Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => רמטכל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => רמטכל, גזענות וחוסר משילות
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1306
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 361
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => רמטכל, גזענות וחוסר משילות
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => רמטכל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

רמטכל, גזענות וחוסר משילות

שתפו

על מינוי הרמטכל

תהליך המינוי של גדי אייזנקוט הוא בעייתי, אם כך מנהלים את המדינה אז אוי ואוי לנו. לגדי אייזנקוט הוצע לפני 4 שנים להיות רמטכ”ל. בהחלטה אצילית שאין כדוגמתה הוא דחה את המינוי וביקש למנות את במקומו את גנץ. גנץ היה סגן הרמטכ”ל ואייזנקוט חשב שהוא לא היה סגן רמטכ”ל, ולכן חסר לו התהליך שמכשיר אותו לרמטכ”ל. זה לא רק מעשה אצילי, זה גם מעשה חכם ואחראי מאין כמותו. רמטכ”ל הוא תפקיד קשה ותובעני, גורל המדינה יושב לך על הכתפיים. לכן אני לא מבין את נתניהו, הוא מכיר את איינזקוט שנים, כסגן רמטכ”ל, עכשיו הוא רוצה לבחון אותו בעוד פגישה ועוד פגישה? הוא כך גם מבזה אותו והוא גם פוגע בעבודה של צה”ל. לסגן הרמטכ”ל הבא לא יהיה מספיק זמן ללמוד את התפקיד. מדובר בהתנהלות חסרת אחריות של נתניהו.

על הפחד מערבים וגזענות

יש כיום בחברה היהודית פחד מערבים, פחד מוליד גזענות. אני רוצה לספר לכם סיפור קצר. מכרה וותיקה ומבוגרת התארחה אצלי, כאשר היא ביקשה לחזור לביתה, היא ביקשה להזמין לה מונית שתיקח אותה ליעדה וציינה מפורשות “לא מונית של ערבי“. שאלתי אותה למה? היא כצרכנית חדשות אובססיבית, הסבירה לי בפרוטרוט, על מקרה נהג המונית שרצח את שלי דדון על רקע לאומני, הזכירה את החשד שערבים חתכו את הכבלים של אותו מנקה חלונות, שנפל את מותו, שוב על רקע לאומני. אותה מכרה אינה גזענית, אני מעיד עליה כאלף עדים. אבל הפחד מכרסם. גם כשטענתי בפניה שרוב רובם של הערבים, כמו גם היהודים, הם שומרי חוק, היא הנידה את ראשה בהסכמה,והוסיפה “אבל אני מפחדת“. זו המציאות המדאיגה. אפשר להבין ולא להסכים, אבל אי אפשר לזלזל בפחד  הקמאי הזה, מה יכולתי לומר לאותה מכרה?

על חוסר המשילות

אני רואה ושומע את ההתקוטטות בין ראש הממשלה ושריו, יאיר לפיד מופיע בתקשורת ותוקף את ראש הממשלה, הוא טוען שראש הממשלה מזניח את ענייני המדינה. הוא מביא לדוגמא את העובדה, שראש הממשלה לא מתעניין בשביתה הכללית במשק. אני מאמין ליאיר לפיד וזו עוד סיבה להיות מודאג, אבל מעבר לכך, איך אפשר לתפקד, כאשר שר בכיר יוצא ותוקף את הראש הממשלה. אין אחר ורע למציאות ההזויה הזו. יש ממשלה וכל שר סוחב לכיוון אחר והעגלה הזו ששמה ישראל תקועה בבוץ, ללא יכולות לקבל החלטות חשובות לגורלה של המדינה.

השיטה הפוליטית הזו עוד תחסל אותנו. הגיע הזמן שנשנה את השיטה על ידי העלאת אחוז החסימה, כך שיהיו שלוש מפלגות גדולות וכולם יחסו תחת קורתם, יהודים ערבים וחרדים, הפילוג בעם הוא דבר נורא, חוסר היכולת למשול מפחיד ופוגע בבסיס הקיום שלנו. אני רוצה ממשלה עם דרך וכיוון, שתציע ותפעל על פיו ללא סחטנות של מפלגות הקטנות. בתום הקדנציה, העם יחליט האם להשאיר את הממשלה בשלטון אם לאו.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *