פארק הכלבים בגבעת רם. צילום פרטי
פארק הכלבים בגבעת רם. צילום פרטי

בגבעת רם טוענים להזנחה מתמשכת בפארק הכלבים

שתפו

תושבים התלוננו על הזנחה בפארק הכלבים בשכונת גבעת רם ושלחו עצומה חתומה לעיריית כרמיאל, בעירייה טוענים בתגובה: תיקנו את מרבית הליקויים

מאת גיל דובריש

״בקיץ חם מדי, בחורף בוצי מדי״ התלוננו תושבים בגבעת רם על פארק הכלבים בשכונה. בעירייה טוענים כי מיהרו לטפל בליקויים ותיקנו את מרביתם בתוך שבוע – אך לדברי התושבים העבודה במתחם רחוקה מסיומה.

לפני כ-4 שנים הוקם בפאתי גבעת רם פארק כלבים חדש שהיה אמור להיות פינת חמד עבור בעלי החיים ובעליהם. אלא שתושבים בשכונה ציינו כי הפארק נותר מוזנח מיום הקמתו ולא היה ראוי – לא לבני אדם ולא… לכלבים.

במהלך חודש אוגוסט אספו תושבים בגבעת רם מעל 100 חתימות והגישו לעיריית כרמיאל עצומה הקוראת לפעול לתיקון הליקויים בפארק הכלבים המוזנח בשכונה.

״הפארק לא נקי בכלל, יש בו מתקנים שבורים, הוא מכוסה באדמה שהופכת לעיסת בוץ בזמן הגשמים. אין מקומות ישיבה מלבד שני ספסלים באחד הקצוות ואין מקומות מוצלים מלבד הספסלים, כך שגם בקיץ וגם בחורף אי אפשר לטייל במקום עם הכלבים״ התלוננה תושבת גבעת רם. ״השטח זרוע בסלעים מחליקים שמסכנים את האנשים וגם את בעלי החיים שלהם. בגלל המחסור במקומות מוצלים רוב האנשים מגיעים לטייל בפארק רק אחרי רדת הערב, כשמזג האוויר מתקרר – אבל בגלל חוסר תאורה מספק קשה להבחין בסלעים על הקרקע ואנשים עלולים למעוד ולהיפגע. מסוכן!״

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

לדברי אדם אחר, מיד עם הקמת הפארק התריעו הוא ותושבים נוספים על הליקויים הרבים במקום, אך דבר לא נעשה במשך תקופה ארוכה. התושבים החליטו להגיש עצומה לעירייה ובמקביל פנו אלינו, לעיתון זהר הצפון ופורטל זהר.נט, במטרה להשמיע את קולם.

בעירייה מציינים בתגובה: ״ראש העיר משה קונינסקי וצוות מינהל שפ"ע בראשותו של ראש המינהל יעקב סודרי, קיים מפגש עם 5 נציגים מטעם התושבים במתחם הפארק שהוקם לפני כ-4 שנים, שבמהלכו הנציגים ביקשו לחדש מתקנים, למצוא פתרונות להצללה, לתקן ברזיה, לתקן ולחדש ספסלי ישיבה״.
״כעבור שבוע ממועד הסיור, הליקויים טופלו – הברזייה תוקנה ועוצבה עם חלוקי נחל, הוצבו ספסלים ונצבעו והמתחם עבר נקיון יסודי, כאשר נשתלו 8 עצים לכשיגדלו ייצרו הצללה. ובנוסף, מתקני המשחק של הכלבים תוקנו וחודשו. בקרוב, גם תבוצע עבודת ריצוף עם אבן מגורדת״.

תמונות שצילמו התושבים: טוענים להזנחה מתמשכת:

פארק הכלבים גבעת רם תושבים מתלוננים על הזנחה צילום פרטי 2021-09 פארק הכלבים גבעת רם צילום פרטי

תמונות שצולמו ע״י מינהל שפ״ע, העירייה טוענת שטיפלה ברוב הליקויים:

פארק הכלבים בגבעת רם כרמיאל העירייה טוענת שטיפלה צילום מינהל שפ״ע פארק הכלבים בגבעת רם כרמיאל העירייה טוענת שטיפלה צילום מינהל שפ״ע

 

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *