קייטנה. צילום ארכיון
קייטנה. צילום ארכיון

לידיעתכם, ההורים: הקייטנות יוארכו עד סוף חופשת הקיץ

שתפו

חלק מהקייטנות המוצעות על-ידי רשת המתנ״סים יוארכו עד לשבוע הלפני אחרון של החופש הגדול. כמה תשלמו השנה ומתי יתקיימו הקייטנות? התשובות בכתבה שלפניכם

מערכת פורטל זהר.נט

הורים לילדים, אתם ״שוברים״ את הראש אילו פתרונות למצוא לילדים בחופש הגדול? עיריית כרמיאל הודיעה הודיעה כי לראשונה בעיר, תקיים רשת המתנ״סים קייטנות לאורך כל חופשת הקיץ – למעט מהשבוע האחרון.

מבדיקה שערכנו באתר רשת המתנ״סים מוצעות מספר קייטנות במועדים שונים. הרפתקה בטבע (שלושה שבועות בסוף יולי ותחילת אוגוסט) היא הקייטנה במחיר הנמוך ביותר – 684 שקלים. על רישום ילדכם לקייטנת בוננזא (3 שבועות ביולי) תשלמו 1690 שקלים, למחנה הספורטיבי שבו נותר מקום רק במחזור ב׳ (שלושה שבועות בסוף יולי ותחילת אוגוסט) תיפרדו מ-1200 שקלים ואילו בקייטנות חווידע המחיר עומד על 450 ש״ח לפעילות של חמישה ימים בלבד.

אפשרות מוזלת יותר היא קייטנת בית הספר של החופש הגדול שמיועדת לתלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר היסודיים. השנה יתקיים בית הספר של החופש הגדול בין התאריכים 3.7-21.7 בימים ראשון עד חמישי בשעות 8 בבוקר ועד 1 בצוהריים. העלות לילד – 300 שקלים בלבד.

ראש העיר משה קונינסקי אמר: ״החופש הגדול כבר בפתח ואנו מכינים להורים ולתלמידים תוכניות שיעסיקו אותם, על מנת שיאפשרו להורים לצאת לעבודה. והשנה, לראשונה בכרמיאל, רשת המתנ"סים שלנו תקיים קייטנות עד לתאריך 25.8 לאורך כל החופש הגדול״.

בנוסף גם השנה תהיה אפשרות להירשם לצהרונים שיתקיימו בין השעות 13:00-17:00 לתלמידי בתי הספר ובין השעות 13:00-16:00 לילדי הגנים.

קישור להרשמה לקייטנות ולבית הספר של החופש הגדול  באתר רשת המתנ״סים כרמיאל.

גם ההרשמה לקייטנות גני הילדים נפתחה בימים אלה. מעיריית כרמיאל נמסר כי רישום מוקדם יסייע לה להכין את תוכנית הפעילות, השיבוצים וצוותי ההדרכה בצורה מיטבית. התוכנית תפעל בגני הילדים בתאריכים 3.7-21.7 בימים ראשון עד חמישי בשני מסלולים: הראשון יום קצר בשעות 7:30-13:00 במחיר 300 שקלים והמסלול השני במתכונת קייטנה וצהרון בגני חובה בלבד עד השעה 16:00, במחיר 990 שקלים. המועד אחרון לרישום – 21.6.2022. לפרטים נוספים: גלית, מחלקת הגיל הרך 04-9085644. להרשמה היכנסו לקישור הזה.

גם על זה תוכלו לקרוא בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אילו קייטנות יש לילדי הגן עד השבוע האחרון של אוגוסט?

    • חלק מהקייטנות שמוזכרות בכתבה הן עד לקראת סוף אוגוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *