ילדי אלוט עם כוכבי ברצלונה. צילום שלומי מזרחי
ילדי אלוט עם כוכבי ברצלונה. צילום שלומי מזרחי

כשילדים על הרצף האוטיסטי מכרמיאל פגשו באגדות הכדורגל של ברצלונה

שתפו

אגדות הכדורגל של ברצלונה פגשו על הדשא את הילדים של עמותת אלו"ט מכרמיאל ומכל הארץ. גם אחרי המפגש ריבלדו נשאר להתאמן עם הילדים הנרגשים

זה היה אירוע מרגש במיוחד: ריבאלדו, חבאייר סביולה, דקו, מיגל סולר, גויקוצ'יאה, מנדייאטה, מריאנו חסוס אנגוי, גליירמו אמור ועוד שחקנים גדולים ששיחקו במדי קבוצת ברצלונה עשו אתמול (שני 19.7.2021) מחווה מרגשת לילדים ישראלים על הרצף האוטיסטי מעמותת אלו"ט, והעניקו להם חצי שעה של אושר שוודאי לא ישכחו לעולם.

הילדים מכרמיאל וממקומות נוספים בארץ, הגיעו נרגשים לאצטדיון וישבו בציפייה דרוכה עד שהשחקנים עלו למגרש וההתרגשות שברה שיאים. אחרי שהשחקנים חתמו לילדים על כדורים, ונעמדו איתם לצילום משותף, היה זה ריבאלדו שנשאר להתמסר איתם בצד, דקות ארוכות אחרי שהשחקנים האחרים ירדו לחדר ההלבשה. ריבאלדו הנרגש אמר: "ברכות חמות לכל הילדים בישראל".

ילדי אלו"ט הפליאו במסירות, חלקם מתאמנים בקבוצות ייעודיות בכדורגל במודיעין, בכרמיאל ובמקומות נוספים בארץ. הם העניקו לשחקנים הקטלונים פאזלים מסדרה מיוחדת שהשיקה אלו"ט ומבוססת על ציורים של אמנים עם אוטיזם ממרכזי התעסוקה של העמותה ברחבי הארץ. חלק של פאזל הוא הסמל הבינלאומי לאוטיזם ומעביר את המסר לשילוב ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בקהילה ובחברה.

למפגש הצטרף יו"ר אלו"ט עמוס שפירא שאיתגר את הילדים בבעיטות לשער אבל השוערים המצויינים של אלו"ט עמדו במשימה בכבוד. ״זהו מפגש מרגש שמראה כמה הספורט הוא חיבור דרך הנשמה, הרגליים, והראש ואני שמח על ההזדמנות והחוויה שניתנה לילדי אלו"ט לפגוש כוכבים בינלאומיים בסדר גודל כזה״ אמר שפירא.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

ילדי אלוט עם ריבאלדו. צילום שלומי מזרחי
ילדי אלוט עם ריבאלדו. צילום שלומי מזרחי

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *