Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1700727415:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 52642
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 246
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עקיצה בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => הכרמיאלי ש"נעקץ" - והתלונה שנסגרה בתוך יום
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תושב כרמיאל התלונן במשטרה על אדם ששכר ממנו דירה בכרטיס גנוב ונדהם לגלות שהתיק נסגר כעבור פחות מ-24 שעות. המשטרה: מדובר בסכסוך עסקי
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | הכרמיאלי ש"נעקץ" - והתלונה שנסגרה בתוך יום
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 925
        )

)
הונאה מרמה כרטיס אשראי
צילום אילוסטרציה: Freepik

הכרמיאלי ש"נעקץ" – והתלונה שנסגרה בתוך יום

שתפו

תושב כרמיאל התלונן במשטרה על אדם ששכר ממנו דירה בכרטיס גנוב ונדהם לגלות שהתיק נסגר כעבור פחות מ-24 שעות. המשטרה: מדובר בסכסוך עסקי – עניין לבית המשפט ולא לחקירה פלילית

מערכת פורטל זהר.נט

תושב כרמיאל, "נעקץ" לטענתו על-ידי אדם ששכר ממנו דירת נופש ושילם לו בכרטיס אשראי גנוב. לטענת האזרח, אנטולי חייקין, המשטרה סגרה את התלונה שהגיש בתוך פחות מ-24 שעות, מבלי לספק לו הסבר הגיוני. וזה לא הכול – מתברר שהחשוד במעשה, תושב מרכז הארץ, נתפס ונעצר לפני כמה ימים, אבל בגלל חשד לעבירות הונאה ומרמה אחרות. והכסף? "כפרות" עליו.

אנטולי, בעל דירת נופש באילת, השכיר אותה בקיץ 2022 לתושב מרכז הארץ למשך 4 לילות. השוכר שילם את המחיר שסוכם, 3500 שקלים, בכרטיס אשראי ובפריסה לעשרה תשלומים. כעבור מספר חודשים, קיבל חייקין הודעה מחברת האשראי כי התשלומים מבוטלים והכסף שנגבה יוחזר לבעל הכרטיס, אשר הכחיש כי היה מעורב בעסקה כזו. התברר שכרטיס האשראי בו השתמש השוכר שייך בכללל לאדם אחר – שהופתע לראות חיובים לא מוכרים בחשבונו – וביטל את הכרטיס. חייקין יצר קשר עם השוכר, וזה הודה כי השתמש בכרטיס לא שלו, הסביר שהוא על-שמו של "לקוח שחייב כסף" והבטיח להחזיר את החוב. הזמן חלף ועבר, והשוכר התחמק מהתשלום בכל פעם באמתלה אחרת, עד שבחודש אוקטובר האחרון חייקין התייאש, פנה למשטרת כרמיאל והגיש תלונה.

למוחרת, תוך פחות מ-24 שעות מרגע הגשת התלונה, קיבל אנטולי הודעה מהמשטרה על סגירת התיק והחלטה שלא לחקור את העניין. "אני בהלם – מרגיש שבכלל לא טרחו לבדוק את התיק ואת פרטי התלונה, מה כבר הספיקו לעשות תוך 24 שעות שהחליטו לסגור את התיק? פעלתי כמתבקש מכל אזרח שומר חוק והגשתי תלונה על אדם שהוא רמאי ונוכל, והמשטרה בכלל לא התייחסה אליי. מי יודע עוד כמה קורבנות הוא עקץ כמו שעקץ אותי ובאילו סכומים" אומר חייקין.

לפני מספר ימים הופתע אנטולי כשנתקל בכתבות שפורסמו בתקשורת על אותו שוכר שחמק מתשלום, אשר נתפס ונעצר על-ידי המשטרה בחשד כי התחזה לרופא שיניים, "טיפל" וגבה כספים במשך שנים ממטופלים רבים ללא שום השכלה רלוונטית או רישיון לעסוק ברפואת שיניים.

"זה אותו אדם!" אומר אנטולי. "זה האיש שהתלוננתי נגדו, מתברר שהוא נוכל סדרתי. כעת מוזר לי עוד יותר שהמשטרה לא בדקה לעומק את התלונות שלי נגד האדם הזה".

פנינו אל המשטרה לבדוק את העניין ובתגובה נמסר לנו: "התיק נסגר כי מדובר בסכסוך עסקי, מאחר שבעל הכרטיס החשוד כגנוב לא הגיש תלונה כלשהי במשטרה. היתה כאן למעשה תלונה של אדם כלפי אדם אחר בטענה שלא שילם לו כספים המגיעים לו – וזה עניין לבית המשפט ולא לחקירה פלילית. מה עוד, שהתלונה היא על אירוע שהתרחש לפני זמן רב, בחודש יוני 2022".

עוד נמסר מהמשטרה כי בעקבות מעצרו של החשוד בהתחזות לרופא שיניים ומעשי הונאה ומרמה, נפתח מחדש התיק של אנטולי חייקין, כחלק מחומר החקירה נגד אותו חשוד.

לכתבות המלאות בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

מחבל טרור טרוריסט

נמנע פיגוע בכרמיאל? נחשפה חוליית טרור באזור

שתפושב"כ והמשטרה עצרו 13 חשודים בהתארגנות פעילות טרור שתכננו לבצע פיגועים בארץ, רוב החשודים: תושבי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *