מיטה חדר שינה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מיטה זוגית: איך בוחרים? 6 טיפים שיעזרו לכם

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

למיטה תפקיד פונקציונלי ועיצובי כאחד, מצד אחד חשוב לבחור מיטה איכותית ונוחה ומצד שני, חשוב שהמיטה תשתלב עם עיצוב החדר. אז אם אתם מחפשים מיטה זוגית, הכנו לכם שישה טיפים שיסייעו לכם לבחור את מיטת החלומות, כל הפרטים בכתבה – המשיכו לקרוא!

אנחנו מבלים זמן לא מבוטל מחיינו בשינה, לכן כדאי לבחור במידה מרופדת היטב. בחירה במיטה לא נוחה עלולה לגרום לתופעות לוואי כמו למשל כאבי גב, קושי בהירדמות ושינה קלה, מאידך בחירה של מיטה העשויה מחומרי גלם איכותיים תגרום לכם לישון היטב. אז לפני שאתם בוחרים מיטה כדאי שתיצמדו לטיפים הבאים:

קודם כל: מדדו את החדר

יכול להיות שתמצאו את מיטת חלומותיכם, אך היא לא תתאים לחלל מבחינת הגודל שלה. אם אתם מחפשים מיטה עבור חדר שינה קטן יחסית, יש למדידת החדר משקל גדול אף יותר, כיוון שבמקרה של חדר קטן כדאי לדייק במידות, בשביל שלא תגיעו למצב שהמיטה תופסת לכם את רוב המקום בחדר – חשוב לזכור שיש עוד רהיטים שצריך לשלב בחדר השינה פרט למיטה, כמו שידות צד, ארון, ושידת איפור לכן מאוד חשוב למדוד את החלל ולהחליט מראש כמה מקום תרצו להקדיש למיטה.

בחרו במיטה מעוצבת המשלבת נוחות

מי אמר שצריך לבחור או בנוחות או בעיצוב? כיום יש מיטות המשלבות איכות, ועיצוב בחבילה אחת. כמו כן, חשוב לבחור במיטה שתשתלב עם שאר רהיטי החדר מבחינת העיצוב. באתר של "קאזה" יש מגוון של מיטות, המשלבות יופי ואיכות – שווה להציץ!

בחרו בסיס מיטה איכותי

לא די בבחירה של מזרון איכותי, כדאי לבחור בסיס מיטה מרופד – חשוב לבחור בסיס מיטה ששומר על צורתו על מקורית ולא יזוז ממקומו עם הזמן, בסיס מיטה איכותי ישמור על צורתו המקורית, ויעניק תמיכה לגב שלכם.

החליטו על תקציב מראש

קיים מגוון רחב של מיטות, במגוון עיצובים ובמגוון מחירים. תוכלו ללכת על מיטה שעשויה מחומר גלם זול, אך גם לקחת בחשבון שהיא ככל הנראה לא תחזיק מעמד לטווח הארוך – או שתוכלו ללכת על מיטה קצת יותר יקרה, שעשויה מחומר גלם איכותי ושתחזיק לכם לטווח הארוך, אנו כמובן תמיד ממליצים על השקעה לטווח הארוך בלי שתצטרכו לרכוש מיטה חדשה תוך זמן קצר.

בחרו את המיטה יחד עם בן הזוג

מיטה זוגית כשמה כן היא, זוגית – לכן חשוב לבחור את המיטה בשיתוף מלא של בן/ בת הזוג, כדי ששניכם תוכלו להנות ממנה לטווח הארוך. הרי לכל אדם העדפות שונות, יכול להיות שהשותף שלכם לחיים לא יתחבר לסגנון העיצובי, או לקשיחות המזרן שתבחרו – לכן מאוד חשוב לעשות החלטה משותפת.

והכי חשוב: בחרו את היצרן בחכמה – חשוב לחשוב בחברה אמינה, הכוללת שירות לקוחות נגיש ופעיל. יש המון חברות לא אמינות שנפתחות ונסגרות מהר, ובמידה ואתם צריכים משהו מהם אין עם מי לדבר. כמו כן, חשוב לבדוק האם החברה מספקת תקופת אחריות למוצריה. בחירת המיטה חשובה ביותר – למיטה יש קשר ישיר לאיכות השינה שלכם. כמו כן, חשוב להגדיר מראש מה חשוב לכם במיטה, ואת התקציב.

בקאזה יש מגוון רחב של מיטות איכותיות בעיצובים מהממים וייחודיים, וברמת הגימור הגבוהה ביותר. "קאזה" מאפשרת לכם לרכוש מוצרי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

(תוכן מקודם)

***Best Links‏

 

כתבה מעניינת:

אדנית צמחים

אדניות למרפסת – על סוגי אדניות וכיצד בוחרים אדנית

שתפומערכת פורטל זהר.נט הדרך הטובה והנוחה ביותר לגדל צמחים במרפסת הבית, או בכל מקום אחר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *