Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1661694660:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49816
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-08-28
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2678
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => האאט משלוחים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => יש האאט: אפליקציית המשלוחים החדשה מגיעה לכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כרמיאל נבחרה להיות הראשונה בצפון ובמגזר הכללי שבה פועלת האפליקציה. בין המשקיעים במיזם גיגי לוי וייס, סר רונלד כהן ואייל ולדמן מלאנוקס
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | יש האאט: אפליקציית המשלוחים החדשה מגיעה לכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 416
        )

)
האאט שליח צילום פריד נאסר ויח״צ
צילום: פריד נאסר ויח״צ

יש האאט: אפליקציית המשלוחים החדשה מגיעה לכרמיאל

שתפו

העיר נבחרה להיות הראשונה בצפון ובמגזר הכללי שבה פועלת האפליקציה. בין המשקיעים במיזם – מייסדי קרנות השקעות כמו גיגי לוי וייס, סר רונלד כהן ואייל ולדמן שזכור מהאקזיט עם מלאנוקס

מאת גיל דובריש

תגידו ״היי״ לאפליקציית המשלוחים של הפריפריה, HAAT שמספקת משלוחים ביישובים אותם האפליקציות ״הגדולות״ פשוט לא סופרות. בימים אלה החלה תקופת ההרצה בכרמיאל וכבר עכשיו אפשר להזמין באפליקציה משלוחים ממסעדות נבחרות – שמספרן ילך ויגדל עם הזמן.

HAAT היא פלטפורמה מתקדמת של הזמנות ומשלוחים המתמקדת בערים ללא תשתיות. הרעיון נולד בראשו של חסן עבאסי, ד"ר למדעי המחשב בוגר הטכניון, מרצה קבוע בטכניון ועובד לשעבר בחברות כמו אינטל וגוגל. כשחזר להתגורר בעיר הולדתו אום אל פאחם הוא גילה שהפריפריה נשארה מאחור בכל הקשור לנושא הזמנות ומשלוחים ממסעדות. עבאסי חבר אל עלי איוב, תושב כרמיאל, כדי ליצור אפליקציית משלוחים שתחולל מהפכה בפריפריה.

HAAT מקשרת בין המסעדה – השליח – והלקוח המזמין. החזון של האפליקציה הוא לאפשר לכל אחד להזמין אוכל עד פתח ביתו, לא משנה היכן הוא מתגורר. היא הראשונה בעולם – בזכות אלגוריתם חדשני, שמאפשרת משלוח ללא כתובת (לפי טכנולוגיית שירותי מיקום מדויקים במיוחד) ותשלום במזומן. האאט מכילה גם צ'אט לקוחות ושירות טלפוני, וחידוש נוסף שלה הוא האפשרות לצפייה בתפריט דיגיטלי.

החברה פועלת בחודשים האחרונים בהצלחה באזורים שונים במרכז הארץ, בעיקר במגזר הערבי. כרמיאל היא העיר הראשונה בצפון ובמגזר הכללי שהאפליקציה מגיעה אליה.

האאט אפליקציה צילום יח״צ
אפליקציית האאט. צילום: יח״צ

״עד היום, לתושבי כרמיאל והאזור שרצו להזמין אוכל ממסעדה, לא היתה דרך אחידה וברורה לעשות זאת. היית צריך להתקשר למסעדה או להוריד את האפליקציה שלה – יש גירסאות שונות ושיטות שונות״ אומר חסן עבאסי, מייסד שותף ומנכ״ל החברה. ״המטרה שלנו היא ליצור שיטה אחידה וקלה לבצע הזמנת משלוח. ברוב המקרים, האפליקציות הן לא תחום ההשקעה העיקרי של המסעדות, אלא ערך מוסף שהן מעניקות כחלק מהשירות שלהן. אצלנו האפליקציה היא העיקר. היא כוללת מידע מלא על כל מסעדה, אפשר לראות את המנות בתפריט, את הרכיבים השונים במנות, לבדוק את שעות הפעילות ואת שעות המשלוחים, ולעקוב אחרי התהליך מרגע ההזמנה ועד שהשליח מגיע אליך״.

לדברי עבאסי, ״השירות באפליקציה ניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בהמשך יהיה אפשרי להזמין גם ממסעדות מחוץ לעיר. אנחנו שואפים לשדרג את חווית הקניה וההזמנה עבור הלקוח, הכל בלחיצת כפתור ובאחריות מלאה״ הוא מסביר.

עלי איוב, מייסד שותף ותושב כרמיאל לא מסתיר את התרגשותו: ״אני שמח שהבאנו את האפליקציה לכרמיאל, העיר שבה אני חי. כמייסד החברה רציתי להרגיש כמשתמש מן השורה, וזו חוויה כייפית. ניסיתי אותה כמה פעמים והכל עבד חלק. הבשורה הגדולה היא שתושבי כרמיאל יכולים להזמין כבר עתה משלוחים באמצעות האפליקציה. אנחנו כרגע בשלב הפיילוט, בהרצה בכרמיאל בלבד, בתקווה שנקיים בקרוב השקה חגיגית״.
לדברי עלי איוב, ״השאיפה שלנו היא לשמור על זמן המתנה ומרחק סבירים מהמסעדה ללקוח. הנושא נבדק תוך כדי בי׳צוע הפיילוט ואני מאמין שבקרוב מאוד נדע מה מגבלת המרחק המומלצת לפי המיקום הנוכחי של המזמין״.

האאט חסן עבאסי עלי איוב צילום גיל נחושתן
חסן עבאסי (משמאל) ועלי איוב. צילום גיל נחושתן

עלי מדגיש את היתרונות של האאט: ״אתה לא צריך להתקין עוד אפליקציה או להתקשר למסעדה ולשאול האם יש משלוחים בשעה כזו, מעכשיו יש ממשק אחד שמרכז את כל הנתונים בצורה חוויתית וידידותית לגלות מסעדות שלא ידעת על קיומן״.

עד היום גייסו יזמי האפליקציה 3.7 מיליון דולר על ידי משקיעים בולטים: גיגי לוי וייס, מייסד קרן ההשקעות NFX Guild, סר רונלד כהן, מייסד את קרן ההשקעות אייפקס פרטנרס, ואייל ולדמן, מייסד חברת מלאנוקס שעשה אקזיט מטורף של 7 מיליארד דולר לפני כשנתיים. בקרוב יגוייסו סכומים נוספים אשר יבטיחו את ההתרחבות למדינות נוספות. במקביל, האאט שואפת לגייס שליחים רבים ולתרום בצורה זו לשיפור מצב התעסוקה.

להורדת האפליקציה בטלפונים שלכם לחצו כאן <<<

 

כתבה מעניינת:

עבודה היברידית מהבית ומהמשרד

שתפועבודה היברידית מגפת הקורונה שהתרחשה בארץ ובעולם לפני כמה שנים בודדות יצרה שינויים מהותיים בדפוסי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *