Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1673428672:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50618
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-01-11
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1596
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כותון
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => לא רק בגדים - האקססוריז הבלעדיים של כותון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אופנה איכותית היא הרבה יותר מבגדים יפים ומטרנדים מובילים. לאמיתו של דבר, אופנה איכותית גם בגדים מעוצבים וגם את האקססוריז
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 24
        )

)
צילום יח״צ כותון
צילום: יח״צ כותון

לא רק בגדים – האקססוריז הבלעדיים של כותון

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

כולנו יודעות שאופנה איכותית היא הרבה יותר מבגדים יפים ומטרנדים מובילים. לאמיתו של דבר, אופנה איכותית היא תמהיל ייחודי שכולל גם בגדים מעוצבים וגם את האקססוריז הנלווים אליהם. חלפו הימים שבהם יכולת להתלבש במיטב המחלצות ולזרוק על עצמך איזה אביזר מקרי שמצאת בארון. האישה האופנתית המודרנית אינה מתייחסת אל האקססוריז שלה כלאחר יד. להפך – היא מקדישה זמן רב ומשקיעה מאמצים בבחירת האקססוריז היפים ביותר, בונה מערך ביתי מרשים של אביזרים אופנתיים, מטפחת אותו ולא מעיזה לצאת מהבית בלי לדייק בבחירת האקססוריז ובהתאמתם לאאוטפיט. התאמת האקססוריז לאאוטפיט היא מלאכת מחשבת ויכולה להצליח רק אם האביזרים איכותיים ונבחרו בקפידה מקולקציית האקססוריז הבלעדית של כותון, מותג אופנת הנשים המקורי והמוביל בישראל. הינה כל מה שאת צריכה לדעת על האקססוריז שישלימו לך את האאוטפיט ויעזרו לך לעצב את הסגנון האופנתי שלך.

זה הכול בראש שלך (או בכובע)

אישה חכמה אמרה פעם שמספיק להעיף מבט בכובעה של אישה כדי ללמוד על חוש האופנה שלה. אנחנו בכותון יודעות כבר מזמן את מה שהנשים הישראליות מתחילות ללמוד רק עכשיו, והוא שהכובע הוא לא אביזר ארעי, הוא פריט אופנה מחייב. אז נכון שהרחוב הישראלי עדיין לא גדוש בנשים שמתהדרות בכובעים מרהיבים ומעוררי השראה, אך מבחינתנו זה רק שאלה של זמן עד שהאישה הישראלית תמלא את הארון שלה בכובעים מדהימים לכל אירוע. ובדיוק לרגע הזה אנחנו מחכות. הכובעים המעוצבים של כותון הם אקססוריז מובילים שמתאימים לכל עונה, לכל אירוע ולכל אאוטפיט. רוצה לשדרג את הלבוש שלך באביזר ייחודי ולוהט? בואי להתרשם מליין הכובעים של כותון ולבחור את הכובע החדש שלך.

חגורה לכל שמלה

בין שאת מתלבשת לעסקים ובין שאת מתכוננת לדייט רומנטי, חגורה מדהימה היא האביזר שישדרג לך את המראה ויעזור לך לכבוש כל יעד. החגורות של כותון מתאימות לכל אאוטפיט – לחליפת השרד, לשמלה הרומנטית וללבוש הקז'ואלי הרך והמלטף – ומאפשרות לך לגוון את ההופעה ולתת לכל בגד צביון משלו. רוצה להיראות זוהרת? בפעם הבאה שאת ממהרת למשרד, מדלגת בין המטלות, מתכוננת לאירוע או מטיילת ברחוב סתם כך, התאבזרי בחגורה אופנתית ותראי איך הקסם מתחיל לעבוד – לא רק על הבגד אלא גם עלייך ועל הסביבה.

החמיאי לרגליים היפות שלך

מה יותר מרשים מזוג רגליים ארוכות ויפות? גרביונים מעוצבים שמחמיאים לרגליים הארוכות והיפות. את ודאי יודעת שגרביונים מלווים את עולם האופנה מראשיתו, והעיצובים שלהם רק הולכים ומשתבחים. בכותון נותנים לגרביונים מקום של כבוד, ואצלנו לכל גרביון יש מטרה משלו. ליין הגרביונים המעוצבים של כותון יעצים את הביטחון שלך, ידגיש את הנשיות שלך, ירתק אלייך מבטים, יכבוש למענך לבבות, יגרוף מחמאות ויעזור לך להרגיש נשית, יפה ומקסימה.

תיק איכותי ומבט חלומי

בחרת את האאוטפיט היומי? נהדר. כל מה שנשאר, הוא להתאים את התיק למראה המצוי ואת משקפי השמש ללוק הרצוי. בניגוד למה שאת אולי חושבת מאחורי בחירת התיק הנכון עומדת תורה שלמה. אבל אנחנו יודעת שאת אישה מודרנית ועסוקה, אז לא נלאה אותך בפילוסופיית התיקים שלנו. במקום זה נציע לך לבקר באתר המקוון של כותון ולהתאהב במבחר התיקים הססגוניים ומשקפי השמש שלנו. כי אצלנו לא מתפשרים על אופנה נטולת אקססוריז, ולא מוותרים על האביזרים הטובים ביותר שיש לעולם האופנה להציע. אז אל תוותרי עליהם בעצמך.

זה לא האאוטפיט, זה האביזר

בפעם הבאה שיחמיאו לך על המראה הזוהר ועל הנוכחות הקורנת אל תשכחי שזה לא האאוטפיט שעושה את העבודה, אלה האקססוריז שמשלימים אותו. רוצה להוביל באקססוריז? בחרי במותג האופנה המוביל בישראל, בחרי בכותון, בחרי בעצמך.

לכל פרטי האקססוריז של כותון – https://cottonet.co.il/product-category/accessories/

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

JACK KUBA חזיה שער צילום שי יחזקאל

חוגגים עצמאות בג׳ק קובה

שתפומערכת פורטל זהר.נט חוגגים עצמאות עם מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA (ג׳ק קובה), שמפנק עם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *