תאונת מטוס התרסקות צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מדא

מטוס קל התרסק, הרוג ממשגב, פצוע מכרמיאל

שתפו

שני גברים בשנות ה-70 לחייהם נפגעו בתאונת מטוס במטע זיתים גליל המערבי. מותו של אחד מהם, תושב משגב, נקבע במקום, חברו מכרמיאל נחלץ בכוחות עצמו ופונה לביה״ח

מאת גיל דובריש

הרוג מאזור משגב ופצוע בינוני מכרמיאל בהתרסקות מטוס קל, הבוקר (יום א׳) בגליל המערבי.

בשעה 8 בערך התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על מטוס קל עם טייס ונוסע שהתרסק במטע זיתים בין כפר יאסיף לכפר מכר.

המטוס התרסק בתוך המטע מסיבה שעדיין לא ידועה ועלה באש. אחד הנוסעים נלכד במטוס וסבל מפגיעות אנושות בעוד שנוסע נוסף, גבר בן 74, תושב כרמיאל שהיה בתוך המטוס, הצליח להיחלץ בכוחות עצמו מכלי הטיס.

שני צוותי כיבוי תחת פיקודו של מת״ח זבולון, טפסר משנה גיל ברסנו, הוזעקו לזירת ההתרחשות. לוחמי האש כיבו את המטוס באמצעות חומר כיבוי מסוג קצף.

חובשים ופראמדיקים שהוזנקו למקום קבעו את מותו של הגבר הלכוד, בן 70. הנוסע הנוסף שנחלץ בכוחות עצמו, קיבל טיפול רפואי ופונה למרכז הרפואי לגליל (בית החולים) בנהריה, כשהוא סובל מחבלות ומצבו מוגדר בינוני. הפצוע שהיה בהכרה מלאה, הוכנס עם הגיעו לבית החולים לחדר הלם.

חובש על אופנוע מד"א דור וקנין ופאראמדיק מד"א פיראס רייס, סיפרו: ״כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק, בתוך המטוס נלכד גבר בשנות השבעים לחייו, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך למטוס ראינו גבר כבן 74 בהכרה מלאה, לאחר שחילץ את עצמו. הענקנו לו טיפול רפואי, הוא סבל מחבלות בגופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *