Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1666711728:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50105
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-10-25
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2681
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => לחגוג בר מצווה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% מחפשים איפה לחגוג בר מצווה לילד?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט/ אתם אולי זוכרים אותו תינוק, אבל הילד כבר הופך לנער ובקרוב יחגוג בר מצווה. בוודאי תרצו לציין את המאורע באירוע מרשים ובלתי נשכח
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 95
        )

)
מחפשים איפה לחגוג בר מצווה לילד צילום פריפיק
צילום אילוסטרציה: Freepik

מחפשים איפה לחגוג בר מצווה לילד?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

אתם אולי זוכרים אותו תינוק, אבל הילד כבר הופך לנער ובקרוב יחגוג בר מצווה. בוודאי תרצו לציין את המאורע באירוע מרשים ובלתי נשכח, לגרום לבעל השמחה אושר רב ולארח את יקירכם שיהיו שותפים לחגיגות שלכם.

רבים מעוניינים לחגוג בר מצווה באולם אירועים ולהעצים את השמחה עם תוכנית אומנותית מעניינת, קולינריה משובחת, הפתעות וריגושים לילד ולחבריו ולכל המוזמנים.
בחירת אולם אירועים היא תהליך מאתגר, כי חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים שעשויים להשפיע על האווירה וההצלחה של האירוע ואינכם רוצים לגלות מאוחר מדי שהאולם קטן מדי לכמות האורחים או שהאוכל לא מספיק איכותי או שהתשתית לא מתאימה לאטרקציה שהבאתם.
אספנו עבורכם לקט של טיפים כיצד למצוא אולם אירועים לבר מצווה חלומית:

חוגגים במיקום הנכון

הלוקיישן משחק תפקיד חשוב בבחירת אולם אירועים לבר מצווה, כי אתם מעוניינים שכמה שיותר אורחים אכן יגיעו לחגיגה ושיהיה להם קל ונוח להגיע אליה. מיקום מרכזי יאפשר למוזמנים מאזורים גיאוגרפיים שונים להגיע בקלות לאירוע.
בדקו שהמקום אכן מקושר לצירי תחבורה ראשיים וניתן גם להגיע אליו בתחבורה ציבורית זמינה ומגוונת ושישנו חניון סמוך שיאפשר למי שהגיע ברכב פרטי לחנות בלי בעיה.
מעבר לזה, התייחסו לאווירה של האזור – האם היא פסטורלית ירוקה או יותר אורבנית קצבית או משלבת בין שני העולמות ומספקת חוויה כוללת של חיבור מעניין בין טבע לעיר.
שיקול חשוב נוסף: אם אתם משלבים את העלייה לתורה עם המסיבה, בדקו כמה זמן נדרש להגיע ממקום למקום והאם לספק עבור האורחים הסעות בין שני הלוקיישנים.

קובעים את גודל האירוע

אתם שולטים בכמות המוזמנים ויכולים להחליט את מי להזמין למסיבה שלכם ולשיקולכם האם להפיק אירוע בר מצווה גדול ורב משתתפים או אירוע בוטיק אינטימי.
בהתאם להחלטה זו תצטרכו גם לאתר אולם אירועים שיאכלס את כמות המשתתפים בנוחות מרבית. כאשר מדובר באירוע גדול וללא צפיפות ובדרך שלא תרגיש ריקנית במידה ומדובר באירוע קטן.
ישנם מקומות מודולאריים וגמישים שיכולים להתאים הן לקטנים והן לגדולים כאשר מתמקדים באזור מסוים ברחבי האולם או גן האירועים באירוע קטן או מתפרשים על פני כולו במקרה של אירוע גדול.

כשאישיות ועיצוב מתחברים זה לזה

אולם אירועים חדש יפתיע וירגש אתכם כי היום הקונספט של המקומות החדשים מעניין ויצירתי יותר מתמיד. תוכלו למצוא מקומות מהדור החדש שאידיאליים לחגיגות בר מצווה ובנויים בפורמט קצת אחר. למשל, ממזגים בין שטח חיצוני לקבלת פנים וחלל מקורה לסעודה ולמסיבת הריקודים או בנויים כמו ריזורט עם דוכני אוכל חובקי עולם ופינות חמד מגוונות, כך שהאורחים יכולים להתפרש ברחבי המקום ולגלות גם נקודות עניין חדשות במהלך האירוע.

בדקו אם המקום אכן עומד ברמה החזותית במה שחיפשתם מבחינת נוף, תפאורה, אפשרות לעצב את השולחנות לפי החזון, בגוונים האהובים על הילד או בהתאם לקונספט שנבחר. בדקו גם אם יש פלטפורמה טכנית לאטרקציה או לפעילות המבוקשת – הקרנת קליפים, מערכת סאונד משוכללת, פתרונות תאורה ליצירת אפקטים וכדומה.

אוכלים וחוגגים בלי הפסקה

האוכל הוא מרכיב חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת מקום כי במיוחד בחגיגת בר מצווה ועל אחת כמה וכמה אחרי טקס העלייה לתורה, האורחים רעבים ואתם רוצים להגיש להם את הטוב ביותר. מטעמי גורמה בסטייל בצורת יריד אוכל עולמי, בית קפה שוקק חיים, ארוחת שף המורכבת ממעדנים בפרזנטציה מסקרנת. כדאי להתרשם מראש ממה שהמקום מציע מהאספקט הגסטרונומי ולבצע גם טעימות ולהרכיב תפריט שיתאים לקהל היעד של האירוע.

אל תחכו לדקה ה-90 בבחירת אולם בר מצווה – בררו על אולם אירועים חדש ומומלץ, חוות דעת חיוביות, צאו לסיור במקום וסגרו על אולם בו תשמחו לחגוג לילד שלכם את האירוע הגדול בחייו.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – כיצד מארגנים קייטרינג לשבעה ואזכרה

שתפומערכת פורטל זהר.נט סדרי האבלות ביהדות הם מאוד ברורים. עם היוודע מותו של אדם, עורכים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *