Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1541062334:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 169
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 4.11.2018-10.11.2018

שתפו

טלה

השבוע תגלו צורך עז לבטא את דעותיכם האישיות ושיהיה מה שיהיה. השקט שלכם מתפרש כחולשה וזה ממש לא מתאים לכם. חשוב לכם שיראו ויתחשבו בצרכים שלכם. הרצון להשפיע על אחרים חזק במיוחד ועלול לגרום לעימותים.
בן/ת הזוג שלכם יצליחו להפתיע אתכם בהצעה ייחודית ומעוררת נוסטלגיה. המחווה שלו/שלה תגרום לפריחה מחודשת בזוגיות. הטיפ השבועי:אל תהססו לגלות את רגשותיכם, זה יתקבל באהדה רבה אצל הצד השני.

שור

השבוע תיאלצו לקבל החלטות מהירות בגלל הקצב המהיר והמואץ של ההתרחשויות סביבכם.  תפגינו  אכפתיות רבה כלפי האנשים העובדים איתכם, דבר שיתרום לפופולאריות שלכם. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח שיביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. ובכלל, זהו זמן טוב לפיתוח  הקריירה. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי, עם מתחים הקשורים לדאגות ולמועקות אותם טרם פתרתם. יחסים יכולים להציק כרגע ולהוביל להרגשה של מחנק.               הטיפ השבועי:קחו הכל  באיזי ומצאו זמן למנוחה, נסו לא להיסחף לכיוון השלילי, כי המצב זמני.

תאומים

השבוע תחושו צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. מומלץ שתמצאו לכם פינה נוחה ומנותקת לצורך כך. ייתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב. התעסקות בענייני הבית יגיעו לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח ומאמצים מתישים. זה הזמן למסע קניות קטן, רק היזהרו מהנטייה לעבור את הגבול ומלבזבז  סכומים גדולים יתר על המידה. תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי. הטיפ השבועי: רצוי לערוך בדיקות בריאותיות אחת לחצי שנה למען השקט הנפשי שלכם.

סרטן

 השבוע אתם חווים ימים של שינוי והתפתחויות, בעיקר בתחום המימוש העצמי, וזאת הודות לאנרגיות הטובות המרחפות על פני נתיב הקריירה שלכם. מישהו בעמדה בכירה מעריך את שעות העבודה הארוכות והמאמצים שלכם. אתם משקיעים את רוב האנרגיה שלכם מחוץ לבית ומזניחים קצת את המשפחה. הטיפ השבועי: נסו לאזן בין שני התחומים החשובים האלה. מקדו את תשומת הלב לבן/ת הזוג שלכם.

אריה

זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. יש להימנע מרכישות חדשות ומבזבוז יתר. היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. כדאי להתרכז בבניית מסגרת עבודה ובתכנון  ארוך טווח. אתם נכנסים לשלב מעשי יותר בתחומים חדשים ומאתגרים. הטיפ השבועי: פעלו בשיקול דעת כדי לבנות בסיס כלכלי לעתיד לבוא. זה הזמן לקבלת החלטות קשות בתחום הקריירה. רצוי שתתייעצו עם בני הזוג וחברים בטרם תחליטו.

בתולה

השבוע סף הרגישות שלכם גבוה, זו תקופה של מתחים הקשורים לעניינים כלכליים, צפויה אכזבה בתחום הפיננסי הן מצד בני הזוג והן ממקורות אחרים. אל תיבנו על אף אחד. שמרו על בריאותכם, התעסקות בנושאים הקשורים לרוח ימתנו את המתח והדאגות. השבוע רצוי להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים.  הטיפ השבועי: עליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. צפויה אכזבה בתחום הפיננסי הן מצד בני הזוג והן ממקורות אחרים. אל תיבנו על אף אחד.

מאזניים

ימים עמוסים צפויים לכם, אינכם יודעים כיצד לחלק את זמנכם בין כל המחויבויות שהעמסתם על כתפיכם. סוף סוף, אתם מודים בעובדה שהעומס שלקחתם על עצמכם הוא פשוט יותר מידי. זה מה שחברים טובים שאיכפת להם מכם מנסים לומר לכם כבר הרבה זמן ואתם לא ממש מקשיבים. אתם חייבים להאט את הקצב ולמצוא את המתכונת המתאימה אשר תתאים לאורח החיים שלכם, אך מצד שני לא תפגע בכל הסובבים אתכם.האנרגיות הטמונות בכם מעניקות לכם הזדמנות להתחבר לרגשות הפנימיים שלכם, רגשות שרק לעיתים רחוקות אתם מרשים לעצמכם להעלות אל פני השטח. הטיפ השבועי:קחו הכל באיזי ומצאו זמן למנוחה.

עקרב

השבוע יהיה בסימן בעיות ומתחים. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ לא קטן. נסו לקבל זאת ולהתמודד בצורה חיובית. ייתכן שמכרים יבקשו עזרה, יהא עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים  במהלך היומיים הקרובים. זה הזמן למלא לוטו, כי השבוע מסמן אפשרויות טובות בתחום הפיננסי.. הטיפ השבועי: טפלו במשימותיכם באופן עקבי ללא דחיות, אך אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי.

קשת

השבוע ייפתח בסימן חולשה ועייפות, נסו להחזיק מעמד. זה הזמן לעסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. כדאי לשמור על איפוק במערכות היחסים כדי לא להתלקח ולהתפרץ. היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה, נצלו זאת לטובתכם. לאנשי התקשורת שביניכם אין זמן טוב מזה למיצוי היכולת המקצועית. גם ביחסים הביןאישיים תתבטא  היכולת התקשורתית שלכם, אם רק תשכילו לכלכל את דבריכם בתבונה. הטיפ השבועי:אם תגלו רגישות והבנה, תמצאו שיש בכם כוחות בלתי נדלים לבצע כל מטלה

גדי

למרות שבדרך כלל האופטימיות אינה בדיוק הצד החזק שלכם, אתם מגלים במהלך ימים אלה עוצמות  פנימיות שלא הייתם מודעים לקיומן. מצב הרוח משתפר ביחס לשבועות האחרונים ועמו המצב הבריאותי. אנשים שסמכתם עליהם מאכזבים אתכם, אבל אתם לא מאבדים את הכיוון, לא מבזבזים זמן מיותר על היעלבויות ואפילו מצליחים להתחזק.  הטיפ השבועי: חישבו על העלאה במשכורת או על קידום מקצועי.

דלי

השבוע תגלו במפתיע רגישות יתר בתחום הרומנטי, דבר שיועיל לכם בהעמקת הקשרים. הפנויים ביניכם עשויים להדק קשר לא צפוי. זה הזמן לשדרוג מערכות היחסים  לכיוונים רציניים, לשותפויות ולבחינה מחודשת של המטרות והיעדים. בימים גשומים אלה המערכת החיסונית שלכם חלשה, אתם עלולים להידבק  במחלות עונתיות, קיימת נטייה לעייפות מצטברת מחוסר שינה ומתשישות. הטיפ השבועילנוח, לנוח, לנוח.

דגים

צפוי לכם פרק זמן הפכפך רצוף החלטות שיוצרות לא מעט לחץ. למרות שאתם סובלים מחוסר יציבות חומרית, הרי שיש לכם תחושה מפתיעה של אופטימיות שאתם מקרינים כלפי חוץ. הגישה החדשה והחיובית שאתם מנסים לבסס בתחום החיים החברתיים יכולה גם היא להביא לשינוי מהותי בחייכם. הטיפ השבועילמדו ליהנות מהקיים ומרגעי האושר הנדירים.

בברכת הצלחהמזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *