Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1690210518:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 51833
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ציוד כושר
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% ציוד כושר מומלץ לבית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נט. בשנים האחרונות חדרי כושר ביתיים זוכים לפופולריות עצומה. חדר כושר ביתי ופרטי מאפשר לאנשים להתאמן בנוחות לפי לוח הזמנים
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | ציוד כושר מומלץ לבית
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 38
        )

)
ציוד כושר מומלץ לבית צילום אילוסטרציה Freepik
צילום אילוסטרציה Freepik

ציוד כושר מומלץ לבית

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

בשנים האחרונות חדרי כושר ביתיים זוכים לפופולריות עצומה. חדר כושר ביתי ופרטי מאפשר לאנשים להתאמן בנוחות לפי לוח הזמנים שלהם ובלי להשקיע זמן, מאמץ וטרחה בנסיעה לחדר כושר ציבורי. בין שאתם מתאמנים ותיקים, ובין שאתם רק עכשיו מתחילים את שגרת הכושר שלכם, אם תשקיעו בחדר כושר ביתי פרטי משלכם, תוכלו לשפר את שגרת האימונים ולהשיג את היעדים שלכם במהירות. חולמים על חדר כושר פרטי? הינה שישה מכשירי כושר מומלצים שכדאי לכם לכלול בחדר הכושר בבית.

הליכון

הליכון הוא מכשיר כושר קלאסי שנחוץ בכל חדר כושר. הוא עוזר לבנות סיבולת לב־ריאה תוך כדי הליכה מתונה או ריצה מאומצת בתוך הבית מול הטלוויזיה. לכל הליכון יש הגדרות מהירות ושיפוע מתכוונן או ידני שמאפשרים לכם להתאים את רמת האימונים לרמת הכושר וליעדים האישיים. שימוש קבוע בהליכון משפר את בריאות הלב וכלי הדם, שורף קלוריות ומגביר סיבולת, ולכן הוא מכשיר אידיאלי ובסיסי בחדר הכושר הביתי.

מתח מקבילים

מתח מקבילים לבית הוא מכשיר רב־תכליתי שעובד על קבוצות שרירים רבות. הוא מצוין לתרגילי משקל גוף ולחיזוק התלת ראשי, החזה והכתפיים. אפשר להשתמש במתח מקבילים לתרגילים שמחזקים את שרירי הליבה בקלות ובנוחות של הבית. בזכות העיצוב הפשוט והחסכוני שלהם הם תוספת חשובה לכל חדר כושר ביתי כיוון שהם מספקים הזדמנויות לאימוני כוח בלי צורך במשקולות מגושמות.

ספת כושר

ספת כושר, המכונה גם ספסל אימון, היא חלק חיוני ממערך הכושר בבית. אפשר לקנות ספות כושר בעיצובים שונים כולל זוויות שיפוע מרובות. ספת כושר מאפשרת מבחר רחב של תרגילים ומחזקת קבוצות שרירים שונות לרבות החזה, הכתפיים, הזרועות ואפילו הליבה.

משקולות

אימון משקולות הכרחי לבניית כוח ומסת שריר. ערכת משקולות בחדר הכושר הביתי שלכם מעצימה את האימון ומגדילה בהדרגה את היכולת שלכם לשאת עומסים. משקולות מתכווננות שימושיות במיוחד כיוון שהן מאפשרות לכם לשנות את הגדרות המשקל ולהתאים אותן לרמת הכושר שלכם.

מדרגה אירובית

מדרגה אירובית הוא מכשיר כושר פשוט אך יעיל שמעצים את שגרת האימונים הביתית. זוהי פלטפורמה מתכווננת שאפשר להגביה או להנמיך לפי הצורך. מדרגה אירובית מצוינת לאימונים קרדיו־וסקולריים ומוסיפה אלמנט של התנגדות לתרגילי משקל גוף. כמו כן היא מחטבת את שרירי פלג הגוף התחתון ומחטבת אותם. היא קומפקטית ואפשר לאחסן אותה בקלות, אז אם יש לכם מקום מוגבל בבית, אל תוותרו עליה.

גומיות התנגדות

גומיות התנגדות הן ציוד כושר מגוון להפליא ונייד שמתמקד בקבוצות שרירים שונות. אפשר להתאים אותן בקלות לעצימות האימון ולהשתמש בהן לתרגילי פלג גוף עליון ותחתון כאחד. כמו כן, הן מצוינות לתרגילי שיקום שרירים ולמתיחות. הן קלות משקל ולא תופסות מקום בבית, ולכן הן פריט חובה בכל חדר כושר ביתי.

להיכנס לכושר מהסלון

לא קשה לאבזר חדר כושר ביתי. את ציוד הכושר המושלם לבית אפשר לאחסן בקלות כיוון שהוא תופס מעט מאוד מקום. רוצים להיכנס לכושר מהנוחות של הסלון? זה אפשרי בהחלט; רק זכרו להתאמן בצורה בטיחותית ולהשתמש בציוד לפי ההוראות. שיהיה אימון שמח!

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *