Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1671716302:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 50504
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-12-22
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1811
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אסתטיקה דנטלית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% התפתחות אסתטיקה דנטלית בישראל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => זהר.נט. בכל מה שקשור לבריאות השיניים, אין עוררים על כך שצריך לשמור עליהם כמו שצריך ולדאוג לטפל ולשמר אותן. אבל לא פחות חשוב מכך החיוך שלנו
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 62
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 87
        )

)
מרפאת שיניים מטופלת צילום אילוסטרציה: Freepik
צילום אילוסטרציה: Freepik

התפתחות אסתטיקה דנטלית בישראל

שתפו

מערכת זהר.נט

בכל מה שקשור לבריאות השיניים, אין עוררים על כך שצריך לשמור עליהם כמו שצריך ולדאוג לטפל ולשמר אותן. אבל לא פחות חשוב מכך החיוך שלנו שווה התייחסות מכבדת יותר – פה מסודר, נקי ובריא הינו רכיב לחיים איכותיים ורמת ביטחון עצמי טובה יותר!

טיפולי שיניים קוסמטיים כוללים טיפולים דנטליים שונים שמטרתם לספק מבנה שיניים חזק, יציב, מיושר, יפה ונקי. כדי לעבור הליכים קוסמטיים ואסתטיים לשיניים ניתן לפנות דרך מרפאת השיניים המומלצת של דוקטור מאיר ממרייב – המומחה לטיפולי שיניים סטנדרטיים, אסתטיים וקוסמטיים!

מהי רפואת שיניים קוסמטית?

מטרה של רפואת שיניים הינה בשיפור המראה והאסתטיקה של השיניים, לחיוך מושלם ונקי יותר. מטיפולי השיניים הקוסמטיים הנפוצים ביותר ניתן למנות הלבנת שיניים, יישור שיניים והדבקת ציפויי מגן והלבנה. רפואת שיניים קוסמטית שמה בתור מטרה ליצור אצל המטופלים חיוך יותר מאוזן, ישר, סימטרי ואסתטי, כזה שמושך את העין ושובה את הלב של הצופים. טיפולים אלו נפוצים במיוחד בקרב בני החברה הגבוהה, סלבריטאים, שחקנים וידוענים שמרבים לטפח את המראה והנראות החיצונית שלהם אל מול המצלמה והראי. שירותי רפואת שיניים קוסמטיים נפוצים כוללים הלבנת שיניים, הדבקת שיניים, ציפוי ועיצוב שיניים וחניכיים.

מה ההבדל בין רפואת שיניים "רגילה" לקוסמטית?

רופא שיניים כללי הוא מספק טיפול הכרחי שנותן מענה לבעיות בריאותיות ממשיות – זיהום, עששת, דלקת חניכיים, שן שבורה וכדומה. בנוסף, הם מציעים טיפולים מונעים כמו ניקוי שיניים ואבנית, טיפולים משקמים, סתימות, כתרים וגשרים. רוב טיפולי השיניים הסטנדרטיים תפקידם לשחזר את המראה והבריאות התפקודית. לעומת זאת, רפואת שיניים קוסמטית מתמקדת בהבלטת החיוך ושיפורו, מבחינת מראה וסדר. טיפולים אלו מטרתם לשפר את המראה הכללי של השיניים והחניכיים שלכם.

למי מומלץ ללכת על טיפול שיניים אסתטי?

רפואת שיניים אסתטית וקוסמטית עשויה להיות אופציה מעולה עבור אנשים עם שיניים סדוקות או שבורות, אנשים שיש להם מרווחים בין השיניים ועקמומיות, צבע עכור או כתמים על גבי זגוגית השן וכל מקרה שמכער את המראה הטבעי, הישר והמסודר של השיניים.

מי יכול לעבור טיפולי שיניים קוסמטיים?

במידה והמטופל בעל שיניים וחניכיים בריאים במידה סבירה, הוא יכול לפנות ולקבל טיפולי שיניים קוסמטיים ואסתטיים. אך אם יש צורך בטיפול שיניים "רגיל" למניעה או טיפול של בעיות שונות כמו דלקות, אובדן שיניים, עששת, חורים ועוד – זו תהיה העדיפות הראשונה ורופא השיניים ימליץ על טיפול סטנדרטי מתאים. ברגע שתחלימו מאותה בעיה בצורה מלאה, תוכלו לשקול המשך טיפול אסתטי וקוסמטי לשדרוג המראה.

הלבנת שיניים

עם השנים הצבע הטבעי של השיניים שלנו – לובן טבעי – פוחת, ובמקומו נוצרים כתמים בצבעים בז' וחום בהיר או צהבהב. זה קורה בכלל הרגלי הצריכה שלנו – אוכל, שתייה של משקאות כמו קפה, תה ואלכוהול, עישון ועוד. הלבנת שיניים מקצועית יכולה להלבין בצורה משמעותית את הציפוי של השן ולהחזיר את החיוך הראשוני הטבעי שלכם.

הדבקת ציפוי לשיניים

הדבקת ציפוי על גבי זגוגיות השיניים כוללת מריחה של תרכובת שרף מיוחדת בצבע הטבעי של השן שלכם. רופא השיניים משתמש בחומר זה על מנת לכסות ולהסוות סדקים ופגמים בצבע. יש לציין כי הדבקת ציפוי שיניים יכולה לשנות את צורתה של השן ואף להפוך אותה רחבה, ארוכה או אחידה בין כולן. הדבקת שיניים יכולה להחזיק מעמד בין חמש עד שבע שנים בממוצע, ולא לכל החיים.

עיצוב שיניים וחניכיים

לפעמים אדם נולד אם שיניים לא ישרות או חניכיים לא סימטריות. לפעמים זה מגיע עם בעיה רפואית שיש לה צורך טיפולי, ולפעמים זה רק עניין קוסמטי בלבד שמציק למטופל. בהליך עיצוב שיניים ניתן להסיר שכבות זעירות של האמייל  המצפה את השן כדי להביא ליישור אופטימלי. בעיצוב חניכיים רופא השיניים מסיר רקמת חניכיים עודפות ומעצב מחדש את קו החניכיים הבסיסי להשגה של מראה מאוזן וסימטרי.

(תוכן שיווקי)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *