Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1687846572:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51637
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-06-27
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 3580
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% סופר מריו ברוס
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => האחים סופר מריו נחשב לאחת מסדרות המשחקים האהובות בכל הזמנים תוצרת חברת העל נינטנדו ומריו ולואיג'י שני האחים האגדיים הם כוכבי העל שלה.
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 122
        )

)
משחק מחשב קונסולה צילום להמחשה פריפיק
צילום להמחשה: Freepik

סופר מריו ברוס – המתנה המושלמת לילד

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

החופש הגדול כבר כאן וזה הזמן לחשוב איך להעסיק את הילדים בשעות הפנאי הארוכות.

קיימים סוגים שונים של משחקים ממשחקי הרכבה ועד ערכות יצירה, קלפים, אבני בנייה, צבעים  ואפשר לבחור את העיסוק בהתאם לשלב ההתפתחות וגיל הילד או תחומי העניין שלו, המלצות של הורים אחרים או של מוכרים מנוסים ויש גם מקומות שונים להשיג דרכם שעשועים ולקיים פעילויות נהדרות.

אך היות ובעונת החופש הגדול מאוד חם בחוץ, הורים רבים ממש כמוכם תרים בקדחתנות אחר אלטרנטיבה לשעשוע בחלל הממוזג, במרחב הביתי ואפילו בחדר של הילדים ולכן, משחקי וידאו נחשבים לאופציה נהדרת עם מגוון רחב של אתגרים והרפתקאות והילד יוכל לחקור ולצאת למסע בלתי נשכח, כל פעם מחדש.

מהם היתרונות של משחקי וידאו לילדים?

באמצעות משחקי וידאו הילדים יכולים לשפר את המיקוד והריכוז, ללמוד את כוחה של עבודת צוות, שכלול הכישורים חזותיים ופתרון בעיות וכמובן מעוף לדמיון. מחקרים שונים הצביעו על קשר חיובי בהפעלת אזורים שונים במוח של המשתמש ברגע שהוא משחק.

בכל מקרה, ישנם משחקי וידאו רבים מעולמות תוכן שונים לרבות מרוצים ואסטרטגיה וכל שצריך זה רק לבחור את הקונספט והסגנון.

מדוע כדאי לבחור את סופר מריו ברוס לילדים?

האחים סופר מריו נחשב לאחת מסדרות המשחקים האהובות בכל הזמנים תוצרת חברת העל נינטנדו ומריו ולואיג'י שני האחים האגדיים הם כוכבי העל שלה.
מרי הגיח להופעת אורח קצרה במשחק אחר ושבה את לב השחקנים ומאז הכל היסטוריה.

ישנם כותרי פלטפורמה רבים בהובלתם של מריו ולואיג'י כשלרוב הם יוצאים להציל את הנסיכה ונאבקים בכוחות רשע תוך כדי שהם משתמשים בכל מני אביזרים שעוזרים למריו להעצים את כוחו או לנצח בקרב על אויבים כאשר היכולות והמיומנויות שלו כוללות קפיצה ניתורים ועוד.
סופר מריו ברוס הוא המשחק האייקוני בסדרה בו יוצאים להציל את נסיכת הפטריות המוחזקת בשבט מרושע ובמהלך המשחק צריך לאסוף מטבעות הפזורים לאורך השלבים השונים ולהשתמש באלמנטים שונים על מנת לחזק את הכוח כמו למשל לאכול פטרייה להכפלת הגודל או לאכול פרח אש כדי שמריו יוכל לשגר אש. כדי להגיע להצלת נסיכת הפטריות ולהשלים את המסע צריך לזוז מהר ולהימנע מבורות ללא תחתית, לחצות אוקיינוס ואפילו לטפס על הרים – הרפתקה משגעת שהילדים בהחלט ייאהבו.

המשחק פותח בשנת 1983 והפך להצלחה מסחררת כשאפשר ליהנות גם ממצב מרובה משתתפים. היופי טמון באינטואיטיביות ובידידותיות של הכותר ואין ספק שעם השנים הגרפיקה השתפרה פלאים והיום יש אפשרויות והזדמנויות לצאת להרפתקאות ולחקור מצבים שונים, להתמודד עם אתגרים וכישלונות וללמוד מהן ותוך כדי לשפר את הביטחון העצמי עם ההישגים אליהם יגיעו במהלך אותן הרפתקאות. ניתן ליהנות מהמשחק דרך קונסולת נינטנדו סוויץ' שנחשבת לקומפקטית ונוחה ומאפשר גם חיבור אונליין למחשב או לטלוויזיה וגם גמישות של משחק בכל מקום בו הילד יבחר.

בבואכם לבחור את המשחק הבא לילד שאלו את עצמכם מה הוא אוהב, מי הן הדמויות אליהן יתחבר, האם תרצו שעשוע שילווה אותו בכל מקום במיוחד בקיץ עת מרבים לנסוע – במכונית ובמטוסים וכן באתרי הנופש השונים.
שאלו את עצמכם: איזה משחק תוכלו להעניק לו שיעניק לו גם תובנות רבות ושכלול הכישורים השונים ופיתוח החשיבה ואין ספק שהכותר מריו ברוס מהווה אפשרות נהדרת וצבר אהדה רבה לאורך השנים מכל כך הרבה ילדים ברחבי העולם ועכשיו הגיע תור הילד שלכם לגלות את נפלאות האחים מריו ולואיג'י תוך כדי שהוא משכלל את כישורי הלוגיקה, היצירתיות, ההתמודדות עם אתגרים, פתרון בעיות ונהנה מכל רגע.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מנעולן בצפון

מנעולן בצפון

שתפומערכת פורטל זהר.נט מנעולן בצפון אחראי על מגוון רחב של משימות הקשורות לתחום המנעולנות. עבודתו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *