עבודות להנחת קו ביוב. צילום ארכיון עין כרמים
עבודות להנחת קו ביוב. צילום ארכיון עין כרמים

עין כרמים יחליף את קו הביוב הישן במצפה נוף

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

תאגיד המים והביוב של כרמיאל עין כרמים, יחל לבצע בימים הקרובים עבודות לשדרוג קו הביוב היורד מרחוב מצפה נוף לכיוון רחוב דרור המחודש, בו הונח לאחרונה קו ביוב מאסף בקוטר גדול.

קו הביוב הקיים, העובר מתחת לבתים שמספרם 2 עד 22 ברחוב מצפה נוף, הוא קו ישן שנבנה עם הקמת השכונה לפני שנים רבות והתוואי שלו קשה לתפעול ואחזקה, שכן חלקו מונח בתוך חצרות פרטיות.

במסגרת הסדרת הקו, יבצע תאגיד עין כרמים הקמת קו ביוב חדש בתוואי ציבורי, שיאפשר במידת הצורך גישה נוחה ומהירה יותר של צוותי האחזקה מהתאגיד לקו. בנוסף, יבוצע שדרוג למקטע נוסף של קו ביוב אחר, היורד מרחוב חן אל רחוב דרור.

השדרוג של הקווים הללו, מבוצע כחלק מתכנית ההשקעות ארוכת הטווח של התאגיד, שמטרתה לשפר את מהלכי הביוב הקיימים ולמנוע גלישות ביוב עתידיות.
מתוך התחשבות בתושבים ועל מנת למנוע הפרעה לתנועת הנהגים והולכי הרגל ברחובות המדוברים, הפרויקט יבוצע בשטחים הפתוחים שבין הבתים של הרחובות מצפה נוף וחן לבין רחוב דרור.

מנכ״לית תאגיד עין כרמים בת שבע אבוחצרה אמרה: ״לצד הפיתוח המתמיד של תשתיות המים והביוב, התאגיד מיישם את תכנית ההשקעות ארוכת הטווח שלו, על מנת לשמור על קווי ביוב ומים תקינים וחדישים. תאגיד המים שם לו למטרה להמשיך ולהעניק את השירות האיכותי ביותר בעבור תושבי כרמיאל וכך הוא פועל באמצעות צוותי עובדים מצוינים ומקצועיים״.

(תוכן מקודם)

גם על זה תוכלו לקרוא בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *