בית / Uncategorized / תוספי תזונה – לא מה שחשבתם
תוספי תזונה - לא מה שחשבתם
תוספי תזונה - לא מה שחשבתם

תוספי תזונה – לא מה שחשבתם

שלום חברים, היום נדבר על תוספי תזונה. כפי שכבר ציינתי בעבר, תוספי תזונה הכרחיים מאוד למי שמתכוון לעבוד קשה על פיתוח הגוף שלו.

70 אחוז מההצלחה שלנו היא מה, איך ומתי מכניסים לפה. כל מי שיוצא נגד תוספי התזונה ואומר שהכל שם מורכב מכימיקלים ולא יודע באמת מה זה, עושה זאת כנראה מסיבות אינטרסנטיות, ממציא סיבות ומלכלך על תעשייה שלמה.

תוספי התזונה הם חלק בלתי נפרד ממפתחי גוף! חשוב לציין כי  כל התוספים בארץ נבדקו ע"י משרד הבריאות ומשווקים בפיקוחו ובאישורו, לרובם יש אפילו אישור כשרות, כך שמבחינת הדת הם מותרים לשימוש. מבחינה כספית, כמובן שיש טווח מחירים רחב, יש תוצרת ארץ ויש יבוא מחו"ל. המחיר משתנה בהתאם.  גם פה אפשר להסתדר עם הנושא הכספי.

נתחיל מהמוצר הכי פשוט והכי חשוב בפיתוח גוף וזו אבקת חלבון . ספורטאי שרוצה להגיע לתוצאות של ממש, חייב לצרוך ביום לפחות 2 גרם חלבון לק"ג אחד של מסת גוף ובשביל להגיע למצב הזה בלי אבקת חלבון, מאוד מאוד קשה ומתיש. בנוסף באבקת חלבון יש גם חומצות אמינו שתפקידן לשקם מהר יותר את השריר ולתת לו מקסימום הספק.

אבקות חלבון מתחלקות לסוגים שונים. כדי לדעת מה הסוג המתאים לכם, כמובן שקונים את המוצר מאדם שמבין בתזונה ובתוספים, ולא מפקידים בחדרי כושר שלא תמיד יש להם מושג מה דרוש לכם. אני רואה הרבה מאוד אנשים מוכרים תוספי תזונה לכל אחד, כשלמעשה אין להם מושג מה ואיך להשתמש, איזה סוג מתאים למי, כמה מינון וכך הלאה. בגלל זה, חשוב להתייעץ עם ספורטאים ואנשים שמבינים בנושא ולא להתחיל  לצרוך תוספים על דעת עצמכם.  חשוב מאוד גם לא לעבור את כמות החלבון בגוף מכיוון שהדבר ייצור לחץ על הכליות. צריך לשמור על מינון מדוייק וגם חשוב מאוד לא להתייחס לאבקת חלבון כתחליף לאוכל. כשמו כן הוא – זה תוסף תזונה, כלומר בנוסף למזון שלכם. אבקת החלבון מוסיפה דברים חיוניים לשריר שלנו, אבל חשוב לאכול באופן סדיר, לפחות 4 ארוחות בשעות קבועות ביום.  זה עניין מאוד חשוב.

אני כבעל ידע שעדיין לומד בכל יום דברים חדשים, משוכנע ובטוח שתוספי תזונה הכרחיים לנו, אבל גם מאוד חשוב לדעת להשתמש בהם נכון!

אני מאחל שבוע נפלא עם הרבה אנרגיות והרבה ספורט…

הטיפ השבועי: התחיל החורף, לכן יש לצרוך כמה שיותר ויטמין C ובהגעה לאימון חייבים לשמור על חום הגוף ולהתאמן באופן ממושך. הסיבה: יש לשמור על שרירים במצב חם כדי למנוע פציעות!

 
שתפו

כתבה מעניינת:

קריספיתה צילום נורית פלד-min

על קריספיתה שמעתם?

על פיתות טחינה כבר שמעתם? קבלו את הקריספיתה! חברת אחוה, יצרנית הטחינה, בשיתוף אורן בקר ונורית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

SHOP NOW
close-link
//set menu items with childrens to be clickable