

מקוריות היא הבסיס לכל עבודת עיצוב איכותית ובמיוחד לעבודת עיצוב של לוגו. אל תבינו לא נכון – אתם יכולים לקבל השראה מסמלילים של מותגים אחרים, אך אל תנסו לחקות אותם. היצמדו ליכולות היצירתיות שלכם ועשו זאת בהלימה לערכי המותג. לוגו ייחודי הוא לוגו מקורי. הוא מעיד על מותג איכותי שמתגאה בעצמאיות ובמקוריות פורצות דרך.

לעצב לוגו מנצח

עיצוב לוגו הוא עבודה מאתגרת שמצריכה חשיבה מעמיקה, היכרות עם המותג ועם ערכיו, כישרון ויכולת יצירתית. רוצים לעצב לוגו מנצח שיעמוד במבחן הזמן ויקדם את המותג להצלחה עסקית? חשבו על המותג ומצאו דרך לבטא אותו באמצעים חזותיים משפיעים; שמרו על פשטות בלי לוותר על יצירתיות; הישארו נאמנים לערכי המותג והביעו את הנאמנות הזאת בלוגו. כל השאר כבר יבוא מעצמו.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *