ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי באירוע השקת משמר השכונה (צילום דוברות עיריית כרמיאל)
ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי. צילום ארכיון: דוברות עיריית כרמיאל

למעלה מ-80 מתנדבים: הושק משמר השכונה החדש

שתפו

השבוע הושק המיזם הייחודי בשיתוף בין העירייה, השיטור העירוני ומשטרת כרמיאל. ראש העיר משה קונינסקי: קורא לתושבים להתנדב. האם המשמר החדש ישנה את תחושת הביטחון האישית? היכנסו לסקר בסוף הכתבה!

מערכת זהר הצפון

באירוע חגיגי שנערך ביום ראשון באודיטוריום עיריית כרמיאל הושק משמר השכונה, מיזם יחודי בארץ המשותף לעיריית כרמיאל, השיטור העירוני ומשטרת כרמיאל. ראש העיר משה קונינסקי, שהוביל את הקמת משמר השכונה יחד עם סגנו גיורא צ'שקין, אמר, "אני קורא לתושבים להתנדב, לסייע ולהצטרף ליחידה אשר תתרום להגברת הביטחון האישי של תושבי העיר". משה קונינסקי הודה למפקד תחנת המשטרה בעיר סנ"צ רמי חורי על שיתוף הפעולה. ראש העיר וסגנו, אף התנדבו לפעילות במשמרת הראשונה של משמר השכונה.

"אני שמח על כך שלאחר היערכות מרבית, כרמיאל תהיה העיר הראשונה בארץ המשיקה את המודל החדשני והייחודי של משמר השכונה", אמר ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי באירוע ההשקה החגיגי. הוא שיבח את סגן ראש העיר גיורא צ'שקין האחראי על השיטור הקהילתי שדחף ופעל רבות להוציא לפועל את המיזם הייחודי.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

משה קונינסקי: "לפני 7 חודשים ביוזמה משותפת עם גיורא צ'שקין הוצאנו פנייה לציבור להתנדב למשמר אזרחי ולשמחתנו, בחצי השנה האחרונה נרשמו למעלה מ-80 מתנדבים והצלחנו לגבש משהו ייחודי – משמר שכונה שלא קיים בארץ".

עוד אמר ראש העיר: "ביקשנו הכשרה מהירה יותר למתנדבי משמר השכונה ולשמחתי, זכינו לשיתוף פעולה יוצא מן הכלל ממפקד תחנת המשטרה בעיר רמי חורי וגיבשנו את המתווה של משמר השכונה, כאשר בשלב הראשון, הוא יכלול חמש חוליות של מתנדבים שיקיימו סיורים ברחבי העיר הן רגליים והן בניידות שיטור משותפות למשטרה ולשיטור הקהילתי ויגבירו את תחושת הביטחון של תושבי העיר".

ראש העיר גם הודה לשני מתנדבים קובי אברמוב וערן אזולאי שירכזו את כל נושא גיוס המתנדבים למשמר השכונה.

מפקד תחנת המשטרה בכרמיאל סנ"צ רמי חורי: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית כרמיאל ורואה חשיבות רבה במשמר השכונה, שהינו פיילוט ייחודי וראשון מסוגו בארץ ואני מקווה מאוד שהוא יצליח ויהווה מודל לחיקוי לרשויות אחרות ברחבי הארץ".

למעוניינים להצטרף, ניתן ליצור קשר עם ערן אזולאי 050-8855582 וקובי אברמוב 054-8058616.

[playbuzz-item item="7b2bc3b1-982c-4fb5-8fb8-8be319b44671" shares="false" info="false"]

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *