גרביטי פארק ראשי 2019-07

לצאת מהמסכים: הגרביטי פארק מחכה לכם

שתפו

פארק האתגרים הענק של כרמיאל והסביבה במרכז גן העיר פתוח בימי החופש הגדול 7 ימים בשבוע מהבוקר ועד הערב ומציע מגוון אפשרויות בילוי מהנות לכל המשפחה

מאת גיל דובריש

חופש. הילדים דבוקים במשך שעות לטלפון/אייפד/פלייסטיישן/טלוויזיה ואתם מתקשים להוציא אותם משם? יש לנו פיתרון מושלם עבורכם: הגרביטי פארק!

לפני פחות משנה נפתח במרכז גן העיר בכרמיאל פארק האתגרים הגדול באזור. הגרביטי פארק, מבית רשת משחקיות פעלטון, משתרע על כ-1000 מ״ר ומכיל משחקיית פעלטון לגיל הרך, פארק טרמפולינות, קירות טיפוס, מתקני נינג׳ה, חדר כדורגל, משחקי מחשב וקפיטריה – גלריה להורים, שם הם יכולים לשבת ולצפות בילדים בנחת בשעה שהם אוכלים ולוגמים כוס קפה.

במתחם גם חדרי VIP וימי הולדת שניתן להזמין מראש, הנותנים מענה למגוון אירועים, החל מימי הולדת לילדים ונוער, וכלה בערבי גיבוש לקבוצות מבוגרים – כגון חברות, משרדים ומוסדות המעוניינים לשלב את הפאן הדידקטי כמו הרצאה או מצגת עם גיבוש חברתי בטרמפולינות ובקירות הטיפוס.

״הגרביטי פארק מתאים לכולם״ אומרת שרית אורי, סמנכ"לית השיווק ברשת פעלטון. ״אנחנו פונים למשפחות עם ילדים מתוך הבנה בחשיבות של חיזוק זמן האיכות המשפחתי, לקבוצות ילדים ובני נוער המבקשים לשלב מפגש חברתי עם פעילות ספורטיבית וכן מבוגרים שמבקשים לשלב פעילות אירובית ופיזית. המטרה היא להעניק אלטרנטיבה למסכים, לצאת ולבצע פעילות פיזית, כל אחד בהתאם ליכולתו ורצונו״.

הגרביטי פארק מהווה עבור הילדים גם מקום מפגש חברתי, בייחוד בתקופת הקיץ. שרית אורי מציינת כי: ״עבור ילדים רבים, החופש הגדול גורם לניתוק מהחברים בלימודים, הם מאבדים מהפאן החברתי שיש להם במשך השנה בבית הספר ובחוגים. בפארק הם יכולים לפגוש את החברים שלהם ומאידך ליצור קשרים עם חברים חדשים״.

גרביטי פארק 2019-07
קופצים בגרביטי פארק כרמיאל

לדברי שרית, ״הבחירה של רשת פעלטון להקים בכרמיאל את הגרביטי פארק התבססה על כך שבעיר לא קיים היצע מגוון של מקומות מקורים המציעים פעילויות לכל המשפחה ופעילות מגובשת לילדים בכל מזג אוויר. הבחירה נועדה לעשות משהו טוב למען הקהילה, לתת מענה שהוא בריא, גם פיזית וגם חברתית, כמו גם מענה למסיבות ימי הולדת לילדים במקום מקורה וממוזג״.

יתרון חשוב במיוחד הוא מיקומו של הגרביטי פארק בתוך כרמיאל, כך שאין צורך לצאת לנסיעה עם הילדים מחוץ לעיר. הפארק נמצא בגן העיר מתחם הבילוי והפנאי המוביל בכרמיאל, המאפשר בנוסף לחנייה חינם בשפע, גם מגוון אפשרויות בילוי וקניות. אפשר להפוך את הביקור לבילוי של יום שלם בשילוב המסעדות והשופינג במתחם. עם ילדים גדולים יותר אפשר לגלות גמישות רבה אף יותר, ההורים יכולים להשאירם לבלות בגרביטי פארק בזמן שהם מבצעים סידורים וקניות.

גרביטי פארק כרמיאל
ילדה על קיר טיפוס בגרביטי פארק כרמיאל

גרביטי פארק מציע הנחות מיוחדות המוזילות את הבילוי במקום. כך למשל, לקטנטנים (עד גיל 8) מוצע כרטיס יומי שכולל כניסה גם למשחקיה וגם למתחם טרמפולינות במחיר 40 ש״ח, כרטיס זה מאפשר בילוי ללא הגבלה כל שעות היום, משעת הפתיחה ועד לסגירה. למעשה, ניתן לצאת ולחזור באותו יום כמה פעמים שתרצו! ועוד – ברכישת כרטיס יומי לקטנטנים, המלווה אינו משלם עבור כניסה.

באשר לגדולים יותר, לגרביטי פארק הסדר מיוחד עם מועדוני הלקוחות ומועדוני כרטיסי האשראי הגדולים ביותר, מה שמאפשר לרכוש כרטיסים בהטבות מיוחדות, כמו כרטיס גרביטי פארק 1+1  או הנחות של עשרות אחוזים, דבר המוזיל משמעותית את המחיר הרשמי העומד על 45 שקלים. שרית אורי מדגישה כי ״אף אין צורך להיות חבר מועדון לקוחות כלשהו, כל אחד יכול למצוא הטבה שאותה ניתן לנצל ולממש, הצוות במקום שמח לתת מענה ולסייע במתן פתרונות בעניין זה״.

אגב, למשפחות גדולות או למי שאוהב לבקר פעמים רבות בגרביטי פארק, ניתנת האפשרות לרכוש כרטיסיה מוזלת ל-5 ביקורים.
בנוסף, לספורטאים האתלטים במיוחד שרוצים להמשיך עוד קצת, ניתן להזמין שעה שניה ברצף בתוספת 20 ש״ח בלבד.

הגרביטי פארק במתחם גן העיר פתוח 7 ימים בשבוע, בימי חופשת הקיץ ימים א-ה ושבת בשעות 10:00 עד 21:00, בימי ו׳ עד 19:00.

(תוכן מקודם)

כתבה מעניינת:

קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – כיצד מארגנים קייטרינג לשבעה ואזכרה

שתפומערכת פורטל זהר.נט סדרי האבלות ביהדות הם מאוד ברורים. עם היוודע מותו של אדם, עורכים …


תגובה אחת

  1. דני פלד

    אחלה פארק, היינו בו והילדים ממש נהנו??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *