Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1688451623:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51688
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-07-04
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 244
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => נדל"ן בארצות הברית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => ממה צריך להיזהר בהשקעות נדל"ן בארצות הברית?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט. השקעות בנדל"ן בארצות הברית נותנות הזדמנות למשקיעים לחזק את ההון העצמי, ליהנות מתזרים מזומנים בטוח ומהכנסה פסיבית קבועה
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 148
        )

)
צילום אילוסטרציה: פריפיק

ממה צריך להיזהר בהשקעות נדל"ן בארצות הברית?

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

השקעות בנדל"ן בארצות הברית נותנות הזדמנות למשקיעים לחזק את ההון העצמי, ליהנות מתזרים מזומנים בטוח ומהכנסה פסיבית קבועה ויציבה. אם אתם מעוניינים בהשקעות נדל"ן, כדאי שתדעו שפעילות נבונה בתחום הנדל"ן יכולה להיות מאוד מתגמלת, אך צריך לדעת איך לעשות את זה נכון ולפעול בתבונה ובזהירות לפני שמקבלים החלטות ומקדמים את העסקאות. כדי להשקיע ולהצליח צריך לבחון את כל ההיבטים ולנקוט פעולות זהירות. כך תעשו את זה נכון.

נדל"ן למשקיעים נבונים

רוצים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית ולהצליח? אתם צריכים להתנהל בתבונה, לנתח עסקאות ולבחון את הכדאיות שלהן. כך תימנעו מטעויות:

  • אזור השקעה – אזור השקעה הוא אחד הגורמים הקריטיים ביותר שיש להביא בחשבון כשמשקיעים בנדל"ן אמריקני. חיוני לחקור היטב את האזור שבו הנכס נמצא, את העיר, את השכונה, את הרחוב ואת הסביבה בכללותה. חפשו סימנים לצמיחה והתפתחות באזור ההשקעה, עקבו אחר תנופת הבנייה, העסקים החדשים שנפתחים ומשגשגים, בתי ספר, מוסדות ציבוריים, שירותים ועוד. אם אזור ההשקעה מתפתח, אתם בדרך הנכונה להשקעה נבונה.
  • תנאי השוק – אף על פי ששוק הנדל"ן בארצות הברית נחשב יציב וחזק, שוקי הנדל"ן יכולים להיות בלתי צפויים בכל העולם וגם בארצות הברית, ולכן חשוב לפקוח עין על מגמות ועל תחזיות בשוק. מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית להשקעות נדל"ן כדי לנווט בחוכמה בשוק הנדל"ן האמריקני ולקבל החלטות מושכלות.
  • מימון – לפני השקעה בנדל"ן חשוב שתיערכו מבחינה כלכלית. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם הרפתקת נדל"ן בארצות הברית? האם יש לכם די משאבים לרכוש נכס, להשביח אותו, לתחזק אותו ולנהל אותו עד לנקודת האקזיט? הישארו מציאותיים לגבי מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם, והקפידו להביא בחשבון כל הוצאות פוטנציאליות כמו ארנונה, עלויות תחזוקה ודמי ביטוח.
  • סוגיות משפטיות – עסקאות מקרקעין הן דבר מורכב מהזווית המשפטית. מומלץ לעבוד עם עורך דין שמומחה בתקנות הבנייה המקומית ויוודא שרישומי הנכס תקינים ושכל המסמכים שלו זמינים ומאושרים.
  • ניהול נכסים – אם אתם מתכננים להשכיר את הנכס שלך, תצטרכו לדאוג לניהולו. עבודת ניהול הנכס כוללת קבלת דיירים, גביית שכר דירה וטיפול בכל בעיות תחזוקה שעלולות להתעורר.

השקעה בנדל"ן היא דרך נהדרת לבנות עושר, אבל חיוני לנתח כל עסקה, לערוך בדיקות נאותות ולבדוק כדאיות כלכלית כדי להיות מוכנים לכל בעיה שעלולה להתעורר.

משקיעים בנדל"ן בארצות הברית? אל תעשו את זה לבד!

נדל"ן הוא עולם ומלואו, הוא מאתגר והוא מספק, הוא מרתק והוא ממלא, אך אם אתם משקיעים מתחילים, אל תעשו את זה לבד. עבודה משותפת עם חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן תעזור לכם להשקיע בחוכמה, להתנהל בתבונה ולהרוויח. הינה כל הסיבות לעבוד עם מומחים לנדל"ן אמריקני:

  • מומחיות – לחברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית יש הבנה מעמיקה, ידע וניסיון בכל הקשור לנדל"ן אמריקני, והיא יכולה לעזור לכם לנווט בתהליך המורכב של השקעה בנכס, להנחות אתכם בנוגע למגמות בשוק, לתת לכם סיוע משפטי ועוד.
  • גישה לעסקאות – לחברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית יש לרוב גישה לעסקאות נדל"ן שלרוב אינן זמינות לציבור הרחב כמו נכסים שאינם רשומים, נכסים מעוקלים ועוד.
  • ניהול סיכונים – חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית יכולה לעזור לכם לנהל סיכונים בגיוון תיק ההשקעות שלכם ופיזור ההשקעות שלך על פני כמה תחומים.
  • ניהול נכסים – חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית מציעה שירותי ניהול נכסים שיכולים להועיל אם אתם מתכננים להשכיר את הנכס שלכם. במסגרת שירותי ניהול נכסים היא תטפל בקליטת דיירים חדשים, בגביית שכר דירה ובבעיות תחזוקה.
  • חיסכון בזמן – השקעה בנדל"ן היא דבר שגוזל זמן במיוחד אם אינכם מכירים את השוק. עבודה משותפת עם חברת להשקעות נדל"ן בארצות הברית יכולה לפנות לכם זמן לעסוק בדברים שחשובים לכם.

נזהרים מסיכונים ונהנים מרווחים

עיקר הסיכון בהשקעות נדל"ן בארצות הברית הוא להיכנס לשוק הנדל"ן בלי הבנה, ידע או ניסיון. חברת להשקעות נדל"ן תיתן לכם גב וגיבוי ותעזור לכם להשקיע בתבונה, להיזהר מסיכונים וליהנות מהרווחים.

נכתב בשיתוף עם חברת השקעות נדל"ן בארה"ב – Investbc.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://www.itbc.co.il/

 

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

 

כתבה מעניינת:

עבודה היברידית מהבית ומהמשרד

שתפועבודה היברידית מגפת הקורונה שהתרחשה בארץ ובעולם לפני כמה שנים בודדות יצרה שינויים מהותיים בדפוסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *