Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ביבי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => נאום ביבי והיחס לדרוזים בארץ
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 72
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 886
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 340
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/--------3.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => נאום ביבי והיחס לדרוזים בארץ
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ביבי
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

נאום ביבי והיחס לדרוזים בארץ

שתפו

הכאה של דובר ערבית

בחדשות ראיתי ראיון עם צעיר דרוזי, עם פנים מנופחות, הצעיר חטף מכות  מצעירים יהודים ששמעו אותו מדבר ערבית. זה דבר מזעזע, אלו מעשים שהיהודים חוו לאורך כל שנות גלותם במדינות ערב, במזרח אירופה ובכול מקום. לנו כיהודים שסבלו מאנטישמיות ומתופעות כאלה של ממש, אסור לעבור על דבר כזה לסדר היום. אני מקווה שהמשטרה תאתר את הפורעים ושבתי המשפט ימצו עמם את הדין. אסור שמקומותינו יעשו מעשים כאלה, זה זיהום של החברה הישראלית.

נאום נתניהו בקונגרס 

יש ביקורת על הנאום המתוכנן של נתניהו בקונגרס האמריקאי. השדולה היהודית מבקרת את הנאום בעת הזאת, הרפובליקנים מבקרים, העיתונות האמריקאית מבקרת. על כך הייתה אומרת אמי זיכרונה לברכה, אם  כולם אומרים שהאיש משוגע, אז כנראה שהוא משוגע.  על אותו משקל, אם כולם אומרים שהנסיעה הזו אינה במקומה, בעת הזו, אז כנראה שזה נכון. ייטיב יעשה נתניהו אם ישנה את המועד. אנו זקוקים לשני המחנות הפוליטיים בחברה האמריקאית, אנו גם זקוקים לנשיא אוהד בבית הלבן.

צריך לומר את האמת, נתניהו מנהל מאבק בהתגרענות באיראן מזה עשרים שנה,זו מלחמה צודקת, יש לו הישגים. באיראן שולט משטר של מצורעים, צריך להילחם בו בכל הכלים. אבל צריך גם לשמור על יחסים טובים עם הממשל האמריקאי.

מה שלומך שבלול.

מכבי חיפה

למכבי חיפה יש אוהדים בכל צפון הארץ, השנה גם יש להם מגרש אירופאי לכול דבר. המגרש מתמלא בשלושים אלף איש בכול משחק. מספר המנויים עומד על כ-15,000 איש. אין לתופעה הזו אח ורע בחברה הישראלית. לו יעקוב שחר ישמע לי, הוא צריך למנות מנהל מקצועי מהשורה הראשונה, עם מגרש כזה ומשחק כזה, מכבי חיפה יכולה לשחק בליגה האירופאית, אולי לא כשווה בין שווים, אבל בהחלט מדובר במועדון שיכול לבנות קבוצה אטרקטיבית, כדוגמת מכבי ת”א בכדורסל, קבוצה שגם תחזיק את עצמה כלכלית. אנו רואים מה קורה במכבי ת”א בכדורגל, ג’ורדי קרוייף הביא תרבות ניהול אחרת לכדורגל הישראלי, לא בכדי הם בצמרת הישראלית כבר שלוש עונות. מנהל מקצועי מהשורה הראשונה, ישדרג את מכבי חיפה לרמות אירופאיות.

המלחמה השלומיאלית בדאע”ש 

המערב מנהל זו תקופה ארוכה מלחמה בארגון הרצחני דאע”ש, המלחמה היא אווירית.עד כה ללא הצלחה רבה,זה די תמוה בהתחשב בעובדה שמדובר בארגון שכולל לכול היותר 50,000 איש. מולם עומדים הצבאות הגדולים והחזקים בעולם, זה כולל את ארה”ב ואת אירופה. הארגון הזה מממן את עצמו על ידי מכירת נפט במחיר זול לטורקיה ולעוד מדינות באזור. כל מה שנדרש לעשות זה להפעיל לחץ על טורקיה, להפסיק לקנות את נפט הדמים תרתי משמע. ללא גב כלכלי, הארגון הזה יקרוס כמו בנין קלפים. לדאבון הלב, אין כיום מנהיג חזק בעולם המערבי, ולכן ארגון קטן כזה, מסובב את העולם על האצבע הקטנה.

ושתהיה לכם שבת שלום.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *