שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay
צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפו

כמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. הוא שם כדי להרים לנו, להביך אותנו וגם כדי להבליט כמה תכונות (שייתכן שנעדיף להסתיר). אז מה בדיוק האלכוהול מספר עלינו? מומחי האלכוהול ברשת ג'נטלמן מציגים את המילון המלא לשתיין

החבר

מבחינתך אין דבר כזה סופ"ש בלי יציאה עם החברים, ואם הם שוב נתקעים בבית, אפשר לסמוך על אחינו: אתה מאובזר היטב עם שתייה שכולכם אוהבים, והז'יטונים מחכים במקום הקבוע ליד עשרות כוסות השוטים, שיספיקו גם למשחק ההזוי ביותר שתמציאו הפעם.

המאובזר

אתה תמיד מוכן מראש לכל מקרה, והמילה 'לאלתר' לא נמצאת אצלך בלקסיקון. מחזיק המפתחות שלך לא מבייש חגורת כלים של שיפוצניק, וכמו שאתה פותח לכל החבר'ה תמיד את השתייה, אתה גם זה שמדליק את הגחל בנרגילה. לא פראייר – מאובזר.

הקמצן

אתה מתקומם על המחיר של כל יציאה, ולקולנוע מגיע עם שתייה וחטיפים מהבית. לפני המסיבה "מתדלק" עם החברים בבית עם השתייה במבצע מהסופר, וליתר ביטחון תיקח איתך אחר כך גם פלאסק למועדון. ואתה בטח לא מוציא את האוטו.

הקלאסי

אתה לא מתפשר על פחות מבלו לייבל, שותה רק מכוסות קריסטל ושוטים זה לחלוטין לא לרמה שלך. מקרר היינות שלך מכוון תמיד על הטמפרטורה המדויקת, והחברים שלך כבר יודעים בעל פה את הסיפור על סיור הטעימות האחרון בייקבי פרובאנס, וזה למה הם שותים כל כך הרבה.

המתלהב

יש לך גופיה של ג'ק דניאלס, פוסטר של ג'וני ווקר על הקיר ואת קורס הברמנים סיימת לפני סוף י"ב. יש לך שמות משלך לקוקטיילים שאתה שידרגת – שכמובן מככבים באופן קבוע אצלך בסטוריז, וגם את החביתה בבוקר אתה מכין עם השייקר.

בתמונה: בחורה עם כוס שתיה על בר. סתם שתהיה לכם עוד סיבה להיכנס לכתבה

בחורה אלכוהול צילום אילוסטרציה: Pixabay
צילום אילוסטרציה: Pixabay

כתבה מעניינת:

חגיגת קונצילה ריגטה עם עגבניות שרי צלויות, קלמטה ומוצרלה צילום אפיק גבאי (1)

קונצילה ריגטה – איטלקית 100%

שתפומתחשק לכם איטלקית 100% על הצלחת? קבלו מתכון של פסטה קונצילה ריגטה עם עגבניות שרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *