צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מי הם הגופים המורשים לתת הלוואה?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

בשנים האחרונות נוספו גופים חוץ בנקאיים מורשים אשר נותנים הלוואה ללווים רבים. אומנם הם גובים רבית גבוהה יותר מאשר הבנקים, אך הם אופציה נהדרת לכל מי שהבנק אינו מאשר לו הלוואה. באמצעות גופים מורשים אלו ניתן לסגור את המינוס החונק, לשפץ את הבית או לטוס לחו"ל.

מי הם הגופים המורשים לתת הלוואה?

ישנם כמה גופים מורשים בארץ אשר רשאים לתת הלוואה ללקוחות. גופים אלה כוללים את: הבנק, זה יכול להיות הסניף האישי שלכם או בנקאים אחרים. הגוף האחר שמורשה לתת הלוואה ללקוחות הוא הגוף החוץ בנקאי. גוף חוץ בנקאי הוא גוף שלא קשור לבנק וכולל את: חברות האשראי, חברות פיננסיות וחברות הביטוח. הבנקים וחברות האשראי מפוקחים בנפקד בהתאם לחוק ואילו החברות האחרות פחות. לכן אם הבנק לא מאשר לכם הלוואה תמיד תוכלו לפנות לגופים החוץ בנקאיים ולבקש הלוואה.

למי הגופים המורשים נותנים הלוואה?

הגופים המורשים נותנים הלוואה ללקוחות אשר עובדים ויש להם יציבות כלכלית תעסוקתית וכן פיקדונות או חסכונות, אשר מעידים על יציבות פיננסית לאורך זמן. במידה ולקוח נמצא בהליכי הוצאה לפועל, חשבונות מעוקל, הוא אינו עובד ואין לו יציבות תעסוקתית, גופים אלה לא יאשרו הלוואה ללקוח, מאחר שהוא לא יכול להחזיר להם את ההלוואה.

מתי כדאי לפנות לגופים המורשים ?

בכל מקרה בו הינכם נמצאים במינוס בין אם הוא זמני או מתמשך, או שאתם זקוקים לסכום כסף על מנת לחתן את הילד, לטפל בשיניים שלכם או אפילו לשפץ את הבית. כל אחת מפעולות הללו דורשת כסף שאין לכם והדרך היחידה להשיג אותו הוא באמצעות הלוואה. כמובן שלא תמיד הבנק יאשר לכם הלוואה, לכן חייבים להיות מוכנים לכל תרחיש ולפנות לגופים החוץ הבנקאיים על מנת לבקש הלוואה.

האם הגופים המורשים תמיד מאשרים הלוואה?

הגופים המורשים ברוב המקרים מאשרים הלוואה, אך ישנם מקרים שבהם הם לא יאשרו כמו: תיקים בהוצאה לפועל, חשבון מעוקל, חשבון במינוס מתמשך ועוד. גם שמדובר על גופים חוץ בנקאיים, בטרם קבלת ההלוואה גופים אלו בודקים עם הבנק של הלקוח מה מצבו של הלקוח מבחינה פיננסית והאם הוא יכול לעמוד בתנאי ההלוואה. במידה והבנק לא מאשר לחברה החוץ בנקאית, החברה החוץ בנקאית יכולה לסרב לאשר ללקוח הלוואה. לכן חשוב שתדעו שלא תמיד גופים אלה מאשרים באופן גורף הלוואה.

איזה הלוואה משתלמת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית?

אם מסתכלים על אחוז הריבית כמובן שהבנקים עדיפים יותר מכיוון שהם לוקחים ריבית נמוכה יותר מאשר הגופים החוץ בנקאיים. אך מבחינת תשלומי החזר, פריסת התשלומים, סוגי ההלוואה ועוד הגופים החוץ בנקאיים מציעים לא מעט תנאים נוחים וגמישים ללקוחות בדומה לבנקים. לכן בטרם לקיחת הלוואה לכל מטרה חשוב לבדוק דרכם איזה סוגי הלוואות הם מציעים ואף להיעזר ביועץ בנקאי שייעץ לכם. בנוסף לכך, קחו בחשבון שבהלוואות שניתנות דרך גופים חוץ בנקאיים אין צורך להגיע כמו שצריך להגיע לבנק. הכל נעשה דרך האתר או דרך נציג טלפוני, כך שהפעולה פשוטה מאוד וחוסכת לכם זמן רב.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

  • אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ/שיווק פיננסי או המלצה לפעולה מכל סוג שהוא.

(תוכן מקודם)

*** Best Links‏

כתבה מעניינת:

קצב הבנייה בכרמיאל ב-12 שנים: פחות מ-150 דירות בשנה

שתפובזמן שערים אחרות נהנו בעשור הקודם מתנופת בנייה, מאז סוף 2011 נבנו בכרמיאל 1717 דירות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *