מתן רבינוביץ תמונה טור פורטל זהר.נט
מתן רבינוביץ. צילום עצמי

ההצלחה בפני עצמה

שתפו

הנעה והשפעה כדרך חיים | הטור של מתן רבינוביץ׳

אנחנו בתור בני אדם אנושיים חווים חוויות משנות חיים, לרגע אנחנו שוכחים מתחושת הזמן שממשיך לרוץ ומהדאגות שרוב הזמן נמצאות שם איתנו, מלוות אותנו בחיי היום יום שלנו ולעיתים יש רגע נדיר שייזכר תמיד בזיכרוננו, רגע שלא נשכח לעולם.

הרבה פעמים שאלתי את עצמי איך אנשים מגיעים לפסגות בגבהים שונים בחיים. ואז המחשבה התחלפה בשאלה של בעצם מה אני אמור להרגיש כשאני מגיע לפסגה? נהנה מההגעה אליה? או פשוט ממשיך לפסגה הבאה?

אני מאמין שהדרך חשובה מהתוצאה, הרי שבלי הדרך התוצאה לא הייתה קיימת. הדרך למטרה היא זו שמובילה אותנו בסופו של דבר לפסגה עצמה, וכל זה בתנאי שאנחנו ממשיכים לדהור קדימה למרות המוקשים והמכשולים שבדרך.

מה שחשוב זה לאו דווקא להגיע לפסגה, אלא הדרך שעשית והשביל שלקחת בדרך לשם, וכאשר הגעת לפסגה, חשוב לעצור וליהנות מהשקיעה.

ואני חושב שלכולנו יש המון, המון שהוא לא מובן מאליו, לכולנו ברגע זה יש את היכולת לקום וללכת או להישאר כי טוב לנו.

לכל אחד מאיתנו כרגע יש את האפשרות לשנות, לשנות באמת. הרי קיבלנו הזדמנות חד פעמית לייצר וליצור את איכות החיים דרך השביל שאנחנו בוחרים לסלול בעצמנו. לכל אחד מאתנו יש את הזכות להחליט באיזה נתיב לפנותלעיתים בחוסר ידיעה לאן הנתיב הזה יכול להוביל אותנו .

חלק מהעניין, זה שהרבה פעמים בחיים אין לנו הרבה מושג לאן ביכולתנו נגיע, אין לנו יכולת לנבא את העתיד. אבל היכולת החשובה שיש לנו היא האפשרות לעצב את חיינו על אף חוסר הוודאות .

יש אין ספור אנשים שהתחילו מהתחתית בחייהם, ממקום חשוך, מקום שהם אפילו לא דמיינו את עצמם בו, ומשם נוצרת בחירה, בחירה של להישאר במצב הקיים או בחירה של שינוי מהותי והכרחי.

ההבנה של להגיד תודה על מה שיש וכמובן על מה שאין, לחפש את הפסגות האישיות שלנו ולמצוא אותן, זאת ההבנה שתוביל אותנו להישגיות בכל תחום

הרי מי יודע עד איזה הר נהיה מסוגלים לטפס?

תנו אמון, תנו אמון בלא נודע.

לכל אחד מאתנו יש את המסע שלו, כולנו באותה הסירה, כולנו רוצים ליהנות לפני שנגיע ליעד, לנצל את הזמן .

הרי זה כל מה שיכולתנו לעשות.

זכינו, זכינו לתת ולקבל, זכינו לקבל את הזכות להאמין ולקוות  ואם כבר ההזדמנות. חשוב להבין שהשמיים תמיד מתחילים מהמדרכה.

אל תחכו לרמזור הירוק כדי לעשות את השינוי שאתם רוצים, ואל תחכו שהזמן יתחיל לעשות את שלו, תתחילו לפעול כבר עכשיו אל עבר המטרות שאתם שואפים אליהם.

תשתמשו בכרטיס הכניסה שלכם, לפני שהציוד חוזר למקורות.

תודה על הזמן שלכם, מתן.

כתבה מעניינת:

צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי בטור מלחמה: ״המזל שלנו – מלחמה משמעותית עדיין לא נפתחה מצפון״

שתפו– מוגש מטעם רשימת ״כרמיאל חדשה״ – אם אירועי ה-7 באוקטובר היו פורצים גם מצפון, …


תגובה אחת

  1. עוד לא השתחררת מהצבא , לא הרווחת שקל בחיים, לא עברת שום דבר ואתה כבר מחנך אנשים להצלחה ? נראה לי שאתה עוד ילד שנפל לקורס באינטרנט של מישהו שעושה על ג’בייל כסף , ניסיון חיים וחוכמה זה משהו שמקבלים עם הזמן , עם הדרך, לא בקורס באינטרנט של 299 שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *