Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1693743373:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52149
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-09-03
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2681
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => קבלן מצבות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מצבות גן עדן מסבירים איך לבחור קבלן מצבות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מוות של אדם קרוב הוא תמיד חוויה מטלטלת. גם כשמדובר על אדם שהלך לעולמו בשיבה טובה, אחרי חיים שלמים ומלאים בני המשפחה חווים צער עמוק
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 41
        )

)
צילום אילוסטרציה Freepik
צילום אילוסטרציה Freepik

מצבות גן עדן מסבירים איך לבחור קבלן מצבות

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

מוות של אדם קרוב הוא תמיד חוויה מטלטלת. גם כשמדובר על אדם שהלך לעולמו בשיבה טובה, אחרי חיים שלמים ומלאים בסיפוק ונחת, בני המשפחה חווים צער עמוק ועצב רב. הריק שנוצר לפתע – כולל במקרים שבהם היה ברור שהמוות הוא רק עניין של זמן (ובעצם זה תמיד עניין של זמן, שהרי אף אחד לא חי לנצח) – מקשה מאוד על חזרה לשגרת החיים הרגילה, וגם על קבלת החלטות שונות. יחד עם זאת, אין ברירה אלא להחליט מי יהיה קבלן המצבות שיקים את המצבה, והמידע בעמוד זה, אותו מספקים לנו באהבה גדולה המומחים של חברת מצבות גן עדן, יעזור לכם לבחור נכון.

קשב ורגישות

על-מנת שהמצבה תהיה מוכנה בזמן, כלומר ביום ה-30 לפטירה, חשוב להתחיל בתהליך מיד בתום השבעה. בשלב זה עדיין הקושי שתואר קודם ממשי, ולכן אחת האיכויות החיוניות ביותר עבור בוני מצבות היא רגישות. תכונה קריטית נוספת היא קשב – כדי שהמצבה תשקף באופן מיטבי את האדם שנפטר, בונה המצבות צריך להכיר אותו ולהבין מה אפיין אותו, גם כשהמשפחה לא תמיד מצליחה להעביר את המידע הרלוונטי באופן הבהיר ביותר האפשרי (כתוצאה מהנסיבות הלא פשוטות, כמובן). קבלן מצבות מיומן יודע לשמוע גם בין המילים, להנחות ברגישות את המשפחה וכך לעזור בבחירת מצבה הולמת.

ניסיון

בניית מצבות, כמו מגוון רחב של שירותים אחרים, נשענת על מיומנות טכנית. המיומנות הטכנית נבנית עם השנים, ולכן חברות ותיקות בתחום ואנשי מקצוע שכבר צברו ניסיון רחב היקף הם הבחירה המומלצת. בהקשר זה חשוב להדגיש שאם אתם רוצים מצבה מיוחדת, כדאי לברר מה היקף הניסיון הספציפי של כל איש מקצוע בבניית מצבות מיוחדות – מפני שלפעמים נדרשת מיומנות ספציפית מאוד. כמו כן כדאי לברר מה היקף הניסיון בעבודה עם חומרי גלם שונים: שיש, בזלת, אבן ירושלמית וכו', וגם בשילובים של אבנים אלה עם חומרים נוספים כגון זכוכית, קרמיקה ועוד.

המלצות

דרך נוספת לדעת ברמה גבוהה של ודאות שהגעתם לחברה רצינית שתבנה עבור יקירכם מצבה שתכבד את זכרו היא להסתמך על המלצות. אם אתם מכירים אנשים שהזמינו את שירות בניית המצבות, ואתם סומכים על דעתם – תוכלו להתייעץ איתם. למעשה, לפעמים כבר במהלך השבעה יש מי שמגיעים כדי לנחם וגם מייעצים בנוגע לחברות בתחום. מומלץ לבחון כל המלצה בקפידה, ובפרט לשאול כמה שיותר שאלות, כך שחוות הדעת לא תהיה רק "הם טובים" אלא תהיה מפורטת ותוכלו להבין עד כמה היא רלוונטית עבורכם.

תיק עבודות

כשאתם רואים במו עיניכם עבודות קודמות של חברה להקמת מצבות – ובאופן טבעי אין צורך להסתובב בין בתי עלמין, אלא אפשר לראות את המצבות באינטרנט או באלבום תמונות מודפסות – יש לכם עוד אינדיקציה מצוינת לגבי איכות העבודה של אותה חברה. בהתאם כדאי לבקש לראות מצבות שכבר הוקמו ע"י אנשי המקצוע של החברה, רצוי כאלה הדומות ככל האפשר למצבה שאתם מבקשים להקים.

*** נכתב בשיתוף מצבות גן עדן

 

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – כיצד מארגנים קייטרינג לשבעה ואזכרה

שתפומערכת פורטל זהר.נט סדרי האבלות ביהדות הם מאוד ברורים. עם היוודע מותו של אדם, עורכים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *