גשם 2014. צילום ארכיון: אשי טאוב
גשם. צילום ארכיון: אשי טאוב

מזג האוויר: שיא הגשם עוד לפנינו

שתפו

שיאה של הסופה החורפית צפויה להגיע בלילה, עם גשמים רבות ורוחות סוערות בכרמיאל ושלג בחרמון ובהרי הצפון. מתי הגשם צפוי להיפסק?

מאת גיל דובריש

שיאה של מערכת הגשם כנראה עדיין לפנינו, בשעות הערב והלילה הקרוב. כך מוסר אסף כהן, חובב מזג אוויר המפעיל תחנה מטאורולוגית פרטית בכרמיאל ועוקב בעניין אחרי הנעשה בחורף הקר והגשום במיוחד הזה.

על-פי נתוני התחנה המטאורולוגית בניהולו של כהן, כמות המשקעים חצתה כבר מזמן את הממוצע ביחס לתקופה הזו בשנה. בסופת הגשמים הנוכחית שהחלה במוצאי שבת ועד עתה (שלישי בשעה 20:00), ירדו 123.4 מ״מ משקעים, כאשר מתחילת החורף הנוכחי ועד לפרסום הכתבה ירדו בכרמיאל כ-491 מ״מ של משקעים. מדובר בכמות גדולה שמתקרבת לממוצע השנתי בכרמיאל, העומד על כ-600 מ״מ. ועדיין נותרו לפנינו למעלה ממחצית חודש ינואר וחודשי פברואר ומרץ.

ומה צפוי לנו בלילה הקרוב? ״שיא הסערה לפנינו הלילה, עד מחר בצהריים – ואז רגיעה ליומיים שלוש״ אומר אסף כהן. בינתיים הוא מבטיח לנו כי אנו צפויים להתמודד עם… ״שיא קור וגשם״. סופה נוספת צפויה כבר בשבוע הבא.

על-פי התחזית, לילה גשום, קר וסוער לפנינו, עם שלג בהרי הצפון וסופת שלגים בחרמון. בצפון צפויים גשמים רבים ותיתכן סכנת התקרחות על הכבישים. רוחות חזקות בהרים יביאו לטמפרטורות נמוכות במיוחד. כמו כן צפויות סערות רעמים בודדות.

מחר (רביעי) במהלך היום יפסק הגשם. ביום חמישי ייעשה בהיר ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. מזג האוויר הנאה צפוי להימשך גם בימים שישי ושבת. אתם מוזמנים להישאר מעודכנים בכל עת בתחזית מזג האוויר של כרמיאל – כנסו לתחזית מזג האוויר של כרמיאל בפורטל זהר הצפון.

(מודעה)

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *