Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2155
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => איך שינתה כיפת ברזל את כללי המשחק
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => איך שינתה כיפת ברזל את כללי המשחק
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 79
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 446
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => איך שינתה כיפת ברזל את כללי המשחק
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => איך שינתה כיפת ברזל את כללי המשחק
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
אנחנו צריכים להזהר במסרים שלנו בתקשורת, נדמה לי שהחמאס הבין שישראל אינה מעוניינת בהסלמה ואז הוא החליט לנסות את למתוח את העצבים של הישראלים, זה חייב תגובה שחייבה תגובה שכנגד וכך הגענו לאן שהגענו.

איך שינתה כיפת ברזל את כללי המשחק

שתפו

כמה וכמה תובנות בעקבות המבצע.

א. אנחנו צריכים להזהר במסרים שלנו בתקשורת, נדמה לי שהחמאס הבין שישראל אינה מעוניינת בהסלמה ואז הוא החליט לנסות את למתוח את העצבים של הישראלים, זה חייב תגובה שחייבה תגובה שכנגד וכך הגענו לאן שהגענו. מי שמוציא תגובות לתקשורת, מוטב שיזכור איפה אנו חיים, זו וילה בג’ונגל. כל סממן של חולשה מזמין התקפה.

ב. פרחים ושושנים לעמיר פרץ, שבניגוד לבכירים בצה”ל, בניגוד לדעת ראש הממשלה אהוד אולמרט, בניגוד לביקורת הקשה של מיכה לינדשטראוס, הוא החליט על כיפת ברזל. זה שינה את כללי המשחק בזירה.האויבים שלנו הבינו שלא יכולים עלינו במלחמה, אז הם מפעילים רקטות.יש תשובה. פרס ישראל לעמיר פרץ.

ג. הפלסטינאים – לכול אלה שאומרים הפלסטינאים מסכנים, עם תחת כיבוש, אני אומר, בעזה אין כיבוש ובכל זאת יש טילים על ישראל. הם הביאו עליהם את הצרה הזו של שלטון החמאס. הם בחרו בחמאס בבחירות דמוקרטיות. חלק גדול מהעם הפלסטינאי, אם קיים כזה עם, מעולם לא ויתר על השאיפה להשמדת ישראל. אם הם היו מניחים את הנשק, מחר היה הסכם שלום איתם, אבל כנראה הם לא מעוניינים בשלום.

על “האביב הערבי”

לא אביב ולא בטיח. העולם רואה בתמונות וקולות את מעשי הזוועה שמתרחשים בעירק וסוריה. זה טירוף אסלאמי ערבי. אין לי הסבר לטירוף הזה. עובר אדם עם קלצ’ניקוב ומרסס טור של אנשים ילדים וטף, ערבים, אלה הם אחיו ללאום ולדת. צעיר ערבי אחר יליד לונדון נוהג בטרקטור ומושך אחריו גופות של אזרחים הרוגים, הוא מתראיין ומתפאר במעשי הזוועה שלו. זה בחור שלא גדל תחת כיבוש. הוא גדל והתחנך באנגליה.שאלו את אביו איך הוא מסביר את פשר המעשים הנוראיים? האב הסביר שזה בגלל הדרשות במסגד.

נשאלת השאלה האם יש כאן עניין של גנים מרושעים, או שמדובר בדת קיצונית שמחנכת למעשי פשע? אני נוטה לחשוב כמו שכתוב בתנך “בצלם אלוהים ברא האדם“. כולנו נולדים שווים, טובים ותמימים. כל הרע הזה נובע משילוב של דת קיצונית ומשטרים אפלים, בעלת מאפיינים של ימי הביניים.
מאז ימי הנאצים לא נראה בעולם מעשי זוועה  מהסוג הזה. זה יטיל כתם על המוסלמים ועל הערבים בפרט, כתם למאות השנים הבאות.

הכרעה ברורה

אני מציע למדינת ישראל שבסיבוב הזה, ההכרעה צריכה להיות ברורה, חדה ומוחלטת. אסור למצמץ, מסביב מביטים בנו החיזבאללה ושאר קבוצות תוצרת אלקעידה. אם זה יסתיים בתיקו, זה יזמין עוד סיבוב בשנים הבאות.

במלחמה הזו בנימין נתניהו צמח להיות מנהיג מהמעלה הראשונה, הוא ניהל ומנהל את המלחמה בקור רוח, בשקט, תוך התייעצות עם כל הגורמים, עד כה אפס טעויות. מקווה שימשיך כך.

אבו מאזן – הוא התבטא לאחרונה, כי “החמאס מסרסר בדמם של תושבי עזה“. אני מברך אותו על האמירה השפויה והאמיצה  הזו. מאז ומתמיד ראיתי בו מנהיג ראוי, שפוי, מתון, כזה שיכול להיות השכן ממול. הלוואי ומתוך הכאוס הזה,יצמח הסכם שלום בנינו לבין הפלסטינאים, זה יהיה יום מאושר בחיי הרבה ישראלים וגם פלסטינאים.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *