Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1646730805:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 730
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48602
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 240
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | מיוחד ליום האישה: מה סוד ההצלחה של הכרמיאליות החזקות?
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חברה
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => יום האישה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מיוחד ליום האישה: מה סוד ההצלחה של הכרמיאליות החזקות?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ח״כ טניה מזרסקי ועם נשים כרמיאליות חזקות: מירב סארמילי, קרן אבן צור, בת שבע אבוחצירה, עו״ד מור כרמי, יפית בלמס, עדית גל, יוכי צדיקפור, ד״ר איילה קדוסי
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

)
יום האישה הבינלאומי
יום האישה הבינלאומי. כרמיאליות חזקות ואמיצות

מיוחד ליום האישה: מה סוד ההצלחה של הכרמיאליות החזקות?

שתפו

חברת הכנסת טניה מזרסקי חושפת בראיון מיוחד ליום האישה: בגיל 20 פוטרתי כי לא יצאתי לבלות עם הבוס. כל הראיונות עם ח״כ מזרסקי ועם נשים כרמיאליות חזקות: מירב סארמילי, קרן אבן צור, בת שבע אבוחצירה, עו״ד מור כרמי, יפית בלמס, עדית גל, יוכי צדיקפור וד״ר איילה קדוסי – מחר (רביעי) בעיתון זהר הצפון

מאת גיל דובריש

חברת הכנסת טניה מזרסקי חושפת בראיון מיוחד איתנו לרגל יום האישה כי היותה אישה הביא לפיטוריה בצעירותה. ״בגיל 20 פוטרתי מעבודה כי לא קיבלתי את הצעתו של בוס לצאת איתו לבלות״ היא מספרת לנו.

ח״כ מזרסקי מספרת כי הדבר לא הרתיע אותה, והיא המשיכה להתפתח ולצמוח ומילאה בהמשך תפקידים ניהוליים שונים. ב-2018 מונתה לממלאת מקום ראש עיריית כרמיאל וכיום היא מכהנת בכנסת מטעם מפלגת יש עתיד. ״הצמיחה שלי הייתה הדרגתית, אבל במהלך עשור אחד. לאחר שהתגרשתי. פתאום התחלתי להעריך את עצמי ולהאמין שאני לא פחות טובה מאחרים. הפסקתי לחפש פירגון ולהיות עצובה מביקורת. פשוט עבדתי, עשיתי את המקסימום במקום שהייתי בו״ היא אומרת.

במסגרת גיליון מיוחד המוקדש ליום האישה ראיינו נשים כרמיאליות מצליחות, כל אחד בתחומה, כדי לשמוע מהן על ההתמודדות בעולם שעדיין שואף לשוויון אמיתי בין נשים לגברים. שאלנו אותן גם מה העצה שלהן לנשים ונערות הרוצות להצליח, להתקדם ולהשאיר את חותמן.

הראיונות המלאים יתפרסמו בגיליון זהר הצפון שיופיע מחר (רביעי, 9.3.2022) בנקודות החלוקה המובחרות – מרכזי קניות, סופרים, קיוסקים, תחנות דלק ועוד. הנה חלק קטן מאוד ממה שסיפרו לנו הנשים המשתתפות בפרויקט המיוחד.

בת שבע אבו חצירה, מנכ״לית תאגיד עין כרמים: ״לא העובדה שאני אישה שמה אותי במקום שאני נמצאת בו ולא העובדה שאני אישה תמנע ממני לנפץ את תקרות הזכוכית הבאות״.

יוכי צדיקפור, מומחית לתקשורת בינאישית: ״מעולם לא היו בחיי גברים שניסו לעצור אותי בעקבות מגדרי… עבדתי בתפקידים ניהוליים, הובלתי שינויים והנחלתי הצלחות והערכה רבה, לאחר מכן התפתחתי אישית ומקצועית, הקמתי עסק עצמאי מצליח״.

ד״ר איילה קדוסי: ״לפני שלוש שנים נתקלתי לראשונה בהתנהגות לא מכבדת ומזלזלת מגבר שעבד מולי… הוא התקשר להתנצל על דבריו. למדתי שאף אחד בעולם ולא משנה מי הוא ובאיזה מעמד ותפקיד לא יערער אותי״.

אשת החינוך עדית גל: ״כבר בביה"ס היסודי כשאמרו בשיעורי המלאכה שהבנות ילמדו לרקום והבנים ילמדו נגרות, סרבתי להיכנס לשיעורים, עד שלא ייתנו לי לעבוד בנגרות״.

המסעדנית יפית בלמס: ״ביום האישה הבינלאומי, כאשר מציינים הישגים כלכליים, פוליטיים וחברתיים של נשים אני גאה לציין את יום האישה הקטן שבתוכי. מאחורי כל אישה מצליחה – עומדת היא בעצמה״.

עו״ד מור כרמי: ״ברור לי לחלוטין שעדיין יש המפגינים יחס מקטין או מחפיץ (כלפי נשים, ג.ד) אלא שהוא לא מצליח להגיע למודעות שלי״.

מירב סארמילי, יו״ר ויצו כרמיאל: ״לצערי יש לנו עדיין עבודה רבה בתחום התעסוקה לנשים, יש התקדמות אך לא מספיק. והכי חשוב למצוא משמעות בחייהן כל אחת בתחום שבו היא הכי מאושרת״.

אשת הקוסמטיקה והטיפול קרן אבן צור: ״על אישה להיות תמיד שלמה עם עצמה, עם מה שהיא רוצה ועושה, והסביבה? תמיד תיישר עם זה קו״.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

תרומה לבסיסי צה"ל, מפעילויות משטרת כרמיאל בקהילה. צילום דוברות משטרת ישראל

כבוד: משטרת כרמיאל שנייה בארץ בפעילות קהילתית

שתפומאת גיל דובריש כבוד! תחנת משטרת כרמיאל זכתה במקום השני לשנת 2024 במעורבות קהילתית, מבין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *