Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1681971019:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51098
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2023-04-20
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אאוטסורסינג
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => עסק קטן? הכירו 6 שירותי אאוטסורסינג שיעזרו לכם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מיקור חוץ הוא שיטת ניהול שבו עסק או ארגון משתמש בשירות של ספק חיצוני על מנת לבצע עבודה שלא נעשית באופן רגיל על ידי צוות העובדים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 36
        )

)
דיגיטל צילום freepik
צילום אילוסטרציה freepik

עסק קטן? הכירו 6 שירותי אאוטסורסינג שיעזרו לכם

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

מיקור חוץ הוא שיטת ניהול שבו עסק או ארגון משתמש בשירות של ספק חיצוני על מנת לבצע עבודה שלא נעשית באופן רגיל על ידי צוות העובדים בתוך העסק עצמו. למשל, חברה יכולה להשתמש בספק חיצוני לבצע עבודות מסוימות כמו ניהול מערכות מידע, שירות לקוחות, ניהול פרויקטים ועוד.

למיקור חוץ ייתרונות רבים. למשל, עלות העבודה יכולה להיות נמוכה יותר כי הארגון אינו צריך להעסיק עובדים נוספים כדי לבצע את המשימה. בנוסף, מיקור חוץ מאפשר לעסק להתמקד בתחומי העיסוק המרכזיים שלו ולא לפזר את המשאבים שלו על עבודות פחות חשובות. כמו כן, העסק יכול להנות מהיכרות טכנולוגית ותחומי המומחיות של הספק חיצוני, מה שיכול לגרום לביצועי העבודה להיות טובים יותר.

מיקור חוץ הוא שימושי במיוחד לעסקים קטנים. כעסק קטן, האפשרות להשתמש בשירותיו של ספק חיצוני על מנת להוציא לפועל משימות מסויימות, מאפשרת לך להספיק יותר ולהסתמך על ביצועים של אנשי מקצוע, מבלי להגדיל את צוות העובדים של העסק באופן משמעותי. כך מתאפשר לך לשלוט בהוצאות העסק, להגביר את היעילות ולהתמקד בתחומים של העסק שלך שאותם אתה רוצה לפתח ולהתמחות בהם.

שיטת עבודה זו רלוונטית למספר תחומים בהם ניתן לשכור את שירותיהם של ספקים חיצוניים. במאמר זה ריכזנו כמה אפשרויות לתחומים שתוכל להשתמש בהם.

שיווק

כשהעסק מתרחב ורוצים להגדיל את המכירות ולקדם את המותג של החברה, צריך לחשוב על הגדלת החשיפה של לקוחות למוצר או לשירות. היתרון של שיווק במיקור חוץ הוא היכולת לגשת לקהל רחב יותר דרך השימוש בכלים שיווקיים מתקדמים באינטרנט ובמדיה החברתית. חברות ועסקים משתמשים במומחיות של חברות פרסום כדי ליצור קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות, בפלטפורמות שיווקיות, ובקמפייני דואר אלקטרוני. הן יכולות לעצב עבורך מודעות, ליצור תוכן ולפרסם בגוגל ובמדיה החברתית את העסק שלך כדי שתוכל להתמקד בפונקציות הפנימיות שלו. בנוסף, חברות אלה בדרך כלל מלאות באנשי מקצוע שיכולים לעזור לך להמציא רעיונות יצירתיים ואסטרטגיות מועילות שאולי לא הייתה לך גישה אחרת אליהן.

מכירות

באופן דומה, ייתכן שלעסק שלך אין את הצוות או המומחיות לבצע שיחות מכירה או להגדיר משפכים ותהליכים המיועדים לסגירת עסקאות. על ידי מיקור חוץ לחברות מכירות או לאנשי מקצוע, תוכל  להעביר את המשימות הללו לאנשים מיומנים שיגדילו את המכירות.

הנהלת חשבונות

אחד התחומים הנפוצים ביותר שבהם עסקים קטנים בוחרים לבצע מיקור חוץ הוא הנהלת חשבונות. זאת כיוון שעשוי לקחת המון זמן בכדי ללמוד את כל התהליכים, התקנות והדיווחים שיש לעמוד בהם. בנוסף אין טעם להעסיק עובד במשרה מלאה כאשר צריך לדאוג למשכורות של מספר מצומצם של עובדים.  לעומת זאת, רואה חשבון מיומן יכול לספק את השירות ולבצע את העבודה עם מינימום טעויות. כך היעילות גוברת וניתן לחסוך כסף.

שירות לקוחות

שירות לקוחות הוא השירות והתמיכה שעסק מציע ללקוחותיו, החל מגלישה וקבלת מידע באתר האינטרנט, דרך הזמנת מוצרים או שירותים, ועד לאחר הקניה והשימוש בהם. שירות לקוחות יכול להתבצע במגוון דרכים, כגון טלפון, מייל, אתר אינטרנט, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

חברות גדולות נדרשות פעמים רבות להקמת מוקד שירות אך לחברות ועסקים קטנים יש קושי בהשקעת משאבים רבים, הן של כוח אדם והכשרתו והן של מימון על מנת לפתח מוקד שכזה. לכן מוקד טלפוני במיקור חוץ הוא פתרון נהדר שנותן מענה מקצועי וחוסך הן זמן והן כסף. זהו למעשה מרכז שירות ללקוחות שפועל באמצעות קבוצת נציגים שמטפלים בשיחות טלפון נכנסות מלקוחות ומנסים לפתור בעיות ולספק מענה לשאלות שלהם. מתן שירות לקוחות איכותי מסייעת לשמירה על הלקוחות הקיימים ולגיוס לקוחות חדשים, ולכן רצוי ששירות כזה יהיה מקצועי ויינתן על ידי מוקדים המומחים לכך. בנוסף מוקד טלפוני במיקור חוץ עשוי להשתמש במערכות אוטומטיות להפניות שיחות לנציגים המתאימים ביותר לפתרון הבעיה של הלקוח, וכן להשתמש במערכות טכנולוגיות מתקדמות לניתוח נתונים ולניהול התקשורת עם הלקוחות.

משלוח ולוגיסטיקה

משלוח ולוגיסטיקה במיקור חוץ הוא פתרון פופולרית עבור מוכרי מסחר אלקטרוני שרוצים להתמקד בהיבטים המקוונים והשיווקיים של העסק שלהם. ע"י שכירת שירות של חברה חיצונית מתבצעת העברת המוצרים או הסחורות ממקום הייצור או האחסון למקום היעד. התהליך כולל מספר שלבים שכוללים את האיסוף, האריזה, התייג והשילוח של הסחורות בצורה בטוחה ויעילה. ישנן חברות שמציעות שירותי לוגיסטיקה כולל שירותי משלוח ומעקב אחר הסחורות, כך שתוכל לעקוב אחרי ההעברה של הסחורות שלך ולוודא שהן מגיעות בזמן ובצורה בטוחה ליעדן המתאים.

משאבי אנוש

תחום משאבי האנוש מקיף את כל מה שקשור בהעסקה, השתלבות או ניהול הצוות שלך. הסוג הנפוץ ביותר של מיקור חוץ בתחום זה הוא עבודה עם שירות גיוס עובדים כדי להביא מועמדים מתאימים לתפקיד חדש. בנוסף ישנן אפשרויות להכשרה במיקור חוץ, הטבות לעובדים ופתרון בעיות זמן ונוכחות.

(תוכן שיווקי)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *