Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1702219202:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 16620
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 246
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מעשה מגונה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => חשוד בהטרדה מינית בכרמיאל: נעצר גבר תושב האזור
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => החשוד נעצר על-ידי המשטרה לאחר שצעירה מכרמיאל הגישה נגדו תלונה וסיפרה כי ביצע מעשה מגונה בפניה: "הייתי בפאניקה, הרגשתי מאוימת"
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | חשוד בהטרדה מינית בכרמיאל: נעצר גבר תושב האזור
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1632
        )

)
מעשה מגונה
צילום אילוסטרציה, אין קשר לכתבה

חשוד בהטרדה מינית בכרמיאל: נעצר גבר תושב האזור

שתפו

החשוד (29) המתגורר באחד הכפרים בסביבה, נעצר על-ידי המשטרה לאחר שצעירה מכרמיאל הגישה נגדו תלונה וסיפרה כי ביצע מעשה מגונה בפניה: "הייתי בפאניקה, הרגשתי מאוימת"

מערכת פורטל זהר.נט

גבר כבן 29, תושב אחד הכפרים באזור כרמיאל, נעצר השבוע בחשד שביצע מעשה מגונה בפני צעירה תושבת העיר.

האירוע התרחש במוצאי שבת האחרון, 2.12. בשיחה איתנו מספרת הצעירה, בת 23, על האירוע המזעזע והמפחיד: "יצאתי, כמעט כמו בכל ערב, לריצה ברחבי כרמיאל. בסביבות השעה 5 ורבע בערב, כשכבר היה חשוך לגמרי, הגעתי לאזור כיכר כרמים ואז הגיח מולי אוטו שהאט בכיכר ועצר לידי" היא משחזרת. "הנהג שהיה לבדו ברכב, פנה אליי בעברית עם מבטא ערבי קל ושאל איפה נמצאת תחנת הדלק הקרובה ביותר. עצרתי את הריצה, הסברתי לו איך לצאת לכיוון תחנת הדלק ילו והצעתי שיחפש את הדרך בוויז. באותו רגע הוא הושיט לי את הטלפון שלו מבעד לחלון הרכב ואמר 'אני לא יודע לרשום בוויז, תכתבי לי את'. פתאום קלטתי שהיד השנייה שלו נמצאת על איבר מינו ושהוא מבצע בעצמו מעשה מיני. למרות החשכה, אי אפשר היה לטעות במראה כי יש תאורת רחוב חזקה במקום".

הצעירה נבהלה מאוד ונמלטה בריצה מהירה לכיוון הבית. "הייתי בפאניקה, אלה היו רגעים מאוד מלחיצים והרגשתי מאוימת. ברחתי מיד כי פחדתי שהוא יצא מהאוטו. גם ככה אנחנו בתקופה מאוד מתוחה" היא מספרת. "כשחציתי את הכיכר, ראיתי שהוא נסע מהמקום והבחנתי בניידת משטרה שהגיעה במקרה. נפנפתי לשוטרים לעצור, סיפרתי להם מה קרה והניידת פתחה במרדף אחרי החשוד. כשחזרתי הביתה, ניסיתי להירגע ולנשום קצת – ואז הגשתי תלונה".

הצעירה מספרת כי מאז האירוע היא חוששת לצאת מביתה בשעות החשכה: "היה ממש מפחיד. לקח לי הרבה זמן להירגע ואני עדיין מעכלת את האירוע. ברור לי לגמרי שהבן-אדם חיפש קורבנות, נערות צעירות, מי יודע מה הוא תיכנן לעשות? מאז שזה קרה, לא אזרתי אומץ לצאת מהבית – אני חוזרת אחרי הצוהריים מהעבודה ולא יוצאת לשום מקום אחרי שמחשיך. כבר שנים שאני מתאמנת ורצה באופן קבוע – אבל השבוע הפסקתי לרוץ, בגלל הפחד. אני לא מתכוונת לצאת יותר מהבית בידיים חשופות, חושבת לקנות גז פלפל ואפילו לקחת כמה שיעורי איגרוף".

מהמשטרה נמסר כי "למוחרת התלונה כבר נתפס חשוד במעשה, נעצר ונחקר. התפיסה בוצעה בזכות הערנות והמידע של האזרחית ובזכות מצלמות האבטחה הרבות הפזורות ברחבי כרמיאל שסייעו באיתור החשוד. לאחר מספר ימים, שוחרר החשוד על-ידי בית המשפט למעצר בית בתנאים מגבילים, החקירה נמשכת".

עו"ד מיכאל כרמל שמייצג את הצעירה אמר: "נפעל משפטית ביד קשה כלפי העבריין. להתנהגות זו אין מקום בחברה שבה אנו חיים ולא נתפשר עד שיקבל את העונש הראוי".

אלון אזולאי התייחס לדברים ואמר: "פעם אחר פעם אנו רואים את חוסר הביטחון ברחובות העיר, שהפך לדבר בלתי נסבל: פגיעה באנשים, בנשים, בילדות שלנו. בשבועות הקרובים אחשוף תוכנית כוללת שתחזק את הביטחון בעיר כרמיאל".

לכתבות המלאות בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

מחבל טרור טרוריסט

נמנע פיגוע בכרמיאל? נחשפה חוליית טרור באזור

שתפושב"כ והמשטרה עצרו 13 חשודים בהתארגנות פעילות טרור שתכננו לבצע פיגועים בארץ, רוב החשודים: תושבי …


תגובה אחת

  1. גדלתי בכרמיאל. אני לא מופתעת, מגיל 11 חוויתי הטרדה מבני נוער שהגיעו מהכפרים להסתובב בכרמיאל. וזה לא פסק עד שעזבתי את העיר. גם אני וגם החברות שלי שגרו בעיר. המצב הזה פשוט נוראי. אי אפשר להסתובב בעיר ובמיוחד על הכביש הראשי מבלי להיות מוטרדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *