Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1703582938:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52805
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 244
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עורך דין מיסים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% פתרון בעיות משפטיות בתחום המיסים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אם נכיר את החוק מקרוב נראה כי לא פעם קיימות דרכים להפחית את תשלומי המס שלנו בעשרות אחוזים. איך נעשה את זה? נסביר כעת הכל.
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 60
        )

)
בית משפט
צילום אילוסטרציה FREEPIK

פתרון בעיות משפטיות בתחום המיסים

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

כל מדינה מתוקנת בעולם המערבי גובה מיסים מהתושבים שלה. אמנם, לעיתים נדמה כאילו מערכת המיסוי היא מערכת אטומה אשר לא באמת באה לקראתנו. אבל האמת קצת רחוקה מההנחה הזו. בסופו של יום, על מנת שנוכל לחיות במדינה מפותחת, מערבית, מתקדמת, אנחנו צריכים תשתיות. גם חנות נעליים לא יכולה לפעול בלי חשמל על אם הדרך, בלי כביש ומדרכה. עם המיסים ,אותם גובה המדינה מהתושבים, היא למעשה מממנת את הפעילות השוטפת שלה בהתאם למדיניות הממשלה. העניין הוא שאופן המיסוי של האזרחים השונים מבוסס על שורה ארוכה של כללים ותקנות. אם נכיר את החוק מקרוב נראה כי לא פעם קיימות דרכים להפחית את תשלומי המס שלנו בעשרות אחוזים. איך נעשה את זה? נסביר כעת הכל.

באילו אופנים המדינה גובה מאיתנו מס

אפשר לומר כי המדינה לוקחת מאיתנו מיסים בדרכים שונות. המוכרת מכולם זו גביה של אחוז מסוים מכלל ההכנסות של כל אזרח בכל חודש. מה שנקרא בשפה שלנו: 'מס הכנסה'. שיעור גובה המס נמדד על פי פרמטרים שונים עליהם עוד נדבר בהרחבה. רק נגיד כי בדרך כלל כל אזרח ישלם בהתאם לגובה ההכנסה שלו על פי מדרגות אותן קבעו במשרד האוצר. יש דרכים להפחית את התשלום הזה, כאמור, נדבר על כך בהמשך. עוד דרך לקחת מאיתנו תשלומים עבור המדינה היא על ידי תשלום עודף על דלק, מה שקוראים לו בישראל 'מס בלו'. מע"מ, הוא הסכום אותו אנחנו מוסיפים על שירותים אותם אנחנו מקבלים. מי שמשקיע בשוק ההון ישלם רבע מסך ההכנסות הפאסיביות שלו וגם בעלי נכסים בענף הנדלן ישלמו סכום לא קטן עבור רכישה של נכס נדלני. שוב אנחנו מזכירים כי בכל קטגוריה כזו יש סעיפים. כאשר מתקיימים תנאים מסוימים, אתם יכולים למצוא את עצמכם משלמים פחות. במילים פשוטות, אם רק תכירו את החומר כנדרש, אתם יכולים לחסוך לא מעט בסופו של דבר.

איך תכירו את החומר ותחסכו הרבה כסף

תכנון מס היא פרוצדורה אשר תעזור לכם לנהל את הבחירות שלכם בצורה הטובה ביותר. אל תתבלבלו. אנחנו לא מדברים על קיום פעולות המנוגדות לחוק כדי להתחמק מתשלומים למדינה. אבל אנחנו כן אומרים כי בליווי של עורך דין מיסים אתם יכולים לנהל את הבחירות שלכם בצורה חכמה יותר, מושכלת וכך, לחסוך לעצמכם הרבה מאוד כסף בסופו של דבר.

כדאי לכם לדעת כי גם היום נמצאים במשרדים של רשות המיסים סכומי כסף אדירים אשר נגבו בגביית יתר מאזרחים שלא מכירים את הזכויות שלהם ולא דרשו לקבל אותם חזרה. עורך דין מיסים עוזר לכם להבין את הפרטים הקטנים במקרה שלכם. כך, אתם יכולים פשוט לגשת לאנשי המקצוע ברשות ולבקש לקבל בחזרה את הכסף שלכם, זה שעבדתם עליו קשה.

להקדים תרופה למכה

לעיתים, מכיוון שהחיים הם לא שחור ולבן, אתם יכולים למצוא את עצמכם בתסבוכת משפטית מפתיעה בלי כל הכנה מראש. עורך דין מיסים הוא מי שיש לו את הידע והכלים המקצועיים ללוות אתכם ,לייעץ לכם ולשמור עליכם בתוך ההליך הפלילי. נכון, אף אחד לא אוהב למצוא את עצמו בעין הסערה. אבל בליווי מקצועי אתם עלולים לגלות כי 'השד לא נורא כל כך'.

אז אם אתם מתלבטים, אל תנסו לעבור את התהליך הזה לבד. פנו כדי לקבל עזרה וייעוץ אצל עו"ד מיסים. מי שמכיר את השדה המשפטי האמור היטב וידע לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

עבודה היברידית מהבית ומהמשרד

שתפועבודה היברידית מגפת הקורונה שהתרחשה בארץ ובעולם לפני כמה שנים בודדות יצרה שינויים מהותיים בדפוסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *