Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1687793791:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51633
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-06-26
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2681
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ביטוח סיעודי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% ביטוח סיעודי כללית - שאלות ותשובות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => עם העלייה בתוחלת החיים, החלו צרכים שונים להתעורר ולהתגלות, אחד מהם הוא הצורך בביטחון לעת זקנה, מענה כמו ביטוח סיעודי כללית.
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 162
        )

)
ביטוח סיעודי כללית
צילום אילוסטרציה: LinkPower

ביטוח סיעודי כללית – שאלות ותשובות

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

האדם המודרני זכה להרבה שדרוגים בחיים. בין אם זה גישה לטכנולגיה בחיי היום יום, היכולת לטוס ממקום למקום ולבקר בכל העולם, ואפילו החיים בעידן הבטוח ביותר שהיה לבני האדם, בטח שבחצי הכדור המערבי. אחת המתנות הגדולות שקיבלנו, הודות בעיקר, אך לא רק, לפיתוחים בסניטריה ובבריאות, זו מתנת אריכות הימים. עם העלייה בתוחלת החיים, החלו צרכים שונים להתעורר ולהתגלות, אחד מהם הוא הצורך בביטחון לעת זקנה, והיכולת להתמודד עם קשיים וחולי, מה שפותרים היום עם מענה כמו ביטוח סיעודי כללית.

במאמר קצר זה נפגוש כמה מהשאלות שעולות לאנשים התוהים כיצד לגשת לתחום זה. הביטוח שלנו הוא לא מוצר שיש להקל בו ראש. אופי הביטוח שרכשנו יקבע הרבה מאוד כיצד יראו חיי היום-יום שלנו דווקא ברגעים בהם אנו הכי צריכים עזרה ו"גב". לכן כדאי להתעניין, לחקור, ללמוד ולהבין את הנושא, בכדי לדעת ולקבל החלטות מושכלות בנושא.

חשוב לכולנו לדעת:

  • מי צריך ביטוח סיעודי? ובכן, השאלה מתחלקת לשניים, שכן התשובה החד משמעית היא קודם כל – כולנו, אך ברמה אחרת הכוונה היא מי צריך אותו ברמה היישומית, בזמן אמת, ומי בעצם משתמש בו. בגדול, הביטוח הזה נועד לתת מענה דרך כיסוי ביטוחי לצרכים הנובעים מקושי בביצוע פעולות יומיומיות, החל מלהכנס ולצאת מהמיטה או מהמקלחת, וכלה בעזרה בקבלת טיפול כמו נטילת תרופות, ואף אכילה, רחצה והתלבשות.
  • מה הוא ביטוח סיעודי פרטי? מדינת ישראל מחזיקה במערכת בריאות ציבורית ענפה וחזקה, ובמערך ביטוח לאומי לכל אזרחיה. ועדיין, ישנם חוקים, תקנות ומגבלות של הביטוח הסיעודי הכללי הזמין לציבור. המגבלה הראשונה בביטוח הסיעודי של המדינה היא מגבלת הגיל. קשיש סיעודי אינו זכאי בהכרח לאותן הזכויות כמו אדם צעיר סיעודי, ובעוד שאכן מרבית האנשים הסיעודיים הינם בגיל השלישי, הרי שישנם חולים סיעודיים רבים אשר מצאו את עצמם מול הצורך בסעד גם בגילאים צעירים מאוד, כתוצאה מתאונה, מחלה וכיו"ב. ביטוח סיעודי כללית דרך הקופה, אשר נרכש בצורה חיצונית ופרטית, ומגובה בחברת ביטוח, מאפשר לאנשים בכל גיל לקבל את הכיסוי לו הם זקוקים, ולא רק לעת זקנה.

עורך דין ביטוח סיעודי

עוד דבר שחשוב לזכור הוא שהביטוח שלכם תלוי באישור, לא רק בעת הרכישה. ישנן מגבלות שונות וישנם תנאים שונים גם לקבלה לביטוח, וגם להוצאות לפועל במקרה הצורך. במקרים שונים יש צורך בעבודה מול עורך דין ביטוח סיעודי, איש מקצוע המתמחה בעבודה מול חברות הביטוח בתביעות סעד.

חברות הביטוח נועדו להציע שירות חיוני לאוכלוסיה, ולענות על צורך אמיתי. אך בל נשכח כי מדובר בחברות, כלומר מערכות המונעות משיקולים כלכליים, שמטרתן בסופו של דבר היא רווח. הרווח הזה מאפשר את התפעול שלהן, מאפשר להן לשלם לעובדים שלהן, להשקיע, להתנהל ולגדול, ולהציע לנו את הפיצוי במידת הצורך. לכן הן לא ששות מיד לשלם את הפיצוי, ולעיתים יש צורך בעורך דין.

(תוכן שיווקי)

***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – כיצד מארגנים קייטרינג לשבעה ואזכרה

שתפומערכת פורטל זהר.נט סדרי האבלות ביהדות הם מאוד ברורים. עם היוודע מותו של אדם, עורכים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *